تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815507118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاونت عمليات ناجا خبر داد: كشف محموله سنگين موادمخدر در استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاونت عمليات ناجا خبر داد: كشف محموله سنگين موادمخدر در استان تهران


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاونت عمليات نيروي انتظامي از شناسايي يك باند بزرگ توزيع مواد مخدر و دستگيري هفت نفر از عاملان اصلي آن خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"وبه نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ،ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان تهران در يك عمليات اطلاعاتي و پليسي هفت نفر قاچاقچي را كه اقدام به حمل مواد مخدر از شرق كشور به استان تهران مي كردند را شناسايي و دستگير كردند.
بنابراين گزارش، در بازرسي از منزل اين قاچاقچيان يك تن و هفتصد و پنجاه كيلوگرم ترياك به همراه پانصد و پنجاه و دو ميليون ريال وجه نقد، نه دستگاه تلفن همراه و شش دستگاه انواع خودروي سواري با رنگ و پلاك جعلي كشف گرديد.
اين گزارش مي افزايد: همچنين توسط پليس استان هرمزگان از شش نفر قاچاقچي، چهاردستگاه خودرو و ششصد و بيست كيلوگرم ترياك و حشيش كشف شد .
بر اساس گزارش معاونت عمليات ناجا، ماموران قرارگاه عملياتي فتح در حوالي شهرستان ايرانشهر با اشرار مسلح درگير شدند كه دراين عمليات سه نفر از اشرار به هلاكت رسيده و در پاكسازي از محل درگيري سه قبضه سلاح و مقادير زيادي مهمات كشف شد.
در عمليات ديگري يكي از اشرار مسلح داراي سوابق سرقت مسلحانه ،شرارت و قاچاق مواد مخدر شناسا يي و با يكصد و بيست كيلو گرم حشيش و اسلحه و مهمات دستگير شد.
گزارش ديگري حاكيست،در بازرسي از يكدستگاه خودروي سواري زانتيا در محور ايرانشهر670 كيلوگرم ترياك از قاچاقچيان كشف و ضبط گرديد.
همچنين براثر برخورد يكدستگاه سواري پرايد با يكدستگاه اتوبوس در محور يزد به طبس، خودرو پرايد دچار حريق شده و چهار نفر از سرنشينان آن در دم فوت كردند.
كارشناسان پليس راه علت تصادف را انحراف به چپ ناشي از خستگي و خواب آلودگي از جانب راننده خودروي پرايد اعلام نمودند.
بر اساس اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 در 24 ساعت گذشته 60 هزار نفر از هموطنانمان با اين مركز تماس گرفتند كه از سوي اكيپ هاي مختلف پليس بيش از بيست وشش هزار ماموريت انتظامي و خدماتي به منظور تامين خواسته هموطنان صورت گرفت./120
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن