تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران در گفت وگو با حيات خبر داد :ايجاد مسيرهاي ويژه تردد معلولان و جانبازان شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران در گفت وگو با حيات خبر داد :ايجاد مسيرهاي ويژه تردد معلولان و جانبازان شهر تهران
تهران - حيات

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران از ايجاد مسيرهاي ويژه تردد جانبازان و معلولان پايتخت خبر داد و گفت: شهرداري هم اكنون در بهسازي پياده روهاي شهر به خصوص محور آزادي و انقلاب به دنبال بهسازي مسير براي معلولان و جانبازان است.
"حجت الله ملاصالحي" در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي حيات با بيان اينكه شهرداري تهران توجه خاصي به بحث مناسب سازي معابر و پياده روها براي معلولان و جانبازان دارد تصريح كرد: نمونه اين ادعا چگونگي بهسازي مسير خيابان وليعصر است كه با اولويت بهسازي مسير براي معلولان و جانبازان انجام شده است.
به گفته ملاصالحي مناسب سازي معابر با هدف آسايش و رفاه معلولان هم اكنون در تهران درحال انجام بوده و تا پايان سال نيز مسيرهاي ويژه تردد معلولان و جانبازان در تهران ايجاد مي شود.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با بيان اينكه بهسازي معابر براي معلولان و جانبازان در قالب دستورالعمل كلي در شهرداري تهران اجرا مي شود تاكيد كرد: اين دستورالعمل به شهرداري هاي مناطق 22 گانه تهران ابلاغ شده و در حال اجرا است.
وي در توضيح برنامه شهرداري تهران براي ايجاد مسيرهاي ويژه معلولان و جانبازان اظهار داشت: در مسير ميدان راه آهن تا ميدان تجريش به دليل وجود پاركت هاي طرح دار، اين امكان براي افراد نابينا و كم بينا وجود دارد كه موانع را تشخيص دهند.
وي ادامه داد: از سوي ديگر در اين مسير تابلوها، علايم و مانع هاي غيرمتعارف جمع آوري و مبلمان شهري در عرض يك متر پياده رو تعبيه شده است.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به برنامه شهرداري براي ايجاد زمينه احداث گشت گاه هاي مختلف در شهر تهران گفت: مطالعات و طراحي دو گشت گاه در فلكه اول و دوم نازي آباد (منطقه 16) و خيابان مظفر انجام شده و مقدمات كار اجرايي آنها در حال اجراست.
به گفته وي ضوابط پياده روسازي از سال 1380 مورد مطالعه و اجرا قرارگرفته وبه صورت دستورالعمل براي مناطق ارسال و طرحهاي پايلوت آن در هفت منطقه شهر تهران اجرا شده است.
ملاصالحي از پياده كردن الگوي مناسب سازي خيابان وليعصر در خيابان انقلاب، حد فاصل ميدان امام حسين (ع) تا ميدان آزادي و خيابان شريعتي خبر داد و گفت: طراحي و اجراي مناسب سازي پياده روهاي خيابان شريعتي توسط شهرداري هاي مناطق انجام مي شود.
وي با اشاره به پروژه مناسب سازي خيابان وليعصر از ميدان راه آهن تا ميدان تجريش اظهارداشت: اين فاصله 18 كيلومتري مناسب سازي شده و اختلاف سطح حدود 700 متري اين دو ميدان كاهش قابل توجهي پيدا كرده و تقريبا در اين مسير، هيچ پله اي وجود ندارد و در تقاطع ها نيز اختلاف سطح بسيار كم و مناسب عبور ويلچرسواران است.
پايان پيام
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن