تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چلسي پيشنهادي ‪ ۱۵۰‬ميليون يورويي براي كاكا مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چلسي پيشنهادي ‪ ۱۵۰‬ميليون يورويي براي كاكا مي‌دهد
ورزش. خارجي . فوتبال
مالك ميلياردر و روس تبار باشگاه فوتبال چلسي انگليس قرار است با پيشنهادي ‪ ۱۵۰‬ميليون يورويي براي كاكا از آث ميلان، ركورد نقل و انتقالات جهان را بشكند.

روزنامه گازتا دلو اسپورت نوشت: رومن آبراموويچ آماده است از سد ركورد ‪ ۱۰۰‬ميليون يورويي كه رئال مادريد مي‌خواهد براي خريد كريستيانو رونالدو از منچستريونايتد بپردازد، هم بگذرد.

اين روزنامه مدعي شده است كه تلاش چلسي براي انتقال كاكا ماموريتي غير ممكن است اما در عين حال افزود كه آبراموويچ هم عقب نشيني نخواهد كرد.

به گفته ديوگو گوتشو سخنگوي اين بازيكن برزيلي، ‪ ۱۰‬درصد از اين مبلغ به كاكا مي‌رسد.

وي گفت: اين مسئله به نفع تمامي طرف‌هاي قرارداد است. ‪ ۱۰‬درصد اين مبلغ معادل ‪ ۱۵‬ميليون يورو و يك قرارداد جديد سهم كاكا از اين انتقال خواهد بود.

اين در حاليست كه آث ميلان ايتاليا در تلاش براي كسب اولين عنوان قهرماني در سري آ از سال ‪ ۲۰۰۴‬تا كنون، به شدت مي‌خواهد دارنده عنوان بهترين بازيكن سال جهان را حفظ كند.

اين باشگاه اخيرا رقابت با منچسترسيتي بر سر جذب رونالدينيو را از بارسلونا برده است و نمي‌خواهد بهترين بازيكن خود را درست بعد از تقويب خط حمله‌اش از دست بدهد.

اما اكنون به نظر مي‌رسد حتي كاكا هم مي‌خواهد به لندن برود. وي قبل از ترك سائو پائولو به مقصد ميلان گفت: دو تيم هستند كه مرا مي‌خواهند. نمي دانم چه اتفاقي خواهد افتاد.

كوتشو با بيان اينكه چلسي تيم مناسبي براي كاكا است و تيمي است كه همه قهرماني‌ها را مي‌خواهد، بر اين شايعات دامن زده است.

با وجود اين پيتر كنيون رييس باشگاه چلسي روز دوشنبه چنين پيشنهادي را براي خريد كاكا از آث ميلان رد كرد اما گفت كه اين باشگاه هنوز هم به دنبال روبينيو از رئال مادريد است.

وي كه به همراه تيم چلسي براي برگزاري تور آسيايي پيش از فصل به چين سفر كرده است، تاكيد كرد: پيشنهادي داده نشده است. روزنامه‌ها را خوانده ام.

آنها اعلام كرده‌اند كه كاكا فروشي نيست. دليلي براي مذاكره بر سر موضوعي كه نمي‌خواهيم انجام دهيم، وجود ندارد.

بر اساس اين گزارش، ميلان مصمم است كه كاكا را از دست ندهد و آدريانو گالياني نايب رييس اين باشگاه روز يكشنبه مدعي شده بود كه پاسخ ما به چلسي در اين مورد منفي خواهد بود.

وي گفت: كاكا غير قابل انتقال است و چلسي نيز تا كنون چنين پيشنهادي نداده است.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن