تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحمتي در گفتگو با مهر:آماده رفتنم/ ناگفته اي از وزارتم ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رحمتي در گفتگو با مهر:آماده رفتنم/ ناگفته اي از وزارتم ندارم
محمد رحمتي وزير راه و ترابري پس از قطعي شدن رفتنش از وزارت راه و ترابري، تاكيد كرد: ناگفته اي از دوران وزارتم در دولت نهم ندارم.
به گزارش خبرنگار مهر، باز هم شايعه درباره تغيير وزرا درست از آب درآمد؛ اين بار قرعه به نام محمد رحمتي وزير راه و ترابري افتاد و سخنگوي دولت به جاي تكذيب ، اين شايعه را با تائيد خود به خبر تبديل كرد. دليل تغيير رحمتي از كابينه فرا رسيدن بازنشستگي وي مطرح شده است. وي تنها بازمانده دولت اصلاحات در كابينه دولت نهم به شمار مي رود. وي همانطوركه شش ، هفت ماه مانده به پايان دولت اصلاحات و پس از يك دوران پر كشمكش سياسي در دوره احمد خرم به عنوان وزير وارد اين دولت شد؛ حالا وي از كابينه نهم كه يك سال به پايان كار آن در دوره اول مانده، جدا مي شود.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 11 دي ماه سال 1383 به محمد رحمتي وزير راه و ترابري پيشنهادي سيد محمد خاتمي رئيس جمهور وقت ايران راي اعتماد دادند و بدين ترتيب محمد رحمتي سكاندار اين وزارتخانه شد. با تغيير دولت و روي كار آمدن دولت دكتر محمود احمدي نژاد، اين بار محمد رحمتي به عنوان وزير پيشنهادي اين دولت هم به مجلس معرفي و پارلمان نيز به وي راي اعتماد داد.

هم اكنون 41 ماه از فعاليت رحمتي به عنوان وزير راه و ترابري گذشته است. شايد بتوان گفت برخلاف وزير سابق راه و ترابري، فعاليت به دور از مسايل سياسي از نكات بازر دوران وزارت رحمتي به شمار مي رود.

محمد رحمتي در گفتگوي كوتاه با مهر و پس ازاظهارات امروز صبح سخنگوي دولت مبني بر تغيير وزير راه و ترابري در آينده اي نزديك گفت:" آماده رفتن هستم."

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا ناگفته اي از دوران وزارت خود در دولت نهم داريد؟ گفت: "من ناگفته اي از وزارتم ندارم. هرچه تاكنون بوده مطرح كرده ام."

سخنگوي دولت گفته است: جايگزين رحمتي، يكي از معاونان وي خواهد بود كه به عنوان سرپرست تعيين مي شود.

گزارشهاي مهر حاكي از آن است كه از ميان بهبهاني معاون اقتصادي وزارت راه و ترابري، زياري مديرعامل ره آهن و حسامي مديرعامل هواپيمايي هما احتمالا يكي به عنوان سرپرست وزارت راه و ترابري منصوب خواهد شد. احتمال جايگزيني بهبهاني به جاي رحمتي محتمل تر از ساير گزينه هاست.

تاكنون داوود دانش جعفري وزير امور اقتصادي و دارايي، مصطفي پورمحمدي وزير كشور، محمد ناظمي اردكاني وزير تعاون ، عليرضا طهماسبي وزير صنايع و معادن، محمود فرشيدي وزيرآموزش و پرورش، مرحوم جمال كريمي راد وزير دادگستري، كاظم وزيري هامانه وزير نفت، پرويز كاظمي وزير رفاه و تامين اجتماعي با كابينه نهم خداحافظي كرده اند.

همچنين با حكم رئيس جمهوري ، فرهاد رهبر رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و ابراهيم شيباني رئيس كل بانك مركزي نيز تغيير كرده اند.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن