تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815687644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگاه رسيدگي به تخلفات اداري كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارگاه رسيدگي به تخلفات اداري كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد
خبرگزاري فارس: كارگاه هيئت بدوي رسيدگي به تخلفات اداري استانداري كهگيلويه و بويراحمد و واحدهاي تابعه امروز با حضور مسئولان استاني و مديران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، معاون پشتيباني و منابع انساني استاندار كهگيلويه و بويراحمد در اين كارگاه گفت: تعهد و كارآمد كردن نيروي انساني ضرورت هر دستگاه دولتي و يا سازمان است و براي دستيابي به اين مهم لازمه آن آگاهي نيروها از مقررات و قوانين مي‌باشد كه در قالب برگزاري كلاس‌هاي آموزشي ميسر است.
خليفه خلقي‌پور، بهينه‌سازي و استفاده كارآمد از نيروهاي انساني را از ضرورت‌هاي اصلي هر دستگاه و سازمان دانست و اظهار داشت: توجه به اين نيروها به عنوان سرمايه انساني يكي از راهكارهاي اساسي در راستاي موفقيت سازمان است.
وي افزود: در ارتباط با سلامت اداري دستگاه، پيشگيري، بهتر، راحت‌تر و كم هزينه‌تر از درمان است و دستگاه‌هاي اجرايي به اين مهم بايد توجه جدي داشته باشند.
به گفته رئيس هيئت بدوي رسيدگي به تخلفات استانداري استان، افزايش دانش منابع انساني و آگاهي‌رساني در زمينه تخلفات اداري يكي از راه‌هاي پيشگيري است كه لزوم آموزش و برگزاري دوره‌هاي آموزشي را در ارتباط با شرح وظايف و تخلفات اداري ايجاب مي‌كند.
وي ياد‌آور شد: در صورتيكه موجودي دچار بيماري شود بايد آن را درمان كرد و درمان در بعضي از موارد نياز به جراحي دارد كه نبايد از آن ترسيد و يا تامل كرد.
وي تصريح كرد: اگر در دستگاه‌هاي اجرايي معدود و محدود افرادي دچار تخلفاتي شوند كه قطعا اين تخلفات مي‌تواند ضرباتي را به سيستم وارد نمايد و خدمت‌رساني مردم را دچار مشكل نمايد، لازم است پس از ارشادات و تذكرات لازم به شكل جدي با تخلفات اداري در چار‌چوب مقررات برخورد شود، تا زمينه سوء‌استفاده ديگران فراهم نشود.
خلقي‌پور برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و كلاس‌هاي آشنايي با تخلفات و جرايم اداري را يكي از مهم‌ترين ابزار پيشگيري دانست.
سيد يحيي ضيايي، نماينده وزير و مسئول هماهنگي هيئت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري وزارت كشور نيز ضمن بيان خلاصه‌اي از مواد قانون رسيدگي به تخلفات كاركنان دولت مصوب سال 72 مجلس شوراي اسلامي و آيين‌نامه اجرايي آن، عدم اجراي قانون‌، كم‌كاري و غيبت غير‌موجه را فراواني تخلفات اداري كشور نام برد.
وي مهم‌ترين وظيفه مديران را تقسيم‌كار، برنامه‌ريزي، كنترل و نظارت، عنوان كرد و اظهار داشت: مديران بايد اين سه گزينه را در اولويت كاري خود قرار دهند.
به گفته وي، 2 ميليون و 400 هزار نفر كارمند در كشور وجود دارد و بر اساس قانون مصوب سال 72 مجلس شوراي اسلامي در صورت هر‌گونه تخلفي، پرونده آنها در هيئت‌هاي رسيدگي تخلفات اداري بررسي مي‌شود.
وي تصريح كرد: در اين خصوص 36 هيئت رسيدگي به تخلفات در كشور داريم كه 33 هيئت آن بدوي است‌.
ضيايي همچنين در جمع اعضاي اصلي و علي‌البدل، دبيرخانه و گروه تحقيق هيئت، نسبت به رعايت اجراي آيين‌نامه مربوطه به تخلفات اداري تاكيد كرد.
استاندار كهگيلويه و بوير احمد نيز گفت: ما هيچ ساحتي جز خدمت به خلق نداريم و انسان بايد با عصاي احتياط و با دقت حركت كند چرا كه هدفي و غايتي بزرگ دارد و در اين عالم هستي براي رسيدن به سعادت بايد وظيفه، رسالت و ماموريت خود را به‌ خوبي بشناسد و طي طريق نمايد.
سيدمسعود حسيني، يكي از عوامل اصلي در كاهش تخلفات دستگاه‌هاي دولتي را گزينش، پذيرش و انتخاب نيروهاي متعهد‌، دلسوز و كارآمد عنوان كرد و گفت‌: گزينش مبدا الهي دارد تا حقوق همه مخلوقات رعايت شود و فساد، تباهي و تخلف گريبانگير جامعه بشري نشود.
وي افزود: نخستين كسي كه مسئوليت گزينش را براي جامعه بشري بر عهده داشت، حضرت حق جل و علاء است و كل عالم هستي را به بهترين وجه خلق كرد، به‌طوري كه هر ذره‌اي از آن مظهر تجلي ذات اقدس اوست تا نظام هستي بر مدار نظم پايدار بماند.
انتهاي پيام؛/ف
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 419]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن