تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهاون استاندار: طرح تحول اقتصادي در لرستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهاون استاندار: طرح تحول اقتصادي در لرستان آغاز شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون برنامه ريزي استانداري لرستان روز سه شنبه ازآغاز طرح تحول اقتصادي در اين استان خبر داد.


سيدرضا دهناد، به خبرنگار ايرنا گفت: اين طرح به منظور هدفمند كردن يارانه ها، ساماندهي نظام بانكي، گمركي، مالياتي، نظام ارزش گذاري پول ملي و ساماندهي توزيع كالا و خدمات و نظام بهره وري در كشور اجرا مي شود.
وي اضافه كرد: فرم هاي جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها از فردا در باجه هاي پستي شهرها و توسط فرمانداري ها، بخشداري ها ودهياري ها در روستاهاي استان توزيع مي شود.
وي اظهارداشت: اين فرم ها براساس خوداظهاري خانوارها تكميل شده و با جمع آوري آمار، دولت مي تواند در هدفمند كردن يارانه ها با توجه به وضعيت اقتصادي مردم اقدامات موثرتري انجام دهد.
دهناد گفت: فرم شماره يك جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها علاوه بر مكان هاي يادشده در سايت مركزآمار ايران به آدرس الكترونيكي IR.
ORG.
AMAR.
WWW و سايت معاونت برنامه ريزي استان به آدرس IR.
MPO_LR.
WWW وجود دارد و متقاضيان مي توانند پس از تكميل، آن را به مراكز جمع آوري تحويل دهند.
معاون برنامه ريزي استانداري لرستان اضافه كرد: 637 پايگاه جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در استان پيش بيني شده كه با فرا رسيدن زمان جمع آوري اين اطلاعات، مردم مي توانند با مراجعه به پايگاهها اين آمار را تحويل دهند.
دهناد گفت: با برنامه ريزي انجام شده، آغاز زمان جمع آوري اين اطلاعات از 12 مرداد ماه بوده و خانوارهاي سه نفره مي توانند فرم هاي تكميل شده خود را تا 16 ماه جاري تحويل اين مراكز دهند.
وي زمان جمع آوري اطلاعات خانوارهاي چهار نفره را 17 تا 21 مرداد، خانوارهاي پنج نفره را 22 تا 26 مرداد و خانوارهاي شش نفره را 27 تا 31 مرداد ماه جاري عنوان كرد.
وي اظهارداشت: خانوارهاي هفت نفر به بالا نيز مي توانند فرمهاي اطلاعات اقتصادي خود را از يك تا پنج شهريور ماه به پايگاههاي جمع آوري اطلاعات تحويل دهند.
معاون برنامه ريزي استانداري لرستان از مردم خواست فرم هاي اطلاعات آماري خود را در زمان معين شده به مراكز جمع آوري تحويل دهند تا در تدوين و جمع آوري اطلاعات تسريع به عمل آيد.
دهناد اضافه كرد: خانوارهايي كه موفق به ارايه فرمهاي اطلاعات اقتصادي خود در زمان معين نشوند، مي توانند از شش تا 10 شهريور ماه فرم هاي تكميل شده خود را به مراكز جمع آوري تحويل دهند.
ك/3 7273/632/551/587 شماره 115 ساعت 10:26 تمام
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن