تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده هيات تجاري‌عراقي:نيازمند استفاده از توان علمي و اقتصادي ايران هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده هيات تجاري‌عراقي:نيازمند استفاده از توان علمي و اقتصادي ايران هستيم
داخلي. اقتصادي.

نماينده هيات تجاري اتاق بازرگاني و تجارت استان بابل عراق گفت: ما به شدت نيازمند استفاده از تجربيات و سرمايه‌گذاري ايراني‌ها در بازسازي عراق هستيم.

عبدالرزاق نصراوي روز سه‌شنبه در حاشيه نمايشگاه بين‌المللي ساختمان و خدمات فني و مهندسي در گفت و گو با ايرنا افزود: امروز وضعيت عراق به نسبت چند سال گذشته بسيار مطلوب تر شده و شرايط به مرور عادي شده است.

وي اظهار داشت: هم‌اكنون تمام زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در عراق به ويژه در صنعت، گردشگري و تجاري آماده و ظرفيت‌هاي پذيرش سرمايه‌هاگذاري‌هاي ايراني بسيار زياد است.

وي در حوزه تجارت هم با اشاره به حجم خوب مبادلات گفت: بيشترين حجم مبادلات ميان دو كشور جمهوري اسلامي ايران و عراق به ويژه استان بابل بيش از همه كشورهاي مجاور است.

وي ادامه داد: ما امروز بسيار علاقمند به توسعه مبادلات دو سويه تا حدي كه شرايط اقتضا مي‌كند، هستيم.

نصراوي با بيان اينكه ما در عراق داراي توانمندي بسيار هستيم، گفت: اما براي بازسازي و بهسازي كشورمان نيازمند تكنولوژي روز و بهره‌گيري از آن براي طي مراحل مختلف عمران و آباداني مي‌باشيم.

وي ابراز اميدواري كرد: از دستاوردهاي بزرگ نمايشگاه بين‌المللي ساختمان و خدمات فني و مهندسي مشهد بهره گرفته و شركت‌هاي بزرگ تخصصي ايراني نيز در سرمايه‌گذاري‌هاي سودآور در عراق شركت كنند.ك/‪۳‬
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن