تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماشين زمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ماشين زمان
نوزدهم جولاى سال ۱۹۸۰ جورجيو موندينى راننده اتومبيل هاى مسابقه اى در ژنو سوييس متولد شد. وى از سن ۲۱ سالگى وارد اين حرفه شد. او در اين وقت در رقابت هاى اتومبيلرانى اروپا با تيم رنو به مقام بيست و ششم دست يافت. پس از آن و در سال ۲۰۰۲ در رقابت هاى يوروكاپ به جايگاه هفدهم رسيد. در سال ۲۰۰۳ هفتم شد و يك سال پس از آن به مقام قهرمانى دست يافت. در دسامبر ۲۰۰۵ جورجيو به دليل موفقيت هايش موفق شد در تيم فرمول يك رنو حاضر شود. در۳ فوريه ۲۰۰۶ تيم MF1 ريسينگ وى را به عنوان سومين راننده خود معرفى كرد.
19ج ولاى سال ۱۹۸۰ ژاوير ماليسه تنيسور بلژيكى در كورتريژك متولد شد. وى به عنوان بزرگ ترين تنيسور بلژيك در رقابت هاى تور ATP شناخته مى شود. دوران حرفه اى او از سال ۱۹۹۸ آغاز شد. وى در سال هاى ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به فينال رقابت هاى دلرى بيچ راه يافت و به عنوان قهرمانى دست يافت. ژاوير در كنار اوليوير روچس به قهرمانى رقابت هاى تنيس دوبل آزاد فرانسه رسيد. بهترين نمايش او در رقابت هاى انفرادى گرنداسلم به رقابت هاى ويمبلدون در سال ۲۰۰۲ باز مى گردد.
19جولاى سال ۱۹۷۹ لوك يانگ در اسكس انگليس به دنيا آمد. وى كه هم اكنون در ميدلزبرو در پست دفاع راست بازى مى كند، داراى برادرى است كه وى نيز به صورت حرفه اى در بورنموث توپ مى زند. وى پيش از حضور در پورتس موث در تاتنهام و چارلتون بازى كرده است. در كارنامه بازيگرى او ۱۷ بار حضور در تيم زير ۲۱ سال انگليس و به ثمر رساندن يك گل ديده مى شود. وى همچنين با پيراهن تيم ملى انگليس نيز ۷ بار به ميدان رفته است.

رهايى برادر ستاره نيجريه از بند گروگانگيران

گروگانگيران برادر كوچك جوزف يوبو ستاره فوتبال نيجريه و بازيكن سابق اورتون را آزاد كردند. پليس كه چند روز پيش خبر ربوده شدن يوروم يوبو را اعلام كرده بود از پرداختن به جزييات اين مطلب خوددارى كرد. از سويى باشگاه اورتون اميدوار است كه اين ستاره نيجريه اى تا پيش از آغاز فصل به انگليس باز گردد تا در ديدارهاى ليگ برتر اين تيم را همراهى كند. آدم ربايى در منطقه نفتى نيجريه بسيار معمول است و اغلب اين جريانات با پرداخت مبلغ درخواستى بدون هيچ حادثه اى به پايان مى رسد.

زى روبرتو: هجومى تر بازى مى كنيم

زى روبرتو بازيكن برزيلى تيم بايرن مونيخ آلمان گفت: در فصل جديد هجومى تر بازى مى كنيم و مى كوشيم بازيهاى عامه پسندى ارائه دهيم. زى روبرتوگفت: پس از حضور يورگن كلينزمن به عنوان سرمربى، اساس كارهاى بايرن بر مبناى كارهاى هجومى طراحى خواهد شد. وى افزود: تلاش مى كنيم بازيهاى هجومى ترى نسبت به گذشته ارائه دهيم و باعث شادى هوادارانمان شويم. يورگن كلينزمن نيز گفت: قطعاً در راه رسيدن به فوتبالى هجومى، از دفاع و حفظ دروازه خودى غافل نمى شويم. مى خواهيم با انسجام و يكپارچگى بيشترى سعى در مصون نگه داشتن دروازه خود كنيم. زى روبرتو ۳۴ ساله آخرين فصل حضورش را در تيم سرخپوش بايرنرا سپرى خواهد كرد و اميدوار است در اين فصل با دست زدن به فوتبالى هجومى، با خاطره اى خوش از آليانز آرنا جدا شود.

دروگبا بر سر دو راهى ماندن يا رفتن

تيرنو سيدى مدير برنامه هاى ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجى چلسى اعلام كرد موكلش طى ۱۰ روز آتى درباره ماندن يا جدايى از آبى هاى لندن تصميم خواهد گرفت.در حالى كه باشگاه هاى ميلان، اينتر و بارسلونا به شدت به دنبال جذب ديديه دروگبا هستند مدير برنامه هاى وى از ماندن دروگبا در چلسى خبر داد.وى در مصاحبه با مجله فرانس فوتبال گفت: ديديه ۱۰ روز به خودش فرصت داده است تا تصميم بگيرد. اگر اتفاق خاصى نيفتد او قراردادش با چلسى را تا دو سال ديگر تمديد خواهد كرد.وى خاطرنشان كرد: او تا چند روز آينده تمرين هاى خود با چلسى را آغاز نخواهد كرد تا در صورت تمايل از اين باشگاه جدا شود.

سريع ترين ركورد دو ۲۰۰ متر جهان ثبت شد

يوسن بوت، دونده جاماييكايى سريع ترين ركورد ۲۰۰ متر جهان را به نام خود ثبت كرد. اين دونده در مسابقات سهميه المپيك پكن ركورد ۶۷/۱۹ را به ثبت رسانيد. وى يك ماه گذشته در رقابت هاى استوروا در جمهورى چك ركورد ۸۳/۱۹ را به دست آورده بود كه خود موفق شد آن را به ميزان ۱۶ ثانيه ارتقاء دهد. با درخشش اين دونده جاماييكايى بسيارى از تحليل گران به ياد قهرمان سابق امريكا، كارل لوييس افتادند كه در المپيك ۱۹۸۴ در دو ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر به مقام قهرمانى دست يافت. زمانى كه از سوى بوت به دست آمد، سريع ترين ركورد دو ۲۰۰ متر جهان بوده است. او قول داده تا در المپيك پكن اين ميزان را بار ديگر ارتقا بخشد.

بارسلونا مخالف حضور مسى در المپيك

باشگاه بارسلونا اسپانيا با حضور ليونل مسى بازيكن آرژانتينى در ديدارهاى المپيك مخالف است. يك روز پس از اعلام اسامى كادر بازيكنان آرژانتين براى المپيك ۲۰۰۸ پكن، تكسى بگريستان مدير ورزشى بارسلونا اظهار كرد كه اين باشگاه با حضور مسى مخالف بوده و اين موضوع را از طريق فيفا پيگيرى خواهد كرد. وى گفت: بارسلونا در هنگام المپيك به وجود مسى نياز دارد. سعى مى كنيم تا اين موضوع را براى فيفا شرح داده و عنوان كنيم در صورت عدم حضور او، تيم لطمه زيادى خواهد ديد. اظهارات اين مقام در حالى است كه مسى خود در مصاحبه هاى اخيرش عنوان كرد مايل است تا بخت همراهى كشورش را در المپيك چين بيابد.

ريوالدو: گوارديولا در بارسا موفق مى شود

اطهر اينانلو
چپ پاى اعجوبه سابق بارسا كه در حال حاضر در ليگ يونان توپ مى زند هنوز نيز از نوكمپ صحبت مى كند. با اينكه چند سالى است ريوالدو بارسا را ترك كرده اما در لا به لاى حرف هايش موجى از دلبستگى به تيم سابقش احساس مى شود. هافبك سابق تيم ملى برزيل كه هم اكنون با تيم آاك آتن براى برپايى اردويى در اتريش به سر مى برد در مصاحبه با روزنامه اسپورت - چارپ بارسلونا - نظرات خود را در مورد وضعيت فعلى آبى انارى پوش ها گفته است.
در ۳۶ سالگى هنوز هم شادابى جوانى را دارى
همه چيز به تلاش و انگيزه انسان بستگى دارد. در حال حاضر شرايط خوبى دارم. با همان انگيزه اى كه در ميلان و بارسا بازى مى كردم به فوتبالم ادامه مى دهم. عاشق اين ورزش هستم و از آن لذت مى برم. تاكيد مى كنم كه به خاطر پول به يونان نيامده ام
مى توانى در جايى مثل ليگ ايالات متحده امريكا يا قطر به فوتبالت ادامه بدهى
هميشه دوست داشتم در رقابت هاى مهم و ليگ هاى پر انرژى توپ بزنم. اكنون كه پا به سن گذاشته ام طبيعتا نمى توانم در ليگ هاى اسپانيا، ايتاليا و انگليس بازى كنم اما توان بازى در ليگ هاى ديگر را دارم.
در جريان اخبار مربوط به بارسا قرار دارى
هميشه به اين اخبار توجه مى كنم. اخيرا نيز موضوع انتخاب رييس جديد و چالش هاى به وجود آمده براى لاپورتا در راس اخبار اين باشگاه قرار دارد.
دوست دارى چه كسى رييس بارسا باشد
شخصا تمايل دارم ساندرو روسل رييس باشگاه شود. فكر مى كنم او مديرى لايق، فردى باهوش، با شخصيت و داراى اطلاعات فراوان در امور فوتبال است.
اما لاپورتا راى آورده است. نظرت درباره او چيست
نمى شناسمش
سرمربيگرى پپ گوارديولا را در بارسا چگونه ارزيابى مى كنى
فكر مى كنم شرايط خوبى براى پپ مهيا شده است. دو فصل است كه آبى انارى پوش ها عنوانى كسب نكرده اند و به نظر نمى رسد كه ادامه اين شرايط براى اين باشگاه اتفاق خوشايندى باشد. پپ را خوب مى شناسم و مطمئنم كه در بارسا موفق مى شود.
گوارديولا چه چيزى را براى بارسا به ارمغان مى آورد
پپ به بارسا شخصيتى را اعطا مى كند كه كمتر مربى توان اين كار را دارد. گوارديولا اتحاد را بار ديگر در جمع آبى انارى پوشان به ارمغان خواهد آورد. او نظم و هماهنگى را در بارسا به گونه اى احيا مى كند كه بار ديگر مى توانيم شاهد بارساى تهاجمى باشيم.
سطح بازى بارسا را در فصل آتى چگونه مى بينى
بارسا هميشه فوتبالى زيبا و تماشاگر پسند ارائه كرده است. هر بازيكنى كه به نوكمپ مى آيد مى داند كه بايد خود را با شرايط خاص اين باشگاه تطبيق بدهد بنابراين انگيزه و تلاش خود را مضاعف مى كند تا با سطح عالى فوتبال بارسا هماهنگ شود.
بدون رونالدينيو، دكو و اتوئو آيا بازهم مى توان شاهد بازيهاى زيبا از بارسا بود
فقط اين را مى دانم كه رونى در حال حاضر در شرايط خوبى به سر نمى برد و اميدوارم در بارسا ماندنى شود. همه مى دانند كه با آمدن يا رفتن يكى دو بازيكن اصول فوتبال منحصر به فرد بارسا فراموش نخواهد شد. رونى چند ماهى را دور از فوتبال سپرى كرده و غيرمنصفانه است كه از او انتظار داشته باشيم رونالدينيوى دو سه سال پيش باشد. به نظر من مسؤولان بارسا بايد به رونى اجازه بدهند به همراه تيم المپيك برزيل در پكن حضور يابد؛ شايد با بازى در المپيك دوباره به اوج بازگردد.
گفته مى شود بارسا به شدت تمايل دارد تا هرنانس را به خدمت بگيرد.
بله شنيده ام. او بازيكن فوق العاده و با تكنيكى است. او در سائوپولو همه را مجذوب خود كرده.
و حرف آخر...
اميدوارم بارسا دوباره به روزهاى اوج بازگردد.
منبع:اسپورت
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن