تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي استان كرمان اعلام كرد: رشد 42درصدي كشفيات در استان‌ كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي استان كرمان اعلام كرد: رشد 42درصدي كشفيات در استان‌ كرمان
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: ارزش ريالي ميزان كشفيات قاچاق از 260 ميليون تومان در سال گذشته‌ به 370 ميليون تومان در سال جاري افزايش يافته كه اين ميزان 42 درصد رشد داشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، علي قاضي‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشي از عملكرد پليس آگاهي استان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و اظهار داشت: از ابتداي سال جاري هفت طرح اجرا شد كه با اجراي اين طرح‌ها ميزان جرايم خرد مثل سرقت منزل، خودرو، موتورسيكلت ‌و كيف قاپي نسبت به سال گذشته 29 درصد افزايش كشف و در مجموع 81 درصد رشد داشته است.
وي همچنين از افزايش 11درصدي دستگيري عاملان جرايم جناحي خشن نظير قتل، آدم ربايي و سرقت مسلحانه در اين مدت خبر داد‌.
قاضي‌زاده با اشاره به ‌اجراي طرح دستگيري سارقان منازل، اماكن و كنترل سمساري‌ها و فروشند‌گان اجناس دسته دوم، افزود: در اين خصوص 139 موتورسيكلت و 87 خودرو كشف و 85 سارق دستگير شدند.
وي‌ كنترل مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي را از جمله اين طرح‌ها عنوان كرد و ادامه داد: در كنترل 800 مجرم در چهار مرحله 43 نفر دستگير و روانه زندان‌ شدند‌.
قاضي‌زاده با اشاره به اجراي طرح متهمان فراري و تحت تعقيب نيز گفت: در اين خصوص 403 نفر دستگير و روانه زندان شدند‌.
رئيس پليس آگاهي استان كرمان همچنين گفت‌: طرح مبارزه با جرايم علني فساد نيز در دو مرحله انجام شد كه علاوه بر انهدام ‌دو باند در سيرجان و كرمان‌ بيش از 8هزار بطري مشروبات الكلي كشف و در اين طرح 35 نفر دستگير شدند.
قاضي‌زاده مرحله دوم اين طرح را مبارزه با قاچاق فرآورده‌هاي نفتي عنوان نمود و تصريح كرد: در اين ارتباط نيز 589 هزار و 601 ليتر سوخت كشف شد.
وي همچنين با اشاره به اينكه 15درصد سرقت‌ها امسال از داخل خودرو‌ها‌ست‌ از شهروندان خواست از پارك ماشين در محل‌هاي امن بدون تردد و همچنين از گذاشتن كيف با زيور‌آلات داخل خودرو خودداري كنند.
قاضي‌زاده از ‌فراواني جرم در بحث كلا‌هبرداري و جرايم اينترنتي و رايانه‌اي در استان خبر داد و خاطر نشان كرد: هم اكنون سه پرونده اينترنتي و 20پرونده كلاهبرداري در حال رسيدگي است كه ارزش ريالي يك پرونده 360 ميليون تومان است‌.
قاضي‌زاده ‌در اين خصوص از شهروندان خواست از دادن اطلاعات شخصي به افراد غيرمجاز در اينترنت و همچنين از نگهدار‌ي عكس‌هاي خانوادگي در فايل‌هاي بدون امنيت و واريز كردن وجه نقد به حساب‌هاي كذب اينترنتي و غيره خودداري كنند‌.
انتهاي پيام/ك
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن