تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور استاندار كردستان: نام خبرگزاري فارس آبروي ايران اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور استاندار كردستان: نام خبرگزاري فارس آبروي ايران اسلامي است
خبرگزاري فارس: مشاور استاندار كردستان گفت: نام خبرگزاري فارس آبروي ايران اسلامي است و نام بلند ايران را در جهان گسترانده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، اسماعيل احمدي عصر پنج شنبه با حضور در دفتر نمايندگي خبرگزاري فارس استان كردستان و در ديدار با خبرنگاران اين خبرگزاري در سنندج افزود: اطلاع رساني و تبادل اخبار يكي از مباحث مهم و استراتژيك هر جامعه‌اي است و رسانه‌ها به عنوان ركن چهارم دموكراسي از اين حيث كه مي‌توانند، افكار عمومي را مديريت كنند، از جايگاه والايي برخوردار هستند.
وي تصريح كرد: رسانه‌هاي گروهي جايگاه مهمي در ساختار اجتماعي و سياسي جامعه دارند و در اين راستا مي‌توانند دولت‌ها و حاكميت‌ها را به چالش كشيده و مورد نقد و بررسي قرار دهند.
احمدي اظهار داشت: ايجاد امنيت جامعه و يا بر هم زدن امنيت آن در قالب رسانه‌ها قابل پيگيري است و كمتر تشكيلات و مجموعه‌اي مي‌تواند تا اين حد تأثير‌گذار باشد.
وي تصريح كرد: اگر در مجموعه رسانه‌هاي گروهي از افراد توانمند، فني و متعهد به آرمان‌هاي مردم استفاده نشود به مثابه يك امكان براي برهم زدن امنيت ملي و اجتماعي است.
وي اضافه كرد: عرصه رسانه و اطلاع‌رساني، عرصه بسيار مقدس و ارزشمندي است و خدمت در اين عرصه براي انعكاس مشكلات مردم و خدمات ارائه شده توسط مسئولان نيازمند افراد متعهد و دلسوز است.
وي با اشاره به اين مطلب كه بحث رسانه در كشور ما بسيار جوان است، خاطر‌نشان كرد: عدم كسب جايگاه واقعي و درست رسانه‌ها در كشور از ثمرات جوان بودن رسانه در كشور است، اما همين جوان بودن مي‌تواند زمينه بركات متعددي براي كشور باشد كه بايد به نحو احسن از اين فرصت استفاده كرد.
رئيس سازمان ملي جوانان استان كردستان با بيان جايگاه خبرگزاري فارس در اطلاع رساني در كشور گفت: مجموعه خبرگزاري فارس يكي از تجربه هاي ارزشمند و پرباري است كه در تاريخ رسانه كشور شكل گرفته و در بخش غيردولتي كمتر رسانه‌اي به اين شكل موفق، اثر‌گذار و پر‌مخاطب بوده است.
وي افزود: خبرگزاري فارس در طي چند سال فعاليت صادقانه خود توانسته به عنوان يكي از مراكز اطلاع رساني و خبر‌ساز تبديل شود، و اين يك موقعيت عظيم و بزرگ براي جامعه رسانه كشور است.
مشاور استاندار كردستان ادامه داد: سرعت كار و اطلاع رساني و همچنين حساسيت موضوع در اين خبرگزاري در سطح بالايي قرار دارد كه بايد با جذب بيشتر نيروهاي متعهد، علمي و متخصص در امر اطلاع رساني بيشتر فعاليت كرده و جايگاه واقعي خود را به دست آورد.
وي اظهار داشت: خبرگزاري فارس مي‌تواند با دستيابي به رسالت خود در امر اطلاع رساني و ارزش قائل شده براي اين مهم به جايگاه تاثير‌گذار خود در جامعه بين‌المللي دست يابد‌.
احمدي تصريح كرد: در حال حاضر اين خبرگزاري توانسته است در خاورميانه حرفي براي گفتن داشته باشد كه توجه ويژه به اين خبرگزاري به عنوان پايگاه اطلاع رساني معتبر، گوياي اين حقيقت است.
وي اضافه كرد: توجه بيشتر مسئولان خبرگزاري فارس به دفاتر استاني به ويژه استان كردستان به عنوان منطقه ويژه خبري، كه با كشور عراق هم مرز است، مي‌تواند در امر اطلاع رساني و خبر سازي مؤثر باشد، زيرا استان كردستان از ظرفيت بالايي در اين باره برخوردار است.
مشاور استاندار كردستان همچنين از نمايندگي خبرگزاري فارس در استان كردستان به خاطر تعامل با دستگاه‌هاي اجرايي استان و انعكاس به موقع خدمات دولت در استان كردستان و رويدادهاي اين استان تشكر كرد و خواستار تلاش دوچندان اين نمايندگي شد.
احمدي خاطر‌نشان كرد: خبرگزاري فارس در استان كردستان از جايگاه بالايي برخوردار است و همه مسئولان از آن به عنوان يك رسانه پيشرو و متعهد به آرمان هاي نظام اسلامي نام مي‌برند.
وي تعامل سازنده و اعتماد افزاينده بين خبرگزاري فارس و مجموعه دولت را در ايجاد اعتماد متقابل و احساس رضايت دولت و نظام از اطلاع رساني فعاليت‌ها و تلاش‌هاي آنان توسط خبرگزاري مؤثر و قابل توجه دانست.
انتهاي پيام./
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن