تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815372320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خدائي: با چند تغيير به مسابقات جهاني مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خدائي: با چند تغيير به مسابقات جهاني مي‌رويم
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد جوانان گفت: براي حضور در مسابقات جهاني تركيه چند تغيير نسبت به رقابتهاي قهرماني آسيا خواهيم داشت.
مجيد خدائي، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد جوانان، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در رقابت هاي قهرماني آسيا عملكرد بسيار خوبي داشتيم و با قدرت توانستيم به عنوان قهرماني آسيا دست يابيم.

وي افزود: در تلاش هستيم يك تيم قدرتمند را آماده حضور در مسابقات جهاني كنيم و به همراه اين تيم در تركيه نتايج خوبي را به دست بياوريم.

خدائي گفت: روز شنبه 22 تير از كشتي‌گيران تست آمادگي جسماني به عمل آورديم و از روز يكشنبه 23 تير تمرينات خود را در خانه كشتي آغاز كرديم و سعي مي‌كنيم كه از فرصت باقيمانده حضور در رقابت هاي قهرماني جهان در تركيه بهترين استفاده را ببريم.

سرمربي تيم ملي كشتي جوانان خاطر نشان كرد: براي حضور مطلوب در تركيه به احتمال فراوان سه تغيير در تركيب تيم ملي به وجود خواهد آمد و تيم ملي جوانان كه عازم رقابتهاي قهرماني آسيا در دوحه شد فقط با سه يا چهار تغيير احتمالي عازم تركيه مي‌شود.

خدائي افزود: دهم مرداد بايد براي حضور در مسابقات جهاني تركيه عازم اين كشور شويم كه معتقدم روسيه و كشور ميزبان اصلي ترين حريف ما خواهند بود و ما سعي مي‌كنيم كه جزء مدعيان اصلي قهرماني باشيم./ح
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن