تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815423519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش‌ فيلم‌هاي آخر هفته/سفر بيادماندني و اخراجي‌ها از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش‌ فيلم‌هاي آخر هفته/"سفر بيادماندني" و "اخراجي‌ها" از تلويزيون پخش مي‌شود
فيلم‌‌هاي مرد، 23 گرم، سفر بيادماندني، اخراجي‌ها، يك شب در كازابلانكا و پدر كاغذي 26 تيرماه به مناسبت ميلاد امام علي (ع) و روز پدر از شبكه‌هاي مختلف تلويزيون روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم تلويزيوني "23 گرم" به كارگرداني جواد مزدآبادي چهارشنبه 26 تير ساعت 10 صبح از شبكه اول پخش مي‌شود. اين فيلم و روايتگر زندگي پيرمردي به نام اسد‌الله است كه همسرش را سال‌ها قبل از دست داده و تنها زندگي مي‌كند. او يك شب از فرزندانش دعوت مي‌كند به منزل او بيايند، اما فرزندان هر كدام به بهانه‌اي از آمدن به نزد پدر شانه خالي مي‌كنند.

اسدالله كه از اين ماجرا به شدت ناراحت شده است قصد دارد به تنهايي براي خود شام درست كند و در حالي كه شكم يك ماهي را خالي مي‌كند با يك الماس درشت در شكم ماهي رو به رو مي‌شود ... در فيلم "23 گرم" كه به تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي توليد شده شهرام عبدلي و ابراهيم آبادي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

نمايي از فيلم "مرد"

فيلم تلويزيوني "مرد" به كارگرداني سيروس الوند و تهيه‌كنندگي اميرحسين شريفي 26 تير ساعت 16 روي آنتن شبكه اول مي‌رود. در اين فيلم مسعود رايگان در "مرد" نقش مردي به نام فتاح را بازي مي‌كند كه سال‌ها پيش بعد از بيرون آمدن از زورخانه زير بازارچه درگير مي‌شود و اين درگيري در نهايت به قتل يك نفر مي‌انجامد. فتاح روز تولد حضرت علي (ع) از زندان آزاد مي‌شود، اما همسرش با يكي از دوستان قديمي او ازدواج كرده و ...

"مرد" با بازي نسرين مقانلو، مجيد مشيري و رضا رويگري توليد شده و فيلمنامه آن را حجت قاسم‌زاده اصل نوشته و مجتبي رحيمي مديريت تصويربرداري كار را به عهده داشته است. ديگر عوامل فيلم عبارتند از مدير توليد: حسين عباسي، صدابردار: داريوش صادقپور، تصويربردار: فرشاد خالقي و برنامه‌ريز: احسان سجادي حسيني.

فيلم "سفر بياد ماندني" 26 تير ساعت 17:30 از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. اين فيلم را وس اندرسن سال 2007 به مدت 91 دقيقه با نقش‌آفريني اوون ويلسن، آدرين برودي و جيسن شوارتزمن كارگرداني كرد. او فيلمنامه اين اثر را همراه رومان كاپولا در ژانر ماجراجويانه، كمدي و درام نوشت.

داستان فيلم "سفر بياد ماندني" درباره سه برادر آمريكايي است كه در جريان سفر به هند با حوادثي غيرمنتظره رو به رو مي شوند. فيلمساز 39 ساله اين اثر كه در تگزاس بزرگ شده، اولين فيلم خود را سال 1996 ساخت كه Bottle Rocket نام داشت.

اندرسن سال 2002 براي "خانواده رويال تننبوم" با بازي جين هكمن، گوئينت پالترو و بن استيلر نامزد اسكار بهترين فيلمنامه شد. اين فيلمساز آمريكايي براي نگاه انساني و ارائه تصاوير خنده‌دار از آدم‌هاي تنها جايزه "خيالي Visionary" هجدهمين جشنواره فيلم استكهلم را دريافت مي‌كند.

فيلم سينمايي "اخراجي‌ها" 26 تير ساعت 16:45 در قالب برنامه گلخانه از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم را مسعود ده‌نمكي سال 1385 بر مبناي فيلمنامه‌اي از خودش جلو دوربين برد. در خلاصه داستان فيلم "اخراجي‌ها" آمده: مجيد از خلافكارهاي يكي از محله‌هاي تهران، عاشق دختر ميرزا (يك گيوه‌دوز عارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است....

در اين فيلم 90 دقيقه‌اي كامبيز ديرباز، اكبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا، قاسم زارع، عليرضا اوسيوند، ارژنگ اميرفضلي، امين حيايي، نگار فروزنده، نيوشا ضيغمي و ... بازي كرده‌اند.

عوامل فيلم "اخراجي‌ها" عبارتند از حبيب‌الله كاسه‌ساز تهيه‌كننده، محمود محمدطائمه مدير توليد، حسن پويا مدير فيلمبرداري، رضا بهارانگيز تدوين، مجيد ميرفخرايي طراح صحنه و لباس، فريدون شهبازيان آهنگساز، مهران ملكوتي صدابردار، بهروز شهامت صداگذار، امير اسكندري طراح گريم و جواد شريفي‌راد جلوه‌هاي ويژه.

فيلم سينمايي "يك شب در كازابلانكا" 26 تير ساعت 20:35 از شبكه چهار روي آنتن مي‌رود. اين كمدي سياه و سفيد سال 1946 به مدت 85 دقيقه به كارگرداني آرچي مايو و با نقش‌آفريني گرو چو، هارپو و چيكو ماركس و چارلز درك ساخته شد.

داستان اين فيلم درباره مدير هتل كازابلانكا است كه با خوردن غذاي مسموم مي‌ميرد و رئيس پليس يك مرد دست و پا چلفتي با نام رونالد كورن‌بلو را به سمت مديريت جديد هتل انتخاب مي‌كند و ...

برادران ماركس از معروفترين كمدين‌هاي سينماي آمريكا هستند كه از فيلم‌هاي مطرح آنها مي‌توان به "سوپ اردك"، "يك شب در اپرا"، "يك روز در مسابقه"، "سرويس هتل" و "مغازه بزرگ" اشاره كرد.

نمايي از فيلم "سفر بياد ماندني"

فيلم "پدر كاغذي" چهارشنبه ساعت 14:10 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني عليرضا اسحاقي و به تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي با مشاركت كميته امداد امام خميني (ره) تهيه شد. فيلمنامه "پدر كاغذي" را عليرضا كاظمي‌پور و اسحاقي با مضموني اجتماعي براي شبكه تهران نوشته‌اند.

فيلم در تهران و شمال توليد شده و روايتگر دختري يتيم به نام نگار است كه از كودكي در مركز كودكان بي‌سرپرست بزرگ شده، اما با تلاش فراوان يك فرد ناشناس تا مقطع دكتري تحصيل مي‌كند و در يك مركز تحقيقات ضايعات نخاعي مشغول به كار مي‌شود. تا اينكه يكي از روانشناسان مركز به نگار علاقمند مي‌شود و از او درخواست ازدواج مي‌كند.

در فيلم 90 دقيقه‌اي "پدر كاغذي" سياوش تهمورث، كيهان ملكي، مريم سلطاني، مريم خدارحمي، فاطمه طاهري، فريده دريامج، عليرضا اسحاقي، حشمت آرميده، بهرام عليان، كيوان احمدزاده، عباس غزالي و ... بازي مي‌كنند. اسحاقي پيش از اين فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني "تله روباه"، "لبخند سبز"، "حصار شيشه‌اي" و "فرياد دل" را كارگرداني كرده است.

از عوامل آن مي‌توان به سيدحسين يعقوبي مدير توليد، وحيد صالحي و معصومه جلالي فراهاني مدير مالي، فريدون شيردل مدير تصويربرداري، محمدرضا ميركمالي صدابردار، رضا عزتي گريم، بهزاد جعفري طراح صحنه و لباس و موسسه فرهنگي هنري وصف صبا مجري طرح اشاره كرد.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن