تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس براي اولين بازي تداركاتي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شمارش معكوس براي اولين بازي تداركاتي


فوتبال- گروه ورزشي- ميثم بهرامي:
روزي كه يكي از خبرگزاري‌ها خبر برگزاري 12 بازي تداركاتي تيم ملي را مخابره كرد خيلي‌ها تعجب كردند.

تعجب به اين دليل كه در چند سال گذشته هيچ‌وقت پيش نيامده بود كه فدراسيون فوتبال بتواند يك دفعه هماهنگي‌هاي 12 بازي تداركاتي را انجام دهد. اما خبر جدي بود و هماهنگي‌ها هم انجام شده بود. اين يك برنامه‌ريزي خيلي خوب براي تيم ملي ايران به حساب مي‌آمد. قرار شد اولين بازي تداركاتي ايران در اردوي اسپانيا انجام شود. تيم ملي به اين اردو رفت اما مسائل سياسي مانع برگزاري 3 مسابقه تداركاتي در اسپانيا شد. تيم ملي مجبور شد در اسپانيا فقط تمرين كند و قيد بازي‌هاي تداركاتي در اين كشور را بزند. حالا پس از برگزاري اردوي 10 روزه در كمپ ماربلاي اسپانيا، تيم ملي به پراگ- پايتخت جمهوري چك- رفته تا ضمن برپايي اردوي 6 روزه، 2 بازي تداركاتي هم در اين كشور برگزار كند.

حريفان ايران در چك، قهرمان‌ دو ليگ دسته اول و دسته دوم اين كشور يعني اسلاويا پراگ و بوهميا پراگ هستند. لغو 3 بازي تداركاتي ايران در اسپانيا و از طرفي لغو 2 بازي ديگر كه قرار بود با تيم‌هاي ملي مصر و بحرين باشد مسئولان فدراسيون ايران را مجبور كرد تا براي اطمينان از برگزاري اين دو مسابقه تداركاتي دوباره با فدراسيون فوتبال چك مكاتبه كند. با توجه به عضويت چك در اتحاديه اروپا پيش‌بيني مي‌شد كه بازي‌هاي تداركاتي ايران با تيم‌هاي چكي هم لغو شود اما فدراسيون فوتبال اين كشور به فدراسيون ايران اطمينان داده كه اين 2 مسابقه برگزار مي‌شوند. به همين انگيزه بود كه تيم ملي ايران امروز به چك رفت.

ملي پوشان ايران ساعت 7:30 صبح امروز از اسپانيا به فرانسه رفتند و با پرواز ساعت 13:10 خود را به جمهوري چك رساندند. محل اقامت تيم ملي در پراگ هتل هيلتون اين شهر است. اردوي تيم ملي در چك 6 روزه است. اگر در اين 6 روز اتفاق خاصي نيفتد تيم ملي سوم مرداد با بوهميا پراگ كه فصل قبل قهرمان ليگ دسته دوم چك شده بازي مي‌كند و سه روز بعد يعني ششم مرداد با اسلاويا پراگ قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول اين كشور مسابقه مي‌دهد.

خطيبي به جاي خليلي

همزمان با سفر تيم ملي به چك، محسن خليلي مهاجم تيم ملي و پرسپوليس هم از اردوي اين تيم جدا شد وبه آلمان رفت تا پاي مصدوم خود را در آنجا مداوا كند. گفته مي‌شود خليلي مي‌خواهد براي مداواي پاي خود به كلينيك تيم فوتبال بايرن مونيخ برود. او به مونيخ هم رفته اما اينكه پايش را در كلينيك بايرن مداوا مي‌كند يا نه، هنوز مشخص نيست. حسين هدايتي، عضو هيأت‌مديره پرسپوليس هم به زودي خودش را به آلمان مي‌رساند تا به كارهاي خليلي رسيدگي كند. با جدايي محسن خليلي از اردو، رسول خطيبي خودش را به چك مي‌رساند تا تعداد بازيكنان تيم ملي همان 22 نفر باشد. قرار است خطيبي از دوبي يك راست به جمع ملي پوشان اضافه شود. خطيبي همين امشب خودش را به اردو مي‌رساند.

كاظميان و سامره، همسايه تيم ملي

جواد كاظميان و علي سامره هم چند روزي به تيم ملي نزديك هستند. البته قرار نيست آنها با تيم ملي تمرين كنند يا حتي به اردوي اين تيم بروند. كاظميان و سامره با تيم جديد خود، عجمان امارات به جمهوري چك مي‌روند. عجمان كه پس از 16 سال به ليگ دسته يك امارات صعود كرده اردوي تداركاتي خود را در چك برگزار مي‌كند.

ايران – فلسطين؛ 17 مرداد

فدراسيون فوتبال، برنامه مسابقات قهرماني فوتبال غرب آسيا كه قرار است از ‌١٦ لغايت ‌٢٥ مرداد در تهران برگزار شود، را اعلام كرد. طبق اين برنامه تيم ملي فوتبال كشورمان كه با نفرات اصلي در اين بازي‌ها شركت مي‌كند طي روزهاي 17 و 21 مرداد ماه در 2 بازي مرحله گروهي‌اش به مصاف فلسطين و قطر خواهد رفت اما مكان برگزاري اين ديدارها بر خلاف اعلام قبلي در ورزشگاه تختي تهران خواهد بود، نه ورزشگاه آزادي.

برنامه كامل بازي‌ها در زير آمده است:
پنجشنبه 17 مرداد
گروه B: اردن - سوريه (‌45/17)
گروه A: ايران - فلسطين (30/20)
شنبه 19 مرداد
گروه A: فلسطين - قطر (‌45/17)
گروه B: سوريه - عمان (30/20)
دوشنبه 21 مرداد
گروه B: اردن - عمان (‌45/17)
گروه A: ايران - قطر (30/20)
چهارشنبه 23 مرداد
نيمه‌نهايي
جمعه 25 مرداد
فينال

تاريخ درج: 31 تير 1387 ساعت 14:14 تاريخ تاييد: 31 تير 1387 ساعت 23:45 تاريخ به روز رساني: 31 تير 1387 ساعت 23:44
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن