تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812975481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار فرهنگسراها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار فرهنگسراها
خبرگزاري فارس: نمايش فيلم «زن‌ها فرشته‌اند» در فرهنگسراي طبيعت و روايت نمايشي قصه‌هاي قرآن در كلبه چشمه نور از جمله اخبار امروز فرهنگسراها هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس، از اخبار امروز فرهنگسراها، مي‌توان به عناوين خبري زير اشاره كرد:

«زن‌ها فرشته‌اند» در فرهنگسراي طبيعت
-------------------------------------------------
فيلم سينمايي «زن‌ها فرشته‌اند» به كارگرداني شهرام شاه‌حسيني و بازيگري امين حيايي، مهتاب كرامتي، نيكي كريمي و ... از تاريخ 22 تيرماه در سينما گلبانگ فرهنگسراي طبيعت اكران مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي طبيعت (اشراق)؛ علاقمندان مي‌توانند همه روزه در سانس‌هاي 19_ 17 _15 جهت تماشاي فيلم به فرهنگسراي طبيعت مراجعه نمايند. گفتني است سانس ويژه روزهاي پنجشنبه و جمعه ساعت 30/20 مي‌باشد.
نشاني: فلكه دوم تهرانپارس، انتهاي خيابان جشنواره، فرهنگسراي طبيعت مراجعه نمايند.

جشن مولود كعبه در فرهنگسراي تهران
----------------------------------------------
همزمان با سالروز ميلاد مسعود مولاي متقيان امير مومنان حضرت علي (ع) مراسم جشني با عنوان مولود كعبه در فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري مناطق 21 و 22 شهرداري تهران، جشن مولود كعبه سه‌شنبه هفته جاري در بوستان باغ نو برگزار خواهد شد.
تواشيح، مولودي خواني، سخنراني، مسابقه، موسيقي، اهداي جوايز و پذيرايي از عاشقان و پيروان اهل بيت عصمت و طهارت از جمله برنامه‌هاي جشن ميلاد است.
اين جشن از ساعت 30/18 روز سه‌شنبه مورخ 25/4/87 آغاز و در ساعت 30/20 پايان مي‌يابد.
جشن مولود كعبه در تاريخ ياد شده در فرهنگسراي تهران به نشاني: انتهاي بزرگراه رسالت غرب، سه راه دهكده، جنب دبيرستان سپيده كاشاني، بوستان باغ نو ميزبان تمامي علاقمندان است. شماره تماس 44143780

روايت نمايشي قصه‌هاي قرآن در كلبه چشمه نور
---------------------------------------------------------
دهكده تابستاني آفتاب در كلبه چشمه نور خود قصه‌هاي آموزنده و جذاب قرآني را براي علاقه‌مندان روايت مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تفكر، اين برنامه با همكاري موسسه دار‌الحفيظ قرآن كريم و حضور كارشناسان، راويان و عروسك‌گردانان حرفه‌اي به صورت نمايشي براي كودكان و نوجوانان برگزار مي‌شود.
برنامه‌هاي كلبه چشمه نور با هدف ايجاد نشاط در اوقات فراغت تابستاني و انتقال مفاهيم قرآني به شكل غيرمستقيم و هنري ارايه مي‌شود و علاوه بر روايت قصه‌هاي قرآني، موارد ديگري هم چون مسابقات قرآني، عرضه محصولات قرآني و اعطاي جوايز به برگزيدگان مسابقات را در بر مي‌گيرد.
علاقمندان به حضور در برنامه روايت نمايشي قصه‌هاي قرآن مي‌توانند ساعت 18 روز يكشنبه 23 تيرماه جاري به نشاني: شهر زيبا، شهران، پايين‌تر از فلكه دوم، ابتداي زير گذر، فرهنگسراي تفكر، دهكده تابستاني آفتاب مراجعه و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 9_ 44304978 و 44319303 تماس بگيرند.

پيامك‌ها از مهرباني پدر مي‌گويند
------------------------------------------
از سوي فرهنگسراي تفكر در آستانه سالروز ولادت مهربان ترين پدر دنيا، حضرت علي (ع) و با هدف گراميداشت روز پدر، مسابقه پيامكي «دل نوشته‌اي براي پدر» برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تفكر، مسابقه دل نوشته‌اي براي پدر با اين عبارت آغاز مي‌شود كه: «پدر مي‌خواهم به تو بگويم....» و علاقه‌مندان نوشته‌هاي كوتاه خود را مي‌توانند به شماره 30007000244333 ارسال كنند.
آخرين مهلت ارسال پيامك سي‌ام تيرماه جاري در نظر گرفته شده است و به پنج نفر از كساني كه زيباترين و بهترين دل نوشته را ارسال كرده باشند، سكه بهار آزادي اهداء خواهد شد.
فرهنگسراي تفكر به نشاني: شهر زيبا، شهران، پايين‌تر از فلكه دوم، ابتداي زير گذر، و با شماره تلفن‌هاي 9_ 44304978 و 44319303 پاسخگوي علاقه‌مندان است.
انتهاي پيام/
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن