تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804604471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور/‌٤/: ـ ما با همه مذاكره مي‌كنيم ـ تغيير مي‌دهيم تا با كار بهتر نتايج درست‌تر بگيريم ـ اجراي طرح تحول اقتصادي از نيمه دوم سال آغاز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس‌جمهور/‌٤/: ـ ما با همه مذاكره مي‌كنيم ـ تغيير مي‌دهيم تا با كار بهتر نتايج درست‌تر بگيريم ـ اجراي طرح تحول اقتصادي از نيمه دوم سال آغاز خواهد شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

... رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي درباره‌ تغييراتي در كشور گفت: من درباره اين مسايل توضيحاتي خواهم داد ولي بايد بگويم يك سري مسايل در كشور ما بي‌جهت تبديل به تابو شده‌اند و اين مسايل از بين برود و در واقع كنار گذاشته شود و به مسايل عادي تبديل شود.

به گزارش ايسنا احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه " ايجاد تغييرات يك امر عادي است و در واقع ما اين تغييرات را براي ايجاد بهبود و پيشرفت بيشتر در كارها انجام مي‌دهيم" ادامه داد: مثل يك مربي كه تيم را هدايت مي‌كند و در واقع در برخي مواقع براي پيشبرد كار در تيم تغييراتي ايجاد مي‌كند، ما نيز اين تغييرات را ايجاد مي‌كنيم تا تيم بهتر كار كند و نتايج درست را بگيرد.

وي هم‌چنين درباره طرح پيش‌شرط از سوي آمريكا براي مذاكره با ايران و نظر جمهوري اسلامي در‌اين موضوع گفت: ما با همه مذاكره مي‌كنيم. آمريكايي‌ها هم مي‌خواهند بيايند، بيايند. ما از آن‌ها دعوتي نمي‌كنيم. ما براي آن‌ها پست سفارشي و دعوت سه قبضه نفرستاده‌ايم كه با ما مذاكره كنند و اگر مي‌خواهند وارد مذاكرات شوند و خود را براي اين امر دعوت كرده‌اند، ديگر نبايد پيش‌شرط بگذارند. اين دوران گذشته است. ما بايد پيش‌شرط بگذاريم.

وي درباره طرح مباحثي مبني بر اجراي طرح تحول اقتصادي بعد از انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: در مورد اين موضوع نيز بايد تابوها شكسته شود و در واقع مناسبات سياسي را نبايد در خدمت به مردم دخالت دهيم. معتقديم كه اين كار بايد در كشور شروع شود و اين از نيمه دوم سال آغاز خواهد شد. معتقديم كه اين اصلاحات بايد صورت بگيرد و ساختار اصلاح شود و اين يك كار مهم است كه بايد شروع كنيم. در يك سال مانده به برگزاري انتخابات، دنيا متوقف نمي‌شود كه بگويد بگذاريم انتخابات رياست جمهوري ايران برگزار شود و بعد فعاليت‌هاي‌مان را انجام دهيم. ما بايد از اين فرصت استفاده كنيم.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه " مطالعات ما در اين زمينه در حال نهايي شدن است" گفت: با آن‌كه بسته تقريبا از نظر ما نهايي شده بود، آن را به مشورت گذاشتيم و اجرايي شدن آن را هم از نيمه دوم سال شروع مي‌كنيم. هرچه زودتر اين امر انجام شود به نفع كشور است و حداقل باعث جلوگيري از خساراتي از جمله بازدهي نامناسب مي‌شود؛ چراكه در حال حاضر بازدهي مناسب را نداشته و رشد شايسته‌اي نداريم. در واقع هرچه زودتر آغاز شود از برخي خسارات جلوگيري مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: مناسبات سياسي اين‌گونه كه چه كسي مي‌آيد و چه كسي مي‌رود تاثيري در تصميم‌گيري‌هاي كشور ندارد و اين تابوها بايد شكسته شود. ما بايد از ثانيه‌ها استفاده كنيم. يك سال زمان زيادي است و بايد از اين مدت استفاده كرد.

وي با بيان اين‌كه "ما در طول دو سال و نيم اخير در حال برنامه‌ريزي و مطالعات بوديم" گفت: از برخورد بعضي‌ها تاسف مي‌خوريم و خنده‌مان مي‌گيرد. اگر دو سال و نيم پيش شروع مي‌كرديم، مي‌آمدند و مي‌گفتند كه دولت شتابزده كار را شروع كرده و اكنون نيز كه دو سال و نيم تمام تلاش خود را كرده‌ايم، برخي مي‌گويند چرا اكنون بايد اجرا شود؟

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه " به طور متوسط در طول چهار سال يك دولت ما شاهد انتخابات رياست جمهوري، مجلس، شوراها و هر دو دوره يك بار انتخابات مجلس خبرگان هستيم" گفت: پس ما در هر دوره انتخاباتي داريم ولي بايد كارها را انجام دهيم و به پيش برويم.

وي يادآور شد: پارسال نيز وقتي مي‌خواستيم سهميه‌بندي بنزين را اجرا كنيم عده‌اي گفتند اين خطرناك است و عده‌اي نيز گفتند دولت شناور مي‌شود. حتي شما (خبرنگاران) اصطلاحي به كار مي‌برديد، چه بود؟

وي گفت: بله شما مي‌گفتيد اين‌گونه است. ولي ما روي تصميم خود پافشاري كرديم.

رييس‌جمهور هم‌چنين با تاكيد مجدد بر عزم دولت جهت اجرايي شدن اين امر، در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر برنامه‌ها براي احتمال تورم‌زا بودن اين طرح گفت: من در مورد اين مساله و طرح توضيحات بيشتري خواهم داد. ما پيش‌بيني‌هاي لازم را كرده‌ايم. با اين طرح قدرت خريد دهك‌هايي كه زير چتر حمايتي دولت هستند، هفت دهك بايد قدرت خريدشان اضافه شود و اين يكي از عوامل اصلي و ساختاري تورم پيوسته را علاج مي‌كند.

وي در مورد بحث طرح‌هاي عمراني گفت: طرح‌هاي عمراني ضد تورم هستند و اجرا شدن آن‌ها و تلاش براي تكميل آن‌ها زمينه‌ رشد اقتصادي را ايجاد مي‌كند.

وي هم‌چنين در مورد پروژه‌هاي نيمه‌تمام گفت: وقتي پروژه‌ها نيمه‌تمام رها شود تورم‌زا هستند ولي وقتي تمام شوند اين‌گونه نخواهد بود.

ادامه دارد...
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن