تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلاحت پيشه: آزمايش موشكي ، توانايي ايران را به رخ طرف مقابل كشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فلاحت پيشه: آزمايش موشكي ، توانايي ايران را به رخ طرف مقابل كشيد
حشمت الله فلاحت پيشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا در پاسخ به سوالي در خصوص واكنش رسانه‌هاي غربي درباره آزمايش‌هاي موشكي اخير ايران افزود: برخي رسانه‌هاي غربي با شكل دهي بار تبليغاتي و سياسي سعي مي‌كنند اين توان را زير سوال ببرند اما واقعيت اين است كه توان موشكي ايران محدود به اين نيست.

وي تصريح كرد: واقعيت اين است كه بعد از جنگ تحميلي، افزايش توان موشكي ، راهبرد جمهوري اسلامي ايران بوده و اين آزمايش‌ها مربوط به توان دفاعي ما است كه به رخ طرف مقابل كشيده شد.

نماينده اسلام آباد غرب در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آمريكا اخيرا اين آزمايش موشكي را دليل استقرار سامانه موشكي خود در اروپا بيان كرده است، گفت: موقعيت ژئوپولتيكي سامانه رهگيري كه آمريكا و چك دنبال مي كنند، مربوط به دوران جنگ سرد است كه اكنون به تدريج آتش زير خاكستر آن روشن مي‌شود.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:
استقرار سامانه موشكي آمريكا در اروپا ، اصلا ربطي به ايران ندارد زيرا استراتژي دفاعي ايران ، منطقه‌اي است .

وي تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران به هيچ وجه تهديدكننده اروپا نبوده است و اروپايي‌ها را دشمن خود نمي‌داند. لذا مقامات آمريكايي سعي كرده اند، موضوع را منحرف كنند .

فلاحت پيشه تصريح كرد: برنامه هسته‌اي و برنامه موشكي ايران دو راهبرد جدا از هم هستند و ربطي به هم ندارند. برنامه هسته‌اي ، راهبردي فني و براي تامين انرژي است و برنامه موشكي ، راهبردي نظامي و دفاعي است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در خصوص بكارگيري همزمان سياست تحريم و مذاكره از سوي غرب در قبال موضوع هسته اي ايران گفت: در درون گروه ‪ ۵+۱‬بين طرفداران تحريم و فشار و نيز طرفداران ديپلماسي و مذاكره وجود دارد كه ما بايد در زمينه تقويت ديپلماسي تلاش كنيم.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن