تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ولايت فرهنگيان در خراسان جنوبي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طرح ولايت فرهنگيان در خراسان جنوبي آغاز شد
خبرگزاري فارس: طرح آموزشي ولايت ويژه فرهنگيان بسيجي با حضور 80 نفر در خراسان جنوبي آغاز شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، مسئول بسيج فرهنگيان سپاه انصار‌الرضا خراسان جنوبي صبح امروز در مراسم افتتاحيه اين طرح‌ گفت: دوره آموزشي طرح ولايت به مدت 80 ساعت در دو مرحله ويژه برادران و خوهران فرهنگي تا پنجم مرداد در استان برگزار مي‌شود.
جواد احمدي با تأكيد بر حضور به موقع و بهره‌وري كافي شركت‌كنندگان در اين دوره آموزشي تصريح كرد: در راستاي مأموريت‌هاي بسيج در جايگاه فرهنگي، طرح ولايت با هدف تقويت بنيه معنوي و بصيرت فرهنگيان، تقويت روحيه ايثار و شهادت و برخورداري از معنويات و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي توأم با ارزش‌هاي ديني اجرا مي‌شود.
وي تقويت روحيه خدمتگذاري، تقويت فرهنگ كار در راستاي سالم‌سازي جامعه و سازندگي كشور همراه با تقويت روحيه اعتقادي و ارزش‌هاي ملي و انتقال اين برخورداري به نسل جوان را از ديگر اهداف برگزاري اين طرح عنوان كرد.
مسئول بسيج فرهنگيان سپاه انصار‌الرضا خراسان جنوبي نياز امروز جوانان را تقويت روحيه معنوي دانست و اظهار داشت: جلوگيري از صدمات ناشي از تهاجم فرهنگي دشمنان به نسل جوان و تأثيرگذاري آن بر افراد جامعه و نگراني حاصل از آن، ضرورت برنامه‌ريزي و تدابير لازم مسئولان نظام را مي‌طلبد.
احمدي گفت: يافته‌هاي پژوهشي نشان مي‌دهد كه نسل جوان بسيار علاقمند به مباني اعتقادي و ارزش‌هاي انقلاب هستند كه اين امر نيز نيازمند برنامه‌ريزي ما براي انتقال اين اعتقادات و ارزش‌ها به اين نسل است چرا كه آينده ايران در بعد فرهنگ‌سازي و سازندگي بر اساس مباني اعتقادي در فرهنگ اصيل ايراني به پيشرفت مي‌رسد.
وي شركت نمايندگان استان در جشنواره علمي و پژوهشي در مشهد، ارائه يافته‌هاي تحقيقي به كانون‌هاي بسيج فرهنگيان، حضور افراد پژوهشگر و شناسايي آنان در كانون‌ها و تشكيل و فعال شدن شوراي پشتيباني كانون‌ها و همچنين سازمان‌دهي نيروها و ساختار كانون‌ها را از جمله برنامه‌هاي امسال بسيج فرهنگيان در استان برشمرد.
انتهاي پيام،/ر
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن