تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815403200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت‌وگو با فارس چگونگي توزيع كارت ورود به جلسه آزمون كارداني پيوسته اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس چگونگي توزيع كارت ورود به جلسه آزمون كارداني پيوسته اعلام شد
خبرگزاري فارس: معاون سازمان سنجش چگونگي توزيع كارت ورود به جلسه آزمون كارداني پيوسته را اعلام كرد.


حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با بيان اين‌كه در آزمون گروه‌هاي كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي وابسته به وزارت آموزش و پرورش 41 كد رشته امتحاني برگزار مي‌شود، گفت: 588 هزار و 550 نفر داوطلب براي اين آزمون ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين تعداد 218 هزار و 721 نفر زن و 369 هزار و 822 نفر مرد هستند.
وي با تأكيد بر اين‌كه كارت ورود به جلسه آزمون در 309 شهرستان در صبح و بعد از ظهر سه شنبه يك مرداد، چهار شنبه 2 مرداد و پنج شنبه 3 مرداد توزيع مي‌شود، افزود: در روزهاي 24 و 31 تير چگونگي توزيع كارت داوطلبان آزمون كارداني پيوسته توسط پيك سنجش اعلام مي‌شود.
معاون سازمان سنجش با بيان اين‌كه توزيع كارت داوطلبان تهراني بر اساس تاريخ تولد و شناسنامه صورت مي‌پذيرد،‌ گفت: در شهرستان‌هاي كشور متولدين سال‌هاي 70 و بعد از آن براي دريافت كارت بايد صبح روز سه‌شنبه اول مرداد، داوطلبان متولد 69 عصر روز سه‌شنبه اول مرداد، متولدين سال‌ 68 صبح روز چهارشنبه 2 مرداد، متولدين سال‌هاي 65، 66 و 67 عصر روز چهرشنبه 2 مرداد و متولدين سال 64 و سال‌هاي قبل از آن صبح روز پنج شنبه 3 مرداد براي دريافت كارت خود با كارت شناسايي معتبر يا شناسنامه عكس‌دار به مراكز توزيع كارت مراجعه كنند.
وي ادامه داد: آزمون 22 كد رشته از 41 كد رشته امتحاني با 409 هزار و 92 داوطلب صبح روز جمعه 4 مرداد و آزمون 15 كد رشته ديگر با حضور 179 هزار و 458 داوطلب بعد از ظهر جمعه 4 مرداد برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن