تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان:لغو دو بازي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران سياسي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: كفاشيان:لغو دو بازي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران سياسي بود


تهران IranSport.Net - رئيس فدراسيون فوتبال گفت : لغو دو بازي تيم ملي فوتبال ايران برابر تيم چارلتون اتلتيك انگليس و تيم ملي مصر كاملا سياسي بود.
"علي كفاشيان" روز يكشنبه در جمع خبرنگاران در شيراز با بيان اينكه فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) و كنفدراسيون فوتبال آسيا (اي.اف.سي) ، تاكيد بر دخالت نداشتن مسايل سياسي در ورزش فوتبال دارد ، گفت : فدراسيون هاي فوتبال انگليس و مصر با بهانه قرار دادن آزمايش موشكي ايران ، اين دو بازي دوستانه را لغو كردند.
وي با بيان اينكه لغو دو بازي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران مقابل تيم باشگاهي چارلتون اتلتيك انگليس و تيم ملي مصر سياسي است ، افزود : اين موضوع بر خلاف موازين ارگانهاي رسمي فوتبال (فيفا و اي.اف.سي) است.
كفاشيان اظهار داشت : فدراسيون فوتبال ايران به طور كتبي به "فيفا" شكايت كرده و خواستار خسارت شده است.
وي ادامه داد : با اين وجود تيم ملي فوتبال ايران برنامه هاي خود را با قدرت دنبال مي كند و با شايستگي جواز حضور در مسابقه هاي جام جهاني فوتبال سال 2010 آفريقاي جنوبي را بدست خواهد آورد.
كفاشيان در مورد پرداخت حق الزحمه داوران گفت : حق الزحمه داوران ليگ برتر پرداخت شده و حقوق داوران ساير رقابتها نيز در حال بررسي است.
وي در مورد مذاكرات مسوولان فدراسيون فوتبال با مديران صدا و سيما افزود : بر اساس قوانين "فيفا" ، باشگاهها براي اينكه سطح فوتبال خود را افزايش دهند بايد در قبال پخش تلويزيوني مبلغي را دريافت كنند كه هم اكنون در حال پيگيري اين موضوع با مديران صدا و سيما هستيم.
كفاشيان در مورد وضعيت فوتبال استان فارس گفت : فوتبال فارس هميشه در كشور مطرح بوده است و بازيكنان زيادي را به تيم ملي فوتبال ايران و باشگاههاي پرطرفدار كشور معرفي كرده است.
وي ، عملكرد هيات فوتبال استان فارس را در كشور نمونه دانست و افزود : يكي از علل موفقيت هاي فوتبال در اين استان ، حضور افراد دلسوز و كاربلد است.
به گزارش ايرنا ، در مجمع عمومي انتخابات رياست هيات فوتبال استان فارس كه امروز/يكشنبه/ در شهر شيراز و با حضور رئيس فدراسيون فوتبال برگزار شد ، "سيدمحمدهادي آيت اللهي" براي مدت چهار سال ديگر به عنوان رئيس اين هيات انتخاب شد.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن