تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815138560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات مهارتهاي ملي كشوري رشته فناوري برودتي در كاشان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقات مهارتهاي ملي كشوري رشته فناوري برودتي در كاشان آغاز شد
داخلي. علمي و آموزشي. مهارتهاي ملي
مسابقات مهارتهاي ملي سطح كشوري در رشته فناوري برودتي روز سه‌شنبه در مركز آموزش فني و حرفه‌اي شهيد موسويان كاشان آغاز شد.

رئيس مركزآموزش فني وحرفه‌اي شهيد موسويان كاشان گفت: ‪ ۱۲‬نفراز استانهاي اصفهان، تهران، خراسان رضوي، يزد، سمنان، مازندران، اردبيل، كرمانشاه ، مركزي و كرج كشور در اين رشته از مسابقات شركت كرده‌اند.

مهندس "محمود علواني" در حاشيه برگزاري اين مسابقات درگفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مسابقات در رشته‌هاي مختلف در استانهاي كشور بطور همزمان برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت: مسابقات مهارتهاي ملي در رشته‌هاي تاسيسات الكتريكي ، كنترل صنعتي، ‪ CNC‬فلز، طراحي فضاي سبز، ‪ CNC‬تراش و فناوري برودتي در شهرهاي مختلف استان اصفهان برگزار مي‌شود.

علواني گفت: مرحله شهرستاني مسابقات مهارتهاي ملي خرداد ماه سالجاري در ‪ ۳۲‬رشته برگزار شد و ‪ ۱۶‬نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و توانستند مقام‌هاي اول ، دوم و سوم را در سطح استاني اين مسابقات را بدست آورند.

به گفته وي ، برگزيدگان مرحله كشوري مسابقات ملي مهارت در اردوهاي آماده‌سازي مقدماتي و تخصصي مسابقات جهاني در شهريور سال آينده در كشور كانادا شركت كرده و نفرات برتر راهي مسابقات جهاني مهارت مي‌شوند.

مسابقات مهارهاي ملي در رشته فناوري برودتي تا سي‌ام ماه جاري در مركز فني و حرفه‌اي شهيد موسويان كاشان ادامه دارد. ك/‪۳‬
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن