تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
برگزاري جشنواره گل نرگس در سعد آباد

مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد در راستاي رسالت فرهنگي خود، در نظر دارد جشنواره گل ها را به مناسبت اعياد و مناسبت ها برگزار كند.
به گزارش "آفرينش"، دومين جشنواره گل ها همزمان با عيد بزرگ نيمه شعبان بوده و اختصاص به گل نرگس خواهد داشت.
اين جشنواره در سه بخش اعم از بخش همايش فرهنگي، علمي، بخش نمايشگاه و مسابقه عكس، نقاشي و طراحي گل نرگس و نيز بخش نمايشگاه و مسابقه پرورش گل نرگس برگزار مي شود كه صاحبنظران اهل قلم، عكاسان، هنرمندان و پرورش دهندگان گل، دوستداران و حافظان محيط زيست و عموم علاقه مندان مي توانند با ارائه مقالات، عكس، نقاشي، طراحي و نمونه هاي گياهي گل نرگس در اين جشنواره شركت كنند.
بنابراين گزارش، موضوع مقاله در دو محور "گل نرگس در آيينه مذهب و سنت" و "پرورش و خاستگاه گل نرگس" بوده و مهلت ارسال مقالات و آثار عكس و نقاشي تا پانزده مرداد ماه است.
مهلت ثبت نام جهت شركت در بخش نمايشگاهي و مسابقه پرورش گل نيز تا پانزده مرداد و زمان ارائه نمونه هاي گياهي متعاقبا اعلام خواهد شد.علاقمندان به شركت در اين جشنواره مي توانند به منظور ارائه آثار به نشاني خيابان وليعصر، خيابان شهيد فلاحي (زعفرانيه سابق) خيابان شهيد طاهري، مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي ذيل تماس حاصل كنند.بخش همايش و ارائه مقالات و پايان نامه: واحد آموزش و پژوهش 22752031-9
بخش نمايشگاه و مسابقه عكس، نقاشي و طراحي گل نرگس: واحد عكاسي 27940494 و يا 22752031-9
بخش نمايشگاه و مسابقه پرورش گل نرگس: مركز تحقيقات گياهان دارويي 27940415 و يا 05 22752031-9

نگارش "مرد" افخمي بعد از ماه رمضان ادامه مي يابد

عليرضا بذرافشان بعد از ماه رمضان نگارش متن هاي مجموعه تلويزيوني "مرد" را با نظارت عليرضا افخمي براي شبكه سه ادامه مي دهد. به گزارش آفرينش، بذرافشان از چندي پيش نگارش مجموعه تلويزيوني "مرد" را به كارگرداني افخمي براي گروه فيلم و سريال شبكه سه آغاز كرد. اما از آنجا كه افخمي نويسنده مجموعه "خوابزده" براي ماه رمضان شبكه يك است، ادامه نگارش "مرد" به بعد از ماه رمضان موكول شده و در اين فاصله نيز بذرافشان فيلم تلويزيوني "انتقال" را مي سازد.مجموعه تلويزيوني "مرد" به تهيه كنندگي مصطفي عزيزي در 26 قسمت 45 دقيقه اي تهيه مي شود و روايتگر جواني روستايي است كه براي كار به تهران مي رود. او آرزوهاي زيادي در سر دارد، اما درگير ماجراهايي تازه مي شود. لوكيشن هاي اين مجموعه به احتمال زياد در تهران و حوالي شيراز خواهد بود.افخمي پيش از اين مجموعه هاي "زيرزمين"، "او يك فرشته بود" و "تب سرد" را كارگرداني كرده و در چند مجموعه ناظر كيفي و نويسنده بوده است. بذرافشان هم نگارش فيلمنامه مجموعه هاي "راه بي پايان"، "چارخونه"، "زيرزمين"، "خط قرمز"، "تب سرد"، "فقط به خاطر تو"، "تنگنا" و ... را در كارنامه دارد.

"مرد" روز ولادت امام علي (ع) پخش مي شود
فيلم تلويزيوني "مرد" به كارگرداني سيروس الوند و تهيه كنندگي اميرحسين شريفي به مناسبت ولادت امام علي (ع) 26 تير ساعت 16 از شبكه اول پخش مي شود.
به گزارش آفرينش، مسعود رايگان در "مرد" نقش مردي به نام فتاح را بازي مي كند كه سال ها پيش بعد از بيرون آمدن از زورخانه زير بازارچه درگير مي شود و اين درگيري در نهايت به قتل يك نفر مي انجامد. فتاح روز تولد حضرت علي (ع) از زندان آزاد مي شود، اما همسرش با يكي از دوستان قديمي او ازدواج كرده و ...
"مرد" با بازي نسرين مقانلو، مجيد مشيري و رضا رويگري توليد شده و فيلمنامه آن را حجت قاسم زاده اصل نوشته و مجتبي رحيمي مديريت تصويربرداري كار را به عهده داشته است. ديگر عوامل فيلم عبارتند از مدير توليد: حسين عباسي، صدابردار: داريوش صادقپور، تصويربردار: فرشاد خالقي و برنامه ريز: احسان سجادي حسيني.

بازيگر فيلم "بربادرفته" در 91 سالگي درگذشت
اولين كايز كه در فيلم افسانه اي "بربادرفته" به نقش خواهر كوچك اسكارلت اوهارا ظاهر شد، چهارم ژوئيه بر اثر سرطان در 91 سالگي در خانه خود در نزديكي سانتا بارابارا درگذشت.
به گزارش مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد دوران كاري كايز اغلب تحت الشعاع زندگي شخصي و ازدواج هاي ناموفق او قرار داشت. چارلز ويدور و جان هيوستن دو فيلمساز معروف سينماي آمريكا و آرتي شاو موزيسن جاز از جمله همسران او بودند.
كايز در سال 1916 در پورت آرتور تگزاس به دنيا آمد و در فقر در آتلانتا بزرگ شد. او در 17 سالگي در باشگاه هاي شبانه در هاليوود برنامه اجرا مي كرد و پس از امضا» قراردادي هفت ساله با سسيل بي. دميل كارگردان معروف سينما، در 1938 با فيلم "دزد دريايي" به كارگرداني او وارد دنياي بازيگري شد.
كايز يكسال بعد و در 1939 با فيلم كلاسيك "بربادرفته" به شهرت فراوان دست يافت و پس از آن با استوديو كلمبيا پيكچرز قرارداد امضا» كرد. از جمله نقش هاي معروف او مي توان به "آقاي جردن مي آيد" (الكساندر هال، 1941) در نقش دوست رابرت مونتگامري، نقش روبي كيلر همسر آل جالسن در "داستان جالسن" (آلفرد اي. گرين، 1946) و همسر ديك پوئل در "خانم مايك" (لوئيس كينگ، 1949) اشاره كرد.كايز در عين حال در چند فيلم درجه ب نقش آفريني كرد كه بعدها منتقدان از آنها به عنوان نمونه هاي بارز فيلم هاي نوآر ياد كردند كه از جمله اين فيلم ها مي توان به "جاني اوكلاك" (رابرت راسن، 1947)، "قاتلي كه در نيويورك پرسه مي زد" (1950، ارل مك اووي) و "پليس گشت" (جوزف لوزي، 1951) اشاره كرد.اين بازيگر جنجالي در دوران كاري خود كه بيش از پنج دهه طول كشيد، در حدود 50 فيلم سينمايي و مجموعه تلويزيوني نقش آفريني كرد و سابقه همكاري با فيلمسازاني چون چارلز ويدور، مايكل اندرسن، جرج شرمن و بيلي وايلدر را نيز داشت.

خداحافظي حوزه هنري شاهرود با آسمان و زمين

به گزارش خبرنگار آفرينش -شاهرود
كاركنان و هنرمندان حوزه هنري شاهرود از آخرين اجراي نمايش آسمان و زمين ديدن كردند به گزارش آفرينش، اين نمايش نوشته ايوب آقاخاني با نگاهي ويژه به حضور رزمندگان در آزادسازي خرمشهر نگارش يافته و توسط امير دژاكام و گروه نمايش ماهان به مدت سه روز در تالار بهمن شاهرود به اجراي عمومي در آمد.به همين منظور در شب پاياني نمايش محمد اسكندرزاده سرپرست حوزه هنري شاهرود به همراه عماد عبادي سر پرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شاهرود از بازيگران و عوامل نمايش آسمان و زمين تقدير و به رسم يادبود هدايايي به ايشان اهدا كردند.
گفتني است انجمن نمايش شهرستان در شكل گيري اين حركت فرهنگي نقش موثري را ايفا كرد در اين نمايش سيروس كموري نژاد، شمين عليزاده و يوسف صيادي به ايفاي نقش پرداختند.

رستوران "جنيفر لوپز" بسته شد

رستوران "جنيفر لوپز" (مادرس) هنرپيشه آمريكايي دركاليفرنيا بسته شد.
به گزارش "آفرينش" به نقل از هاليوود ريپورترز; رستوران شيك جنيفر لوپز (مادرس) در آوريل 2002 باز شد و "جنيفر لوپز" جشني را با حضور "نيكول كيدمن" ، "كريستين اسلاتر" و "بن افلك" گرفت.
بر اساس گزارش سايت com.TMZ اين رستوران در اول جولاي (11 تير) بسته شد.
اين گزارش افزود: اين رستوران تا اطلاع ثانوي بسته شده است.جنيفر لوپز اگيلار دلاوگا (زاده ژوئيه ) و بازيگر آمريكايي در ايالت نيويورك به دنيا آمد.وي در فيلم هاي دختر كوچك من () ،خانواده من () ،قطار پول () ،جك () ،خون و شراب () ،سلنا () ،آناكوندا () ،دور كامل () (Turn U) ،خارج از ديد () ،مورچه ها () ،سلول () ،برنامه ريز ازدواج () ،چشم فرشته اي () ،كافي () ،خدمتكاري در منهتن (Manhattan in Maib) () ،گيگلي () ،دختر جرسي () (Girl Jersey) ،مادرشوهر وحشتناك () (Law-in-Monster) و زندگي ناتمام هنر نمايي كرده است:120/

برگزاري بيش از 100 كارگاه سرود و تئاتر در مناطق 22گانه شهرداري تهران

نخستين كارگاههاي تئاتر و سرود محلات تهران از تاريخ 10 تيرماه 87 برگزار شد.
كارگاههاي تئاتر و سرود محله كه به همت اداره كل فرهنگي شهرداري تهران و به منظور بهينه سازي اوقات فراغت جوانان برگزار شده است تا تاريخ 30مرداد 1387 ادامه خواهد داشت.
به گزارش آفرينش، تاكنون بيش از 100 كارگاه سرود و تئاتر در مناطق 22 گانه شهرداري تهران تشكيل شده است.
از ويژگي هاي اين كارگاهها حضور اساتيد جوان، باتجربه و كارشناس رشته هاي تئاتر و موسيقي است.همچنين برگزاري تئاتر در آسايشگاه رواني مركز توانبخشي طلوع از ديگر اقدامات ويژه فرهنگي اين جشنواره بوده است.زمان بازبيني كارگاههاي تئاتر و سرود محلات تهران 20 تا 30 مردادماه 1387 خواهد بود.پس از بازبيني آثار نخستين جشنواره تئاتر و سرود محله از تاريخ 1 تا 8 شهريورماه 1387 در مناطق 22گانه شهر تهران برگزار مي شود .
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن