تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812893607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازپرس دادسراي قاچاق كالا و ارز خبر داد: وقوع يك فقره آدم‌ربايي در پي تسويه حساب يك عضو شركت گلدكوئيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بازپرس دادسراي قاچاق كالا و ارز خبر داد: وقوع يك فقره آدم‌ربايي در پي تسويه حساب يك عضو شركت گلدكوئيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

بازپرس شعبه‌ي سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز از وقوع يك فقره آدم‌ربايي در پي تسويه حساب يك عضو شركت گلدكوئيست از سرشاخه‌اش خبر داد و گفت: گروگان‌گير و گروگان گرفته شده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

حسن متولي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا، درباره‌ي جزئيات اين پرونده اظهار كرد: هفته گذشته "مهدي" 28 ساله طي تماس تلفني از "علي" دوستش درخواست ده ميليون و پانصد هزار ريال پول مي‌كند و مي‌گويد چهار نفر مرا گروگان گرفته‌اند و اگر اين پول را تهيه نكني، مرا خواهند گشت.

وي گفت: "علي" بعد از پايان اين تماس، موضوع را به پليس آگاهي تهران گزارش مي‌دهد و با هماهنگي‌هاي لازم با گروگان‌گيرها قرار صوري مي‌گذارد. علي بعد از حضور در محل با يك زن ميان‌سال مواجه مي‌شود و بعد از بيان رمز، پاكت حاوي پول را تحويل وي مي‌دهد كه پس از طي مسيري اين زن توسط ماموران دستگير مي‌شود.

بازپرس شعبه سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز، گفت: فرد دستگير شده در تحقيقات عنوان كرد كه گروگانگير پسرش است به او گفته است از فردي طلب دارد، سر قرار برود و اين طلب را بگيرد و از آدم‌ربايي هيچ اطلاعي ندارد.

متولي به ادعاهاي گروگان گرفته شده اشاره كرد و افزود: مهدي ادعا كرده در غرب تهران توسط چهار نفر چاقو به دست، تهديد و به زور سوار خودروي پرايدي شده است و گروگان‌گيرها 40 ميليون ريال در قبال آزادي و زنده ماندنش از او تقاضا كرده‌اند.

وي گفت: مهدي عنوان كرد كه گروگان‌گيرها او را در سطح شهر براي تهيه پول چرخانده‌اند،به چند نفر از دوستان و آشنايان هم تماس تلفني گرفته اما نتوانسته پول را تهيه كند تا اين كه با علي تماس گرفته است.

متولي افزود: پس از دستگيري اين زن ميانسال، گروگان‌گير و گروگان گرفته شده به پليس آگاهي تهران مراجعه كردند و "محمد" 32 ساله كه اقدام به گروگان‌گيري كرده بود در تشريح حادثه عنوان كرده بود كه مهدي او را به عضويت شركت گلدكوئيست درآورده و مبلغ ده ميليون و پانصد هزار ريال را گرفته بود. چند وقتي فعاليت نداشته بعد از آن متوجه شده مهدي مغازه‌ي پيتزا فروشي باز كرده و اوضاع مالي خوبي دارد، به همين منظور طلبش را از او خواسته اما نداده سپس او را گروگان گرفته تا طلبش را به اين شكل بگيرد.

وي با اشاره به بازداشت گروگان‌گير و گروگان گرفته شده، گفت: گروگان گرفته شده به اتهام عضوگيري در شركت گلدكوئيست و گروگان‌گير به اتهام آدم‌ربايي با قرار تامين مناسب روانه زندان شدند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن