تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه ازسراسر جهان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه ازسراسر جهان‌


مرگ سخنگوي پيشين كاخ سفيد

رسانه‌هاي خبري ديروز از مرگ سخنگوي پيشين كاخ سفيد خبر دادند.

به گزارش رويترز از واشنگتن، براساس اين گزارش‌ها، پنجاه و سه ساله كه مبتلا به بيماري سرطان روده بود، در اوت سال 2007 از سمت خود به عنوان سخنگوي كاخ سفيد كناره‌گيري كرده بود.

وي در ماه مه پارسال كناره‌گيري خود را از اين سمت به دلايل مالي و نه بيماري بيان كرده بود.

كشف يك تن موادمنفجره در عربستان سعودي‌

روزنامه عكاظ چاپ عربستان سعودي، روز شنبه با انتشار گزارشي از كشف يك تن مواد منفجره توسط نيروهاي امنيتي اين كشور خبر داد.‌

به نوشته اين روزنامه، اين ميزان مواد منفجره به همراه 14 نارنجك دستي، تعدادي آر پي‌جي، 109 قبضه سلاح با كاليبرهاي مختلف و مقادير زيادي ديناميت و سيم رابط از قاچاقچيان سلاح كشف شده است.

مقام‌هاي امنيتي عربستان درخصوص ارتباط عوامل اين محموله با گروه‌هاي تروريستي گزارشي منتشر نكرده‌اند.

مخالفت ليتواني با استقرار سپر موشكي آمريكا

رئيس جمهوري ليتواني اعلام كرد: ليتواني درباره استقرار سپر موشكي آمريكا در خاك اين كشور با آمريكا مذاكره نخواهد كرد.

به گزارش پايگاه اينترنتي خبرگزاري ريانووستي، ادامكاس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت، دليلي براي مشاركت ليتواني در طرح سپر موشكي آمريكا وجود ندارد، مذاكره با لهستان در اين مورد پايان نيافته است و ليتواني تا كنون هيچ مذاكره‌اي در اين مورد به هيچ كشوري انجام نداده است.

آزادي 8 شيعه بحريني در عربستان ‌

مقام‌هاي بحريني اعلام كردند كه آزادي هشت تن از اتباع خود را كه به مدت حدود پنج ماه بدون محاكمه در عربستان زنداني بودند به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از منامه، خبرگزاري رسمي بحرين اعلام كرد، آزادي اين هشت تن پس از مداخله شيخ پادشاه بحرين نزد مقام‌هاي عربستاني انجام شد.

حمايت اوباما از توافق هسته‌اي با هند

هفته‌نامه اوت‌لوك چاپ هند، روزگذشته نوشت: باراك اوباما نامزد حزب دموكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا گفت، وي نمي‌خواهد در توافقنامه هسته‌اي جنجالي كشورش با هند تغييري ايجاد كند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از دهلي‌نو، اوباما همچنين ابراز اميدواري كرد كه اين توافقنامه تا پايان امسال نهايي شود.‌

شورش نيروهاي پليس در نپال‌

گزارش‌هاي خبري حاكي است، بيش از پانصد پليس نپالي روزگذشته در غرب اين كشور شورش كردند و هفت افسر بلندپايه را به گروگان گرفتند.

به گزارش خبرگزاري آلمان از كاتماندو، شبكه تلويزيوني مستقل كانتيپور اعلام كرد، نيروهاي پليس عضو گردان ضد شورش در شهر نپالگونگ در چهارصد كيلومتري غرب كاتماندو شورش كردند.

نظاميان شورشي ضمن شليك هوايي به نشانه هشدار، تأكيد كردند تا زماني كه همه خواسته‌هايشان برآورده نشود، گروگان‌ها را آزاد نخواهد كرد.

كشته شدن 12 نظامي پاكستان به دست طالبان محلي ‌

سخنگوي ارتش پاكستان اعلام كرد كه طالبان محلي اين كشور عصر روز شنبه با حمله به كاروان نظاميان دولتي كه عازم شهر هنگو بودند 12 تن از آنان را كشتند و 22 تن ديگر را زخمي كردند.

افزود: نظاميان دولتي در قالب 3 خودرو براي تقويت نيروي ارتش به سمت هنگو حركت مي‌كردند كه با كمين شبه نظاميان طالبان محلي روبرو شدند. ‌

سخنگوي ارتش پاكستان اظهار داشت كه حدود 150 تا 200 شبه نظامي چهارشنبه گذشته پاسگاه پليس در هنگو را محاصره كرده بودند و ارتش نيز نيروهايي را براي شكستن محاصره نيروهاي شبه نظامي به منطقه اعزام كرده بود.

مولوي عمر، سخنگوي طالبان محلي گفته بود كه دولت و ارتش پاكستان با اعزام نيرو به اين منطقه دچار اشتباهي بزرگ شده و در آينده بايد شاهد پيامدهاي ناگواري باشد.




 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن