تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815676202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت كلنگ بيمارستان 320 تختخوابي شهرري را به زمين زد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير بهداشت كلنگ بيمارستان 320 تختخوابي شهرري را به زمين زد
خبرگزاري فارس: وزير بهداشت امروز كلنگ بيمارستان 320 تختخوابي شهرري را در مجموعه بيمارستان فيروز آبادي اين شهر به زمين زد كه 3 سال ديگر به بهره برداري مي‌رسد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، كامران باقري لنكراني در مراسم كلنگ زني اين بيمارستان گفت: سال‌ها بود كه توسعه عمده‌اي را از نظر افزايش تخت‌هاي بيمارستاني در كشور نداشتيم كه خوشبختانه طي هزار روز گذشته شاهد حركت‌ جهشي در اين زمينه بوديم به طوري كه در اين مدت 11هزار تخت بيمارستاني به مجموعه امكانات خدمات رساني به مردم در كشور اضافه شد.
وي ادامه داد: مشكلي كه در مورد امكانات بيمارستاني در كشور داريم اين است كه اين امكانات به صورت ناهمگن در كشور توزيع شده است و اكثر بيمارستان‌هاي كشور در شهر تهران تمركز دارند، سياست وزارت بهداشت در اين مدت اين بوده است كه امكانات درماني كشور را در سراسر كشور و با اولويت مناطق محروم توزيع كند.
مهدي فتحي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران نيز در اين مورد در پاسخ به پرسش خبرنگار اجتماعي فارس، توضيح داد: بيمارستان 320 تختخوابي كه امروز كلنگ آن به زمين زده شد، جزء بيمارستان فيروز آبادي شهر ري است كه با اعتباري بالغ بر 5/23 ميليارد تومان طي 3 سال آينده به پايان مي‌رسد و حدود 10 ميليارد تومان نيز صرف تجهيز آن مي‌شود.
وي گفت: اين بيمارستان عمومي كه همه بخش‌هاي تخصصي را خواهد داشت، ظرفيت ارتقا تا 400 تخت بيمارستاني را دارد و البته پس از اتمام اين پروژه ساختمان‌هاي فعلي بيمارستان فيروز آبادي نيز نوسازي مي‌شوند.
وي افزود: دانشگاه علوم پزشكي ايران كه جمعيت 6ميليوني غرب استان تهران را تحت پوشش دارد، پروژه‌هاي مختلفي براي گسترش و بهبود خدمات درماني به مردم اين منطقه دارد كه از جمله آنها مي‌توان به بيمارستان 96 تختخوابي نظر آباد كه هفته آينده افتتاح مي‌شود، بيمارستان 96 تختخوابي ساوجبلاغ كه در هفته دولت افتتاح مي‌شود، بيمارستان 100 تختخوابي شهريار كه با همكاري خيرين ساخت آن شروع شده است، پروژه توسعه اورژانس بيمارستان رباط كريم و دانشكده علوم پزشكي كرج اشاره كرد.
وي گفت: در زمينه تخت‌هاي اورژانس و تخت‌هاي مراقبت‌هاي ويژه از برنامه توسعه چهارم جلوتر هستيم و هيچ كمبودي از اين نظر نداريم.
فتحي در مورد تبعات قطع برق در بيمارستان‌هاي دانشگاه علوم پزشكي ايران به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اينكه قطع برق از گذشته نيز وجود داشته است، اكثر بيمارستان‌هاي ما دستگاه ژنراتور و برق اضطراري دارند كه به محض قطع برق از آن استفاده مي‌كنند، البته ممكن است دستگاه ژنراتور برخي بيمارستان‌ها فرسوده باشد كه بايد جبران كنيم.اما در مجموع اميدواريم با صرفه جويي مردم قطع برق نداشته باشيم.
وزير بهداشت پس از كلنگ زني بيمارستان جديد فيروزآبادي شهرري به بيمارستان اكبرآبادي تهران در خيابان مولوي رفت و از اين بيمارستان كه با 30 ميليون تومان تعداد تخت‌هاي مراقبت‌هاي ويژه آن از 12 تخت به 24 تخت افزايش يافته بود، بازديد كرد.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن