تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي سينمايي سيما ويتريني از فيلم‌هاي بي‌ربط و باربط ايراني و خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش فيلم‌هاي سينمايي سيما ويتريني از فيلم‌هاي بي‌ربط و باربط ايراني و خارجي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

سالروز تولد امام اول شيعيان حضرت علي (ع ) و ادامه يافتن اين مناسبت با روزهاي پاياني هفته، بر تعداد فيلم‌هاي سينمايي سيما به شكل قابل ملاحظه‌اي افزوده‌است. بر اين اساس طي روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بيش از 15 فيلم سينمايي و تلويزيوني به روي آنتن مي‌روند كه از اين تعداد سهم فيلم‌هاي ايراني و خارجي تقريبا برابر است.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، به مناسبت روز پدر تلويزيون چند تله فيلم ايراني را پخش مي‌كند كه با موضوعاتي متناسب با اين ايام ساخته شده‌اند. همچنين فيلم‌هاي سينمايي «خداحافظ رفيق»، «دختري با كفش‌هاي كتاني»، «اخراجي‌ها» و «تاراج» بدون هيچ ارتباطي با اين مناسبت به صرف ايراني بودن از شبكه‌هاي تلويزيوني پخش مي‌شوند.

فيلم‌هاي خارجي اين هفته همچنين بيشتر در ژانر اجتماعي قرار مي‌گيرند و در ميان اين آثار، سينمايي «بادي كه در مرغزار وزيد» ساخته كن لوچ قابل توجه‌ترين اثر انتخابي سيما محسوب مي‌شود.

** شبكه اول سيما

برنامه سينما يك فيلم سينمايي «بادي كه در مرغزار وزيد» را پنجشنبه به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم محصول سه كشور انگلستان، ايرلند و آلمان است كه در سال 2006 توسط كن لوچ كارگرداني شده است. پائول لورتي و كانين گام بازيگران اين فيلم هستند. داستان اين فيلم در سالهاي 1920 رخ مي دهد؛ زماني كه ايرلند استعمار انگليس‌ها قرار دارد و سربازان انگليسي به كشت و كشتار مردم ايرلند مشغول هستند. پسر جواني براي آينده نامعلوم خود، قصد دارد از ايرلند خارج شده و براي گذراندن دوره عملي پزشكي به يك بيمارستان برود. اما با ديدن شرايط نابسامان و كشته شدن دوستان وهموطنانش نزد برادرش تدي مي‌رود.

فيلم تلويزيوني «مرد» به كارگرداني سيروس الوند چهارشنبه (26 تير ماه) مقارن با ميلاد حضرت علي از شبكه اول سيما پخش مي‌شود. اين تله فيلم كه از موضوعي اجتماعي برخوردار است، داستان مردي به نام فتاح را دنبال مي‌كند كه روزي پس از خروج از زورخانه در زير يك بازارچه با چند نفر از اراذل و اوباش درگير شده و در اين درگيري يكي از آنان را به قتل مي‌رساند. فتاح به زندان مي‌افتد و پس از حدود بيست سال از زندان آزاد مي‌شود. حال فتاح به دنبال داشته‌هايش به محل سابق خود باز مي‌گردد. در فيلم تلويزيوني «مرد» بازيگراني چون مسعود رايگان در نقش فتاح در كنار نسرين مقانلو و مجيد مشيري به ايفاي نقش پرداخته است و محتواي آن در مورد فرهنگ پهلواني و جوانمردي است.

به مناسبت سالروز تولد امام اول شيعيان حضرت علي (ع ) فيلم تلويزيوني «23 گرم» از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. اين تله فيلم كه روز چهارشنبه صبح از اين شبكه پخش مي‌شود، داستان پيرمردي به نام اسدالله را دنبال مي‌كند كه همسرش را سالها قبل از دست داده‌است و در حال حاضر تنها زندگي مي‌كند.اسدالله يك شب از فرزندانش دعوت مي‌كند تا به منزل او بيايند اما فرزندان هركدام به بهانه‌اي از آمدن به نزد پدر شانه خالي مي‌كنند. اسدالله كه از اين ماجرا به شدت ناراحت شده‌است، قصد دارد به تنهايي براي خود شام درست كند و در حالي كه شكم يك ماهي را خالي مي كند با يك الماس درشت در شكم ماهي مواجه مي شود. اين فيلم تلويزيوني را جواد مزد آبادي كارگرداني كرده است و شهرام عبدلي و ابراهيم آبادي در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

** شبكه دو سيما

فيلم سينمايي «هديه نهايي» سه‌شنبه (25 تيرماه) ساعت 24 به روي آنتن مي‌رود. اين فيلم محصول سال 2006 آمريكا است و توسط ميشل اُ. ساج بِل كارگرداني شده است. فيلم درباره جواني به نام «جيسون» است كه پدرش را در سنين كودكي از دست داده و اكنون به وقت‌گذراني مشغول است. «رِد استيون» پدربزرگ جيسون كه پيرمردي بسيار ثروتمند است تصميم مي‌گيرد تغييري در وضعيت زندگي نوه خود به وجود آورد به همين خاطر تصميم مي‌گيرد تمام اموال و دارايي‌هاي خود را پس از مرگ به عنوان ارثيه به «جيسون» بسپارد كه البته شرايطي هم براي آن قائل مي‌شود.

فيلم سينمايي «سفربه ياد ماندني» چهارشنبه ساعت 24 به روي آنتن شبكه دو مي‌رود و ساعت 15 و 30 دقيقه روز بعد تكرار مي‌شود. اين فيلم محصول سال 2007 آمريكا است و توسط وِس آندرسون كارگرداني شده است. داستان فيلم در باره پيتر، فرانسيس و جك است كه سه برادر هستند و پس از فوت پدر خانواده، از يكديگر فاصله گرفته‌اند. مادر نيز پس از فوت پدر ترجيح مي‌دهد به ناحيه‌اي دورافتاده در هندوستان سفر كند و در كنار بوميان منطقه زندگي جديد و ساده‌اي را آغاز نمايد. سه برادر پس از يك سال نسبت به رابطه‌اي كه ميانشان برقرار شده، تصميم مي‌گيرند دست جمعي به هندوستان سفر كنند.

فيلم سينمايي «نانوا» پنجشنبه (27 تير ماه) پخش و شنبه هفته بعد تكرار مي‌شود. اين فيلم آمريكايي محصول سال 2002 به كارگرداني گارت لويس است. داستان فيلم درباره مايلو يك آدمكش حرفه‌اي است كه براي يك باند مافيايي كار مي‌كند. او فردي شناخته شده و در حرفه خود معروف و صاحب سبك است كه روزي براي انجام يك مأموريت و به قتل رساندن طعمه خود به محل جُرم مي‌رود ولي نه تنها فرد مورد نظر را به قتل نمي‌رساند بلكه با هم به انجام كارهايي مشغول مي‌شوند كه به مرور زمان شهر را به ناامني مي‌كشانند.

شبكه دو جمعه سينمايي «پستچي وظيفه شناس» را ساعت 17 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم محصول سال 2007 چين است كه توسط يو ژانگ كارگرداني شده است. فيلم با بازي كو لين و ايرما اينا، درباره پستچي منطقه‌اي دورافتاده در چين است كه با عشق و وظيفه‌شناسي نامه‌ها و محموله‌هاي روستاييان را به دستشان مي‌رساند. او در ميان روستاييان، محبوبيت زيادي دارد و در هر آبادي با استقبال مردم مواجه مي‌شود. مياسينگ نامه‌اي كه حاوي نتيجه قبولي كنكور دانشگاه وانگ است را دريافت مي‌كند و سعي مي‌كند هرچه سريعتر آن را به صاحب اصلي نامه برساند اما در اين ميان اتفاقاتي غير منتظره پيش مي‌آيد.

** شبكه سه سيما

فيلم سينمايي «تغيير چهره» محصول آمريكا سه شنبه (25 تير ماه) ساعت 16 و 45 دقيقه از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. اين فيلم درباره تروريست خطرناكي است كه چند سال پيش فرزند كوچك پليسي را به قتل رسانده بود در يك درگيري با ماموران پليس به اغما فرو مي‌رود و اين در حالي‌ است كه از محل اختفاي بمبي آگاه است. آرچر با جراحي روي صورت به شكل تروريست در مي آيد كه بمب را خنثي كند.

فيلم ايراني «اخراجي ها» محصول سال 1385چهارشنبه از سينما گلخانه پخش مي‌شود. كارگردان اين فيلم مسعود ده‌نمكي است و اكبرعبدي،محمد رضا شريفي نيا، امين حيايي و كامبيز ديرباز در آن بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي «تاراج» محصول سال 1363ايران است كه پنجشنبه 27 تير ماه به روي آنتن شبكه سه مي‌رود. اين فيلم به كارگرداني ايرج قادري و با بازي بهزاد جوانبخش ،جمشيد هاشم پور ،فخري خوروش و رسول توكلي درباره يك قاچاقچي است كه پس از آزادي از زندان با همكاري پليس به دستگيري قاچاقچيان كمك مي‌كند.

شبكه سه سيما فيلم سينمايي «خداحافظ رفيق» محصول سال 1382را جمعه ساعت 16 و 45 دقيقه به روي آنتن مي‌رود و تكرار آن ساعت يك و 30 دقيقه بامداد است. كارگرداني اين فيلم را بهزاد بهزاد پور بر عهده دارد و شامل سه اپيزود است كه در مورد دفاع مقدس و دلاوريهاي رزمندگان صحبت مي‌كند.

** شبكه چهار

برنامه «سينما چهار» جمعه اين هفته فيلم «واكسي» را به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم محصول سال 1946 ايتاليا است و داستان آن در رم اتفاق مي‌افتد. دو نوجوان واكسي كه روياي خريد اسبي سفيد را در سر مي‌پرورانند، به كارهاي خلاف كشيده مي‌شوند. آنان سرانجام از دارالتاديب سر در مي‌آورند و به جاي آنكه اصلاح شوند بيشتر انحرافت بيشتري پيدا مي‌كنند.

** شبكه تهران

تله فيلم «پدر كاغذي» به مناسبت ميلاد حضرت علي (ع) وروز پدر از شبكه تهران پخش مي شود. اين فيلم به كارگرداني عليرضا اسحاقي بر اساس فيلمنامه‌اي از عليرضا كاظمي‌پور وعليرضا اسحاقي ساخته شده و مضموني اجتماعي دارد. «پدر كاغذي» روايتگر دختري يتيم به نام نگار است كه از كودكي در مركز كودكان بي‌سرپرست بزرگ شده، اما با تلاش فراوان يك فرد ناشناس تا مقطع دكتري تحصيل مي‌كند و در يك مركز تحقيقات ضايعات نخاعي مشغول به كار مي‌شود. تا اينكه يكي از روانشناسان مركز به نگار علاقمند مي‌شود و از او درخواست ازدواج مي‌كند. در اين فيلم سياوش تهمورث، كيهان ملكي، مريم سلطاني، مريم خدارحمي، فاطمه طاهري، فريده دريامج، عليرضا اسحاقي و حشمت آرميده بازي مي‌كنند.

شبكه تهران فيلم «خنده در باد» را جمعه ساعت 14 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم محصول سال 2000 كشور چين است وكارگرداني آنرا هوانگ جيان زونگ انجام داده‌است؛ بازيگران اصلي «خنده در باد» لي ياپنگ، يوكينگ،ويزي و چن لابفنگ هستند كه چهارشنبه ساعت دو بامداد از شبكه تهران هستند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن