تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ولايت فرهنگيان در خراسان جنوبي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: طرح ولايت فرهنگيان در خراسان جنوبي برگزار مي‌شود
مسئول بسيج فرهنگيان س‍پاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبي گفت: طرح ولايت فرهنگيان با هدف تقويت بنيه معنوي و بصيرت فرهنگيان از 29 تيرماه به مدت يك هفته در بيرجند برگزار مي شود.
جواد احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بيرجند، با بيان اين مطلب اظهار داشت: دوره آموزشي طرح ولايت ويژه فرهنگيان با حضور 160 نفر از سراسر استان در دو مرحله ويژه خواهران و برادران و از سوي بسيج فرهنگيان استان اجرا مي شود.

وي با اشاره به اينكه اين دوره به صورت شبانه روزي و به مدت 80 ساعت برگزار مي شود، تصريح كرد: در اين طرح آموزشي مطالب اخلاق زيستي و احكام، دين شناسي جريان شناسي، ولايت فقيه، بررسي مسائل سياسي روز و آشنايي با سازمان بسيج فرهنگيان توسط اساتيد مجرب و خبره ارائه مي شود.

احمدي برگزاري نمايشگاه كتاب و اردوهاي تفريحي در طي دوره را از برنامه هاي جنبي اين طرح عنوان كرد.

مسئول بسيج فرهنگيان خراسان جنوبي با اشاره به نقش بسيار مهم معلمان در پرورش نسل جوان اظهار داشت: اين طرح به منظور ارتقاي معرفت و بصيرت فرهنگيان بسيجي همراه با آگاهي نسبت به ارزش هاي انقلاب اسلامي، ارتقاي معارف ديني جهت دفاع آگاهانه و منطقي از مفاهيم ارزشي در مقابل تهاجم فرهنگي دشمنان و انتقال ارزش هاي اصيل انقلاب توسط فرهنگيان به نسل جوان و دانش آموزان بر پا شده است.

وي تقويت روحيه ايثار و شهادت، تعميق اخلاق مبتني بر ارزش هاي الهي، تقويت روحيه خدمتگزاري و فرهنگ كار در راستاي سالم سازي جامعه و سازندگي كشور را از ديگر اهداف اين دوره برشمرد./انتهاي پيام/
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن