تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه اعتراض آميز فدراسيون فوتبال به بلاتر كفاشيان: از دايي خواسته‌ايم با لژيونرها صحبت كند مخالف انتقال تيم‌ها هستم، اما نمي‌توانيم مانع شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نامه اعتراض آميز فدراسيون فوتبال به "بلاتر" كفاشيان: از "دايي" خواسته‌ايم با لژيونرها صحبت كند مخالف انتقال تيم‌ها هستم، اما نمي‌توانيم مانع شويم
خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: ورزشي - فوتبال

رييس فدراسيون فوتبال گفت: در نامه اي به "سپ بلاتر" مراتب اعتراض خود را در خصوص لغو ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال اعلام كرده ايم.

علي كفاشيان در پاسخ به سئوال خبرنگار ايسنا مبني بر برنامه هاي فدراسيون براي عدم لغو ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال اظهار كرد: علي رغم اينكه اساسنامه فيفا تأكيد مي كند كه هيچ وقت مسائل سياسي را در فوتبال نبايد دخالت داد اما باشگاه چارلتون انگليس و فدراسيون فوتبال مصر دو برنامه تداركاتي ما را به هم زدند كه در مقابل ما هم نامه اي را به رييس فيفا نوشتيم و به بندهاي فيفا اشاره كرديم كه مسائل سياسي و نژادي نبايد در روابط فوتبال كشورها تأثير بگذارد. از فيفا خواستيم كه جلوي اقدامات اين گونه كشورها را بگيرد وگرنه در آينده ممكن است گريبان خود اين كشورها را بگيرد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا فدراسيون فوتبال قراردادي را با باشگاه چارلتون انگليس منعقد كرده بود، گفت: از طريق يك شركت واسطه اين قرارداد منعقد شده و به صورت مكتوب آن را در اختيار داريم،‌ چارلتون اعلام كرد كه به خاطر آزمايش موشكي در ايران بازي با تيم ملي را لغو مي‌كند و چنانچه نياز باشد هم قرارداد خود را با باشگاه چارلتون و هم پاسخ اين باشگاه را مبني بر لغو ديدارش با تيم ملي فوتبال منتشر مي كنيم.

كفاشيان در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار ايسنا مبني بر اين كه آيا همان گونه كه بارها به علي دايي به عنوان بازيكن فرصت داده شد كه در تيم ملي حضور داشته باشد و آمادگي خود را به اثبات برساند آيا اين اين فرصت به لژيونرهاي فعلي تيم ملي از جمله مهدوي كيا، هاشميان و كريمي نيز داده خواهد شد، اظهار كرد: اين صحبت حرف درستي است، بايد از تمام توانمندي‌هاي لژيونرها نهايت استفاده را ببريم. بنابراين از دايي خواسته ايم مجدداً با لژيونرها صحبت كند كه اين ديگر برمي گردد به نظرات كادر فني كه اگر لژيونرها جزء آماده ها باشند، قطعاً دعوت خواهند شد.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سئوال كه آيا همچنان اعلام مي كنيد با ده تيم اول رنكينگ فيفا بازي خواهيد كرد، گفت: قبلاً گفته بودم سعي مي كنيم با 10 تيم اول فيفا ديدار تداركاتي داشته باشيم، در حال مذاكره با فدراسيون هاي اين كشورها هستيم و در آينده نزديك اسامي آنها را اعلام مي كنيم.

كفاشيان در بيان ديدگاهش در رابطه با واگذاري تيم هاي تهراني به شهرستان ها اظهار داشت: معتقدم واگذاري تيم ها به استان ها به پيشرفت فوتبال آنها كمك نمي كند، به ويژه اين كه چنانچه استاني صاحب فوتبال نباشد انتقال تيم به آن استان نوعي كار نمايشي است كه حتي ممكن است مردم آن استان نيز از آن تيم حمايت نكنند.

وي افزود: در عين حال فدراسيون فوتبال نمي تواند مانع از انتقال تيم هاي تهراني به شهرستان ها شود.

كفاشيان در پاسخ به اين سئوال كه سازمان تربيت بدني از طرفي اعلام مي كند تيم هاي صنعتي نبايد هزينه زيادي براي فوتبال بكنند و از طرف ديگر دو تيم تحت پوشش اين سازمان يعني استقلال و پرسپوليس خود مبالغ هنگفتي را صرف فوتبال مي كنند، اظهار كرد: البته استقلال و پرسپوليس هم مشكلات خاص خود دارند اما اين مبالغي كه روزنامه ها مي نويسند صحيح نيست.

وي با تأكيد بر حمايت مالي فدراسيون از باشگاه هاي فوتبال گفت: در فدراسيون و هيأت رئيسه به محض اينكه منابع مالي خوبي به دست آورديم به همه باشگاه ها كمك مي كنيم، البته اين كمك براي خريد بازيكن صورت نمي گيرد بلكه براي توسعه باشگاه خواهد بود.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به برنامه هاي تداركاتي تيم ملي فوتبال و عدم تداخل اين برنامه ها با بازي هاي ليگ هشتم اظهار كرد: از همين الان برنامه هاي تداركاتي تيم ملي را تا بيست و هفتم خرداد سال آينده نوشته ايم و به باشگاه ها هم اعلام مي كنيم كه اولويت اول آنها بايد تيم ملي باشد، ضمن اين كه با كادر فني باشگاه هايي كه نفراتي در تيم ملي دارند جلساتي در طول سال برگزار خواهيم كرد تا كاملاً با اين باشگاه ها هماهنگ باشيم.

وي در ادامه با تأكيد بر خصوصي شدن باشگاه ها گفت: معتقدم خصوصي شدن صد درصد باشگاه هاي فوتبال بايد با خصوصي شدن اقتصاد كشورها همراه باشد كه در ايران در اين رابطه مشكل داريم.

انتهاي پيام
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن