تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك پيگير پرونده چهار ديپلمات:گزارش اسرائيل سراسر دروغ است/ عوامل كم كاري در پرونده چهار ديپلمات معرفي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك پيگير پرونده چهار ديپلمات:گزارش اسرائيل سراسر دروغ است/ عوامل كم كاري در پرونده چهار ديپلمات معرفي شوند
خواهرزاده كاظم اخوان معتقد است گزارش اخير رژيم صهيونيستي درباره سرنوشت چهار ديپلمات ايراني ربوده شده در لبنان، گزارشي سراسر از دروغ است و هيچ كس در ايران محتواي آن را باور ندارد.

شاهرخ سلطان احمدي، خواهرزاده كاظم اخوان كه 26 سال قبل توسط نيروهاي نزديك به رژيم صهيونيستي در لبنان ربوده شد، در گفتگو با خبرنگار مهر گزارش اخير اسرائيل درباره سرنوشت چهار ديپلمات ايراني را به كارگيري نوعي تاكتيك از سوي تل آويو ارزيابي كرد و خواستار توجه بيشتر مسئولان به سرنوشت اين اتباع كشورمان شد.

وي با اشاره به سفر اخير خود كه به همراه خانواده هاي ديگر ديپلمات هاي ايراني ربوده شده به لبنان داشته، افزود: در جريان اين سفر، گفتگوهاي خوبي با مقامات لبناني انجام شد و با هماهنگي هاي سفارت ايران در بيروت، توانستيم با مقامات درجه يك آن كشور ديدارهايي را داشته باشيم كه از جمله نكات مثبت آن پذيرش مسئوليت ربوده شدن اين عزيزان از سوي آنها بود.

سلطان احمدي ادامه داد: مقامات لبناني در ديدارهاي متعددي كه داشتيم اين نكته را كه عمليات ربايش در كشورشان رخ داده را پذيرفته اما مسئوليت ربوده شدن خبرنگار و ديپلمات هاي ايراني در لبنان را بر عهده رژيم صهيونيستي دانستند؛ از جمله نكات جالب اين ديدارها، ديدگاه برخي شخصيت هاي لبناني درباره سرنوشت اتباع ايراني بود كه معتقد بودند دستگاه ديپلماسي كشور ما در طول ساليان گذشته از تمام ظرفيت هاي خود براي روشن كردن سرنوشت اين افراد بهره گيري كرده است.

خواهرزاده كاظم اخوان همچنين گفت: ما درپايان سفر ديداري را هم با سيد احمد موسوي داشتيم كه در جريان آن ديدار ضمن ارائه گزارشي از روند پيگيري هاي مربوط به سرنوشت اين چهار تن، انتقاداتي هم در خصوص روند پيگيري هاي انجام شده طي سال هاي گذشته مطرح شد كه بر اين اساس گويا مسئولان سابق اين پرونده حتي يك كلمه هم از اطلاعات خود را در اختيار مسئول كنوني آن قرار نداده اند كه همين موضوع روند بررسي ها را با موانعي مواجه كرده كه خانواده هاي چهار ديپلمات ايراني بر لزوم حل سريع اين معضل تاكيد دارند.

وي در ادامه اظهار داشت: البته يكي از پيچيدگي هاي پرونده چهار ديپلمات ايراني در طول سالهاي گذشته، مشاهده علائم متضاد در روند بررسي هاي مربوط به آن بوده است كه متاسفانه دريافت علائم متناقض از سال 1361 تا به امروز به طور مكرر ادامه داشته و روند رسيدگي هاي مربوط به اين پرونده را با پيچيدگي هايي مواجه كرده است.

سلطان احمدي يادآور شد: به اعتقاد ما به عنوان خانواده هاي چهار ديپلمات ايراني، 26 سال زماني كافي براي روشن شدن سرنوشت اتباع يك كشور است و دراين مسير بدون شك بايد عوامل پيچيده شدن مسئله و به نتيجه نرسيدن آن مشخص و معرفي شوند.

خواهرزاده كاظم اخوان درباره گزارش اخيررژيم صهيونيستي نيز افزود: مطالبي كه درگزارش اخير اسرائيل درباره بي اطلاعي از سرنوشت اين افراد يا شهادت آنها مطرح شده نيز به اعتقاد ما صرفا دروغ هايي بزرگ است و رژيم اشغالگر قدس به عنوان رژيمي كه آن روز لبنان را در اشغال خود داشته بايد پاسخگوي اين مسئله باشد.

وي تاكيد كرد: خود اسرائيلي ها به خوبي مي دانند كه محتويات گزارش اخيرشان براي هيچ كس پذيرفته شده نيست، چرا كه شرط اصلي براي پذيرش محتويات چنين گزارش هايي، صحت و سقم مطالب مندرج در آن است كه گزارش اخير تل آويو به واقع فاقد چنين خصوصياتي بوده است.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن