تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در ديدار با رييس ستاد مشترك ارتش پاكستان: حزب الله لبنان خط بطلان بر افسانه شكست‌ناپذيري رژيم صهيونيستي كشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بروجردي در ديدار با رييس ستاد مشترك ارتش پاكستان: حزب الله لبنان خط بطلان بر افسانه شكست‌ناپذيري رژيم صهيونيستي كشيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

احساس الحق، ريس ستاد مشترك ارتش پاكستان با علاءالدين بروجردي، رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار علاء‌الدين بروجردي با اشاره به پيشينه‌ي خوب روابط و نيز همكاري‌هاي نزديك دو كشور ايران و پاكستان، اظهارداشت: تاريخ روابط فيمابين سرشار از اخوت، برادري و همكاري و همياري ميان دو كشور همسايه است.

وي همچنين ثبات و امنيت پاكستان را به عنوان يك كشور همسايه براي جمهوري اسلامي ايران داراي اهميت فراوان دانست و بر ضرورت تحكيم مناسبات دو جانبه در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و پارلماني و نيز همكاري‌هاي راهبردي دو كشور تاكيد كرد.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌كه نقطه‌نظرات مقامات دو كشور در بسياري از موارد با يكديگر برابر است، بر ضرورت استمرار و تحول در روابط و همكاري‌هاي دو كشور در زمينه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي تاكيد كرد.

بروجردي در ادامه‌ي سخنانش با اشاره به موفقيت‌هاي حزب‌الله لبنان در مقابله با تجاوزات رژيم اشغالگر قدس و همچنين تبادل اسراي لبناني، يادآور شد: حزب‌الله يك نيروي مردمي، سياسي و نظامي در لبنان است كه با شجاعت بي‌نظير خود، خط بطلان بر افسانه شكست‌ناپذيري رژيم صهيونيستي كشيد.

وي در ادامه اظهارداشت:رژيم صهيونيستي با تمام امكانات و با حمايت آمريكا نتوانست پيروز جنگ 33 روزه باشد و تصور آمريكا كه پرونده‌ي حزب‌الله در اين جنگ، مختومه خواهد شد، نه فقط تحقق نيافت بلكه حزب‌الله امروز قدرتمندتر از گذشته در صحنه حضور دارد.

بروجردي در پايان سخنانش بر تداوم تماس‌ها و رفت و آمدها ميان مقامات پارلماني دو كشور در جهت تحكيم روابط نهادهاي مردمي و نيز تقويت مناسبات فيمابين ايران و پاكستان تاكيد كرد.

در ادامه‌ي اين ملاقات احساس الحق با اشاره به روابط صميمانه دو ملت و دو دولت ايران و پاكستان، روابط كشورش با جمهوري اسلامي ايران را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: مردم پاكستان موضع جمهوري اسلامي ايران را در خصوص شناسايي كشورشان در مراحل اوليه‌ي استقلال خود از ياد نمي‌برد.

انتهاي پيام
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن