تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813225030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبتلايان به بيماري صرع ، حق رانندگي ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مبتلايان به بيماري صرع ، حق رانندگي ندارند
رئيس مركز صدور گواهينامه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: افراد مبتلا به بيماري صرع، حق رانندگي ندارند و گواهينامه رانندگي نيز به آنان اعطا نمي شود.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حسن رضايي مجد گفت: اين ممنوعيت به استناد بند 18 ماده شش پيوست آئين نامه راهنمايي و رانندگي مصوب سال 1384 است و بيماران مبتلا به صرع، منع مطلق در رانندگي دارند.

رئيس مركز صدور گواهينامه راهنمايي و رانندگي ناجا افزود: مدت محروميت اين افراد از دريافت گواهينامه، سه سال است كه پس از سپري شدن اين مدت، در صورت تقاضاي آنان براي دريافت گواهينامه، به شوراي عالي پزشكي، معرفي و پس از احراز سلامت، مي توانند گواهينامه رانندگي با وسائل نقليه سبك و شخصي - پايه دو - دريافت كنند.

سرهنگ رضايي مجد تصريح كرد: زماني كه متقاضيان جهت دريافت گواهينامه رانندگي به واحدهاي صدور گواهينامه يا آموزشگاه هاي رانندگي مراجعه مي كنند، تعهدنامه اي را تكميل مي كنند كه به استناد آن اعلام مي دارند به بيماري صرع و جنون، مبتلا نيستند.

رئيس مركز صدور گواهينامه راهنمايي و رانندگي ناجا اظهار داشت: از طرفي، هنگام انجام معاينات اوليه، افراد متقاضي دريافت گواهينامه رانندگي در بهداري ناجا، در صورت مواجهه با موارد مشكوك، اين افراد جهت احراز سلامت به كميسيون پزشكي معرفي خواهند شد.

سرهنگ رضايي مجد تاكيد كرد: در صورتي كه فردي، بيماري خود را كتمان كند و پليس، هنگام انجام گشت هاي خود يا زمان انجام كارشناسي تصادفات، به اين موضوع پي ببرد، گواهينامه رانندگي اين فرد باطل و وي به كميسيون پزشكي معرفي مي شود و تا زمان احراز صلاحيت و سلامت از سوي شوراي عالي پزشكي، مجاز به دريافت گواهينامه و رانندگي با وسائل نقليه نخواهد بود.

رئيس مركز صدور گواهينامه پليس راهنمايي و رانندگي ناجا، همچنين از صدور 940 هزار گواهينامه براي متقاضيان در سال جاري خبر داد.

سرهنگ رضايي مجد افزود: از اين تعداد، 470 هزار عدد گواهينامه، نخستين بار و باقي آنها، تعويض و المثني بوده است.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1484]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن