تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813244840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختتاميه هشتمين دوره‌ مسابقات قرآن كريم ويژه همسران و فرزندان كاركنان نهاجا رفيعي: پيامبر (ص) طبيبي است كه نسخه‌اش قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اختتاميه هشتمين دوره‌ مسابقات قرآن كريم ويژه همسران و فرزندان كاركنان نهاجا رفيعي: پيامبر (ص) طبيبي است كه نسخه‌اش قرآن است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

اختتاميه هشتمين دوره‌ي مسابقات قرآن كريم ويژه همسران و فرزندان كاركنان نيري هوايي ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين رفيعي در سخناني در اين مراسم گفت: اخلاق پيامبر بر اساس قرآن بود؛ ايشان طبيبي است كه نسخه‌اش براي رفع مشكلات جامعه‌ي بشري، قرآن است.

وي افزود: قرآن خود را موعظه، رحمت، شفا و هدايت براي تمامي مردم معرفي مي‌كند و مي‌گويد كه مطالبش بيهوده نيست.

وي كه تفكر در محتواي آيات قرآن را يكي از راه‌هاي استفاده‌ي صحيح از آن برشمرد، گفت: به همان شكل كه برخي مسائل مختلف را در زندگي خود پي‌گيري مي‌كنيم، درباره يادگيري اين كتاب آسماني نيز بايد پي‌گير باشيم.

رفيعي اظهار كرد: به وسيله‌ي قرآن در طول تاريخ بسياري از كفار و مشركان به فضاي هدايت و مسلماني قدم نهاده‌اند و اين به دليل جاذبه‌ي بسيار اين كتاب آسماني است كه به قول يكي از نويسندگان غيرمسلمان در كتابي به عنوان «چگونه قرآن را شناختم»، اين كتاب همان‌طور كه آهن‌ربايي، سوزني را جذب مي‌كند، انسان‌ها را مجذوب خود مي‌سازد.

وي افزود: تاليفات غيرمسلمانان در ارتباط با قرآن كمتر از مسلمانان نيست.

رفيعي هم‌چنين همگان را به استفاده از فضاي معنوي ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان دعوت كرد و گفت: حضور پرشور خانواده‌هاي كاركنان نهاجا در اين مسابقات از اهتمام آنان به امور قرآني نشان دارد.

وي تشكيل اين گونه مراسم‌ را به بركت وجود انقلاب و امام (ره) دانست و در پايان سخنانش از برگزاركنندگان اين مراسم تشكر كرد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين اسناوندي معاون فرهنگي و روابط عمومي عقيدتي سياسي نهاجا در اين مراسم، گفت: 2500 نفر در مرحله‌ي مقدماتي اين مسابقات كه در تمام شهرك‌هاي نهاجا برگزار شد شركت كرده‌اند.

اسناوندي بخش‌هاي مختلف اين مسابقات را قرائت، ترتيل، درك مفاهيم، حفظ قرآن و حفظ چهل حديث عنوان كرد و گفت: اين رقابت‌ها در سطوح دبستان، راهنمايي، دبيرستان، طلاب و دانشجويان و همسران كاركنان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

وي اظهار كرد: در اين دوره از مسابقات 20 درصد از نظر كيفي و 10 درصد از نظر كمي پيشرفت داشته‌ايم و از نكات قابل توجه آن استقبال از بخش‌هاي حفظ چهل حديث و 25 جزء بوده است.

اسناوندي همچنين از دقت و نظارت عالمانه‌ي داوران اين مسابقات تشكر كرد.

بر اساس اين گزارش در اين مراسم مقامات لشگري چون سرتيپ گودرزي معاون هماهنگ‌كننده‌ي اداره‌ي عقيدتي، سياسي نيروي هوايي ارتش و امير سرتيپ آقايي فرمانده‌ي آموزش‌هاي هوايي مركز شهيد خضرايي نيز حضور داشتند.

در پايان اين مراسم در مجموع از مقام‌هاي برتر در ميان پايگاه‌هاي هوايي نهاجا به ترتيب زير تقدير شد:

مقام اول: پايگاه هوايي شهيد دوران

مقام دوم: منطقه‌ي هوايي مهرآباد

مقام سوم: پشتيباني مركز نهاجا

بر اساس اين گزارش نفرات برتر اين مسابقات در مسابقات قرآني كل ارتش كه در شهريور ماه امسال برگزار خواهد شد شركت داده خواهند شد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن