تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معتادان تزريقي و كارتن خوابها در آذربايجان غربي ساماندهي ميشوند مدير كل اداره بهزيستي آذربايجان غربي:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: معتادان تزريقي و كارتن خوابها در آذربايجان غربي ساماندهي ميشوند مدير كل اداره بهزيستي آذربايجان غربي:
اروميه- خبرنگار آفرينش
مدير كل بهزيستي آذربايجان غربي گفت: با راهاندازي 5 مركز بي اي سي در شهرهاي آذربايجان غربي معتادان تزريقي و كارتن خوابها جمعآوري و ساماندهي ميشوند.
ابراهيم عليزاده افزود: اين مراكز به منظور جلوگيري از اشاعه بيماريهاي ايدز و هپاتيت در شهرهاي نقده، مهاباد، اروميه و مياندوآب راهاندازي شده است.
وي ادامه داد: هشت تيم سيار و چهار مركز شبانه روزي به منظور اسكان كارتن خوابها در استان از طريق مشاركتهاي مردمي و با اعتباري بالغ بر 150 ميليون تومان راهاندازي شده است.
علي زاده ساماندهي كودكان خياباني را از برنامههاي بهزيستي استان عنوان كرد و افزود: سال گذشته 21 نفر از كودكان خياباني در قالب كار در كنار تحصيل ساماندهي و امسال 50 نفر ديگر ساماندهي ميشوند.
وي تصريح كرد: در هشت ماه گذشته 900 نفر از معتادين استان در مراكز درماني بهزيستي پذيرش شدند كه 80 درصد از اين افراد در مسير بهبود قرار گرفتند. علي زاده اذعان كرد: آموزش كارمندان و كارشناسان ادارات براي مقابله با اعتياد، راهاندازي 11 مركز توانبخشي معلولان، افتتاح دو مركز نگهداري كودكان بيسرپرست، ايجاد دو مركز كاهش طلاق، توسعه طرح پيشگيري از انفجار مين در اشنويه و پيرانشهر، خريد 31 دستگاه موتورسيكلت سه چرخ به منظور افزايش اشتغالزايي از ديگر برنامههاي اين سازمان در سال جاري است كه تا پايان شهريور امسال تكميل و راهاندازي ميشود. عليزاده از احداث واحدهاي مسكوني براي مددجويان و معلولان بهزيستي استان خبر داد و افزود: سال گذشته با مشاركت مردم 192 واحد مسكوني خريداري احداث و تحويل افراد نيازمند شده و امسال نيز احداث 282 واحد مسكوني براي افرد نيازمند زير پوشش بهزيستي استان آغاز شده است.
وي همچنين از راهاندازي اورژانس آسيبهاي اجتماعي به شماره تلفن 123 در استان خبر داد و گفت: اورژانس آسيبهاي اجتماعي براي پيشگيري از بروز ناهنجاريهاي اجتماعي و در جهت حمايت افراد آسيبپذير در برابر ناملايمات اجتماعي از دو ماه ديگر فعاليت خود را آغاز خواهد كرد. عليزاده همچنين از راهاندازي دو مركز كاهش طلاق در شهرهاي پيرانشهر و نقده خبر داد و افزود: با راهاندازي اين مراكز تعداد مركزهاي كاهش طلاق در استان به پنج مركز افزايش مي يابد. وي در ادامه با تقدير از مشاركتهاي افراد خير و نيكوكار استان در كمك به افراد نيازمند گفت: سال گذشته سرانه كمكهاي مردمي به سازمان بهزيستي نسبت به سال 85، از 2 هزار و 800 ريال به 6 هزار ريال افزايش يافت.
وي همچنين در زمينه تنبلي چشم كودكان گفت: در حال حاضر 85 هزار كودك تحت معاينات پيشگيري از تنبلي چشم قرار دارند. عليزاده ادامه داد: 599 كودك كم بينا شناسايي شده كه براي هزار كودك عينك رايگان صادر شده و 23 نفر نيز جراحي چشم شدهاند. وي همچنين گفت: براي اولين بار در سطح كشور 23 هزار نفر از دانش آموزان سطح استان به منظور پيشگيري از انفجار مين در مناطق مرزي تحت آموزش قرار گرفتهاند.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن