تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قزوين: سرمايه‌گذاري در ورزش بانوان، سلامت جامعه را تضمين مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قزوين: سرمايه‌گذاري در ورزش بانوان، سلامت جامعه را تضمين مي‌كند
خبرگزاري فارس: مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قزوين گفت: سرمايه‌گذاري در ورزش بانوان، موجب سلامت خانواده مي‌شود و سلامت خانواده، سلامت جامعه را تضمين مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، معصومه معصومي‌فر يكشنبه شب در مراسم افتتاح دومين دوره المپياد ورزش ايرانيان رشته بسكتبال جوانان ويژه بانوان كه در سالن شهيد بابايي قزوين برگزار شد، بيان داشت: ورزش براي همه به ويژه بانوان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است چراكه موجب سلامت زنان شده و سلامت آنها سلامت خانواده را در پي دارد.
وي ادامه داد: يكي از برنامه‌هاي دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، توسعه سلامت اجتماعي است از اين رو اگر در عرصه ورزش به ويژه ورزش بانوان سرمايه‌گذاري كنيم، اثرات مثبت آن را بيش از سرمايه‌گذاري در ورزش آقايان شاهد خواهيم بود.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قزوين اضافه كرد: سلامت زنان موجب سلامت خانواده مي‌شود و زماني كه ما خانواده‌هاي سالمي داشته باشيم سلامت جامعه ما تضمين مي‌شود.
وي با اشاره به لزوم حضور زنان در عرصه‌هاي مختلف به ويژه ورزش اظهار داشت: امروز دشمن سعي دارد تا به گونه‌اي وانمود كند كه در كشور جمهوري اسلامي ايران زنان در عرصه‌هاي مختلف از جمله ورزش حضور ندارند و اسلام با ورزش زنان مخالف است.
وي اعلام كرد: امروز حضور بانوان ما در بخش‌هاي مختلف از جمله ورزش، خط بطلاني بر سخنان دشمنان ماست و نشان مي‌دهد نه تنها اسلام مخالف ورزش بانوان نيست بلكه نظام جمهوري اسلامي اهتمام لازم براي توسعه ورزش را دارد ولي هنوز با نقطه مطلوب فاصله داريم.
معصومي‌فر تصريح كرد: يكي از نكات مهم در حضور زنان در صحنه‌هاي مختلف، حفظ ارزش‌ها است و زنان ما بايد در صحنه‌هاي ورزشي حضور ارزشي داشته باشند.
وي تأكيد كرد: زنان ما بايد با حفظ ارزش‌هاي اسلامي در صحنه‌هاي مختلف به ويژه ورزش حضور پيدا كنند و خوشبختانه ما امروز شاهد چنين حضوري هستيم كه اين افتخاري براي كشور ما محسوب مي‌شود.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قزوين توضيح داد: با اين حضور، ما حرف تازه‌اي براي جهانيان داريم زيرا زنان ما با حفظ ارزش‌ها و با لباسي عفيف در همه عرصه‌ها حضور پيدا مي‌كنند و تنها حضور اينگونه است كه مفيد واقع مي‌شود و در غير اينصورت شاهد مشكلاتي خواهيم بود.
وي يادآور شد: توسعه ورزش، اميد به زندگي را افزايش و سلامت اجتماعي را تأمين مي‌كند و زنان ما از مشكلات جسماني نيز رهايي مي‌يابند.
در ادامه مسئول ورزش بانوان استان قزوين گفت: دومين دوره المپياد ورزش ايرانيان از بيست و دوم تيرماه آغاز و تا اول مرداد ماه ادامه دارد.
افسانه حسن نائبي عنوان داشت: در اين دوره از المپياد، مسابقات رشته بسكتبال بانوان رده جوانان، در استان قزوين برگزار مي‌شود كه در حال حاضر 27 تيم از 27 استان كشور براي شركت در اين مسابقات در استان قزوين حضور يافته‌اند.
وي خاطر نشان ساخت: اين 27 استان در قالب هشت تيم به رقابت خواهند پرداخت.
در ادامه اين مراسم ورزشكاران خردسال و نوجوان رشته‌هاي اسكيت، وشو، ايروبيك و تكواندو حركات نمايشي را اجرا كردند.
گفتني است در مسابقه‌ بسكتبال بانوان المپياد ايرانيان كه صبح روز گذشته آغاز و تا پايان شب ادامه داشت تيم‌هاي خراسان شمالي- هرمزگان، اصفهان- ايلام، مركزي- همدان، گلستان- كرج، قم – زنجان، تهران- كهكيلويه بوير احمد، كردستان- خراسان رضوي، يزد- اردبيل، سمنان- گيلان و لرستان- آذربايجان شرقي به مصاف هم رفتند كه تيم‌هاي خراسان شمالي، اصفهان، همدان، كرج، زنجان، تهران، خراسان رضوي، يزد، سمنان و آذربايجان شرقي به پيروزي در اين دوره از مسابقات دست يافتند.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن