تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809761741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار منطقه 12: مشكلات مركز شهر تهران با حمايت موثر فرمانداري قابل رفع است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار منطقه 12: مشكلات مركز شهر تهران با حمايت موثر فرمانداري قابل رفع است
خبرگزاري فارس: شهردار منطقه 12 تهران با اشاره به نقش حمايت‌هاي فرمانداري در جمع آوري پرنده فروشي‌هاي منطقه مولوي، خواستار تداوم حمايت‌هاي فرمانداري براي رفع ساير مشكلات منطقه مركز شهر شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، عرب صبح امروز در نشست تقدير و تشكر از دستگاه‌هاي مجري در جمع آوري باغ پرندگان منطقه مولوي كه در فرمانداري تهران برگزار شد، تصريح كرد: مباحث ديگري نيز در محدوده مركزي شهر وجود دارد كه فرمانداري مي‌تواند در رابطه با آنها ايفاي نقش كند.
وي با بيان اين كه عمده ساختمان‌هاي قديمي و فرسوده در مركز شهر هستند، گفت: موضوع رفع خطر املاك خطرناك و فرسوده موجود در منطقه اگر بي‌توجهي شود؛ حوادث و نتايج جبران‌ ناپذيري در پي دارد.سال گذشته بالغ بر 500-600 واحد خطرناك كه محل تجمع افراد معتاد و بي‌خانمان بود تخريب و جمع آوري شدند.
شهردار منطقه 12 وجود انبارهاي متعدد در محدود بازار را معضل مهم ديگر در مركز شهر عنوان كرد و ادامه داد:استقرار انبارهاي متعدد باعث ترافيك‌هاي سنگين در اين محدود و موجب ناامني ناشي از آتش سوزي شده است به گونه‌اي كه سال گذشته آتش سوزي انبار لوازم خانگي ميلياردها تومان خسارت در پي داشت.
وي عدم رعايت ساعت كار توسط اصناف را يكي ديگر از عوامل بروز ترافيك سنگين در منطقه عنوان كرد و گفت: برخي از صنوف تا ساعات پاياني روز و تا ابتداي شب فعال هستند به گونه‌اي كه برخي از آنها حتي در روزهاي تعطيلي نيز فعال هستند.
عرب بار ديگر تأكيد كرد: موارد متعدد ديگري نيز وجود دارد كه مي توان با حمايت‌هاي تاثير گذار فرمانداري آنها را رفع كرد.
لاريجاني معاون سياسي-انتظامي فرماندار تهران كه مديريت جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به اظهارات مذكور خطاب به شهردار منطقه 12 گفت: اگر مشكلي هست كه مانند طرح ساماندهي پرنده فروشي‌هاي خيابان مولوي در اولويت قرار دارد، درخواست آن را براي بررسي به فرمانداري تهران ارسال كنيد تا هماهنگي لازم نيز انجام شود.

*پرنده فروشي با 5 هزار شغل مرتبط است

سرهنگ مسعود جعفري نسب رئيس پايگاه پنجم پليس امنيت شهر تهران به عنوان يكي از مجريان طرح گفت: ارزيابي اوليه خود ما تعطيلي نيمه كاره اجراي طرح بود اما پشتيباني حقوقي فرمانداري تهران به قدري قوي بود كه امروز بخش جمع آوري پرنده فروشان منطقه مولوي با موفقيت به پايان رسيده است.
وي ادامه داد: اجراي اين طرح باعث شكل گيري بازار سياه در نحوه عرضه مرغ به شهروندان شده است به گونه‌اي كه مرغ 2 هزار توماني به مرغ 20 هزار توماني تحويلي به در منازل تبديل شده است.در حال حاضر مرغ زنده مورد نياز شهروندان را پرونده فروشان با قرار دادن در داخل كارتن از طريق پيك به در منازل مردم ارسال مي‌كنند. معاملات پرنده فروشي هم اكنون از طريق تلفن و موبايل انجام مي گيرد.لازم است اقدامات لازم براي حذف اين بازار سياه انجام بگيرد.
رئيس پايگاه پنجم پليس امنيت شهر تهران تعيين پارك حقاني براي فروش پرندگان تزئيني در روزهاي جمعه را اقدامي مثبت دانست و تصريح كرد: روزهاي جمعه نزديك 400 دستفروش كه نزديك 100 نفر آنها پرنده تزئيني مي‌فروشند در اين پارك دور هم جمع مي‌شوند و اقدام به خريد و فروش مي‌كنند.
وي تأكيد كرد: با توجه به اين كه پرنده فروشي يك نياز اجتماعي و جز سرگرمي‌هاي برخي از افراد محسوب مي‌شود؛ اختصاص يك مكان ثابت براي عرضه پرنده‌هاي مورد نياز تهران و كشور ضروري است.اين اقدام مي‌تواند 4-5 هزار شغل وابسته به پرنده فروشي را نيز ساماندهي كند.
جعفري نسب پيشنهاد كرد كشتارگاه پرندگان احداث شود.

*اعتبارات مربوط به احداث مكان‌هاي جايگزين منطقه مولوي هنوز در اختيار ما قرار نگرفته است

منتظري رئيس نظارت و پيگيري شركت ساماندهي شهرداري تهران با اشاره به در منطقه جايگزين شرق و جنوب براي صنف پرنده فروشان گفت: قرار بود كه بخشي از هزينه‌ها توسط خود اصناف تأمين شود اما آنها مشاركت نكردند.
وي ادامه داد: مكان پيش بيني شده در شرق تهران به تأييد اداره محيط زيست و دامپزشكي رسيده است اما در مورد جنوب هنوز تأييديه دامپزشكي را دريافت نكرده‌ايم.اقدامات براي ديوار كشي در شرق تهران آغاز شده است اما به دليل اعتراض شوراياري منطقه و مردم به دستور شهردار تهران كار متوقف شده است.
رئيس نظارت و پيگيري شركت ساماندهي شهرداري تهران خاطرنشان كرد:متأسفانه هنوز اعتباري براي احداث اين مراكز دراختيار ما قرار نگرفته است كه اين مطلب موجب واكنش اندرزي معاون عمراني فرماندار تهران به عنوان مسئول پيگيري اجراي طرح شد.
اندرزي در پاسخ به اظهارات منتظري گفت: در بودجه سال 87 شركت ساماندهي مشاغل مبلغ 9 ميليارد ريال اعتبار براي احداث 2 مركز عرضه پرندگان اختصاص يافته است.
وقتي منتظري بار ديگر تأكيد كرد كه هنوز هيچ اعتباري در اين رابطه در اختيار آنها قرار نگرفته است؛ معاون عمراني فرماندار تهران بار ديگر در پاسخ به وي گفت: همين فردا ابلاغيه بودجه مذكور را دريافت و براي شما ارسال خواهم كرد.

*بيكاري 9 ماهه تعدادي از اصناف پرنده فروش

فراهاني رئيس مجمع امور صنفي استان تهران نيز ضمن ارزيابي مثبت نسبت به اقدامات انجام گرفته براي جمع آوري پرندگان از منطقه مولوي، گفت: 9 ماه است از جريان پاكسازي مي گذرد اما اصناف فعال در آن منطقه كه شغل اصلي آنها پرنده فروشي است و متخلف هم نيستند؛ بيكار شده‌اند و همچنان معطل انجام اقدمات مربوط به ساماندهي هستند.
وي تأكيد كرد: شهرداري تهران به عنوان تأمين كننده مكان فعاليت اين اصناف هر چه سريع‌تر مكان‌هاي جايگزين پرنده فروشان را تعيين و احداث كند.
انتهاي پيام/ز
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن