تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815045093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينديپندنت بررسي كرد:تصميمات ضعيف جي هشت و ناكاميها براي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اينديپندنت بررسي كرد:تصميمات ضعيف جي هشت و ناكاميها براي جهان
به نوشته يك روزنامه انگليسي، سران گروه جي هشت(هشت كشور بزرگ صنعتي جهان) در نشست خود در هوكايدوي ژاپن، تصميمات جدي درباره مشكل تغييرات جوي نگرفتند و بار ديگر جهان را ناكام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، روزنامه اينديپندنت نوشت : رهبران ثروتمندترين كشورهاي جهان اميد به يك توافق جهاني براي مبارزه با تغييرات جوي را زنده نگاه داشتند، زيرا با كاهش توليد گاز كربن خود تا حدود 50 درصد تا سال 2050 موافقت كردند.

"اندرو گريس" نويسنده اين مطلب خاطرنشان كرده است : اما گروههاي طرفدار محيط زيست گفتند كه اين توافق در نشست جي هشت در ژاپن حركت كافي نداشت و بررسي يك توافق درباره پيمان جديد كيوتو به گفتگوها در سال آينده موكول شد.

در ادامه اين مطلب آمده است :"جرج بوش" رئيس جمهوري آمريكا كه قبلا مانع پيشرفت در اين زمينه شده بود، با اطلاع از اين موضوع كه " باراك اوباما" و "جان مك كين" جانشينان احتمالي وي آماده اند تا در اين زمينه اقدام بيشتري انجام دهند، تنها از طريق موافقت با " بررسي جدي" كاهش 50 درصد گاز كربن در نهايت حركت كمي را ايجاد كرد.

به نوشته اين روزنامه، اما رهبران جي هشت نتوانستند بر سر يك هدف موقت براي كاهش توليد گاز كربن تا سال 2020 يا يك تاريخ آغاز براي كاهش اين 50 درصد به توافق برسند.

در ادامه اين مطلب آمده است : گروههاي سبز اعلام كردند كه رهبران جي هشت يك فرصت طلايي را از دست دادند و اينكه آنها مسئول 62 درصد دي اكسيد كربني هستند كه وارد اتمسفر زمين مي شود و تغييرات جوي را سبب مي شود .

"جان سووون" مدير اجرايي صلح سبز گفت :"آنها (رهبران جي هشت) بار ديگر جهان را ناكام گذاشتند؛ ما به اهداف محكمي براي ثروتمندترين كشورهاي جهان نياز داشتيم تا آنها ظرف 100 ماه آينده با توليد گاز كربن مقابله كنند، اما به جاي اين كار اهداف درازمدت مبهمي براي جهان داريم."
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن