تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805343562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگر تحمل دوگانگى مسئولان استقلال را نداشتمصادقي: با دلى پرخون جدا شدم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: ديگر تحمل دوگانگى مسئولان استقلال را نداشتمصادقي: با دلى پرخون جدا شدم
اميرحسين صادقي، مدافع فصل گذشته استقلال تهران دليل اصلى جدايى‌اش از اين تيم و پيوستن به مس كرمان را دوگانگى مسئولان باشگاه استقلال عنوان كرد. او در اين باره گفت: من از سال 79 پيراهن استقلال را برتن كردم و بيش از هفت سال در اين تيم حضور داشته‌ام. تمام زندگى من متعلق به استقلال است و همه خاطراتم مربوط به اين تيم مى‌شود، تيمى كه در سرما و گرما كنارش بوده‌ام، با بى پولى و مشكلات آن ساخته‌ام و...

مدعى شدند سقف قرارداد باشگاه براى من است

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به اين سئوال كه چرا پس از هفت‌سال حضور در استقلال از اين تيم جدا شديد؟، گفت: از چندى پيش مذاكره براى تمديد قرارداد با باشگاه استقلال را آغاز كردم. در ابتدا مذاكرات و صحبت‌هاى خوبى بين ما ردوبدل شد و مسئولان باشگاه مدعى شدند كه سقف قرارداد اين فصل را براى من تعيين كرده‌اند و حتى در خواست كردند كه اين موضوع را با هيچ‌كس در ميان نگذارم. تمام اين مسائل در شرايطى مطرح شد كه من گفته بودم قراردادم با استقلال قلبى است و حتى بدون عقد قرارداد با اين تيم تمرين كردم.

از من خواستند رقم قرار دادم را فاش نكنم

او ادامه داد: در حالى‌كه مسئولان باشگاه مدعى بودند بيش‌ترين پول را به من خواهند داد و حتى تاكيد كرده بودند كه اين رقم را به هيچ كدام از بازيكنان نگويم، با كمال تعجب متوجه شدم با ديگر بازيكنان قديمى و جديد تيم نيز با همين حربه مذاكره شده است و به آنها نيز گفته بودند كه رقم قراردادشان بيش از ديگر بازيكنان است و مبلغ آن نبايد فاش شود.

دوگانگى باعث جدايى‌ام شد

بازيكن جديد مس كرمان همين دوگانگى‌هاى مسئولان باشگاه استقلال در رفتار با بازيكنان را عاملى براى جدايى از اين تيم عنوان كرد و به مهر گفت: اين رفتارها براى من قابل هضم نبود. اين دوگانگى‌ها را نمى‌توانستم تحمل كنم. به من مى‌گفتند رقم قراردادت از همه بالاتر است، اما با كمال تعجب مى‌ديدم كه حداقل هشت نفر از بازيكنان دريافتى‌شان بيش‌تر از من بوده است. انتظار نداشتم مرا دور بزنند و حرف‌هاى دور از واقعيت بگويند. همين حرف و حديث‌ها و صحبت‌هاى متناقض مرا رنجاند تا تصميم به جدايى گرفتم. متاسفانه واسطه‌ها هم فقط تماس مى‌گرفتند كه مشكل را حل كنند، اما هيچ اقدامى صورت نمى‌دادند. تعجب مى‌كردم باشگاه استقلال به آن بزرگى كسى را نداشت كه با من وارد مذاكره جدى شود، حرف‌هايم را بشنود و اگر مشكلى باشد حل كند. اما چه سود كه اين انتظار بى نتيجه ماند.

براى من پول و قرارداد مهم نيست

مدافع پيشين تيم ملى با انتقاد از نحوه برخورد مسئولان استقلال افزود: نمى‌دانم چرا در اين باشگاه با بازيكنان خودشان اين چنين برخورد مى‌كنند. آن هم بازيكنى كه در غم و شادى كنار تيمش بوده، با پيروزى‌هاى اين تيم شاد بوده و با شكست‌هاى آن گريسته است. براى من پول و قرارداد مهم نيست، مهم ارزشى است كه بايد براى بازيكن و عرقى كه براى تيمش ريخته قائل شوند كه متاسفانه در استقلال حداقل در خصوص من اين چيزها رعايت نشد.

مظلومى استقلالى با ريشه است

او در پاسخ به اين سئوال كه چرا تيم مس‌كرمان را براى بازى انتخاب كرده‌ايد؟ گفت: در مس كرمان استقلالى زياد است. پرويز مظلومى كه سرمربى اين تيم است، از استقلالى‌هاى باريشه به شمار مى‌آيد. اسكلت‌بندى اين تيم را هم بازيكنان پيشين استقلال تشكيل مى‌دهند.

محترمانه به ديدار استقلال خواهم آمد

صادقى درخصوص رويارويى با استقلال در فصل آتى ليگ برتر گفت: من تعهداتى نسبت به باشگاه مس كرمان دارم و قطعا براى عمل به آن مقابل استقلال بازى مى‌كنم. با تمام احترامى كه براى استقلال قائلم در بازى برابر اين تيم كم‌كارى نمى‌كنم و محترمانه وارد زمين مى‌شوم نه مانند برخى‌ها كه مقابل استقلال همه كار كردند كه خود را نشان دهند.

با استقلال قهرمان آسيا مى‌شوم

او تصريح كرد: پس از هفت سال با دلى پرخون از استقلال جدا شدم. سخت ترين تصميم زندگى‌ام جدايى از استقلال بود و اين روزها را به سختى مى‌گذرانم. تلاش مى‌كنم تا فصل آينده مجددا به استقلال بازگردم و در كنار ديگر بازيكنان اين تيم و هوادارانش جام قهرمانى آسيا را بالاى سرببريم.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن