تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوعروسان تحت پوشش كميته امداد خوانسار دوره‌هاي آموزش زندگي مي‌بينند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نوعروسان تحت پوشش كميته امداد خوانسار دوره‌هاي آموزش زندگي مي‌بينند
خبرگزاري فارس: مسئول فرهنگي كميته امداد شهرستان خوانسار گفت: يك دوره سه روزه براي آموزش نوعروسان تحت پوشش كميته امداد خوانسار برگزار مي‌شود.


محمدرضا حيدري در گفتگو با خبرنگار فارس در خوانسار اظهار داشت: يك دوره مهارت‌هاي زندگي براي نوعروسان تحت حمايت با حضور كارشناسان و مربيان شبكه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار برگزار مي شود كه در اين دوره شركت‌كنندگان با مسائل و موضوعاتي مانند مديريت و بهره‌وري در منزل، تغذيه و بهداشت مواد غذايي‌،‌ بهداشت رواني و آئين همسرداري، بهداشت فردي،‌ بهداشت زنان،‌ بيماري‌هاي واگيردار و راه هاي پيشگيري از آن آشنا مي‌شوند.
وي به تشريح برنامه‌هاي اوقات فراغت كميته امداد شهرستان خوانسار در تابستان امسال پرداخت و افزود: تشكيل پايگاه‌هاي اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش كميته امداد امام خميني در دو نقطه مركز بهزيستي خوانسار و روستاي ويست نيز از ديگر برنامه‌هاي اين مركز است.
مسئول فرهنگي كميته امداد شهرستان خوانسار خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي فرهنگي و هنري با تأكيد بر تقويت آگاهي ديني، ‌مبتني بر قرآن و عترت،‌ آموزش روخواني قرآن،‌ آموزش مفاهيم قرآن‌‌، آموزش مسائل احكام و تصحيح قرائت نماز، كتابخواني و ‌ورزش ‌از جمله برنامه ارائه شده در كانون‌هاي اوقات فراغت است كه با استقبال گسترده دانش‌آموزان تحت پوشش مواجه شده است.
وي با بيان اينكه برگزاري دوره‌هاي آموزشي به صورت رايگان و با حمايت كميته امداد امام خميني شهرستان خوانسار صورت مي‌‌گيرد، تصريح كرد: امسال بيش از يكصد دانش‌آموز دختر، از برنامه‌هاي متنوع اين كانون‌ها بهره‌مند مي‌شوند.
انتهاي پيام/ف
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن