تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه شهري‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه شهري‌
نمايش اقدامات زيرزميني شهرداري از طريق دوربين‌

معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران از نصب دوربين‌هايي در تونل‌هاي در حال ساخت مترو و تونل توحيد خبر داد و گفت: با نصب اين دوربين‌ها شهروندان تهراني مي‌توانند به طور زنده روند پيشرفت طرح‌ها و تلاش شبانه‌روزي كارگران را مشاهده كنند.‌

به گزارش ايسنا، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: مونيتورهايي در برخي از نقاط شهر نصب مي‌شود تا شهروندان از نزديك با نحوه اقداماتي كه در زيرزمين صورت مي‌گيرد و در حالت عادي برايشان قابل رويت نيست آشنا شوند.

آغاز اجراي طرح مددكار شهر در پايتخت‌

معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار تهران با بيان اين كه تصميم‌گيري براي اجراي طرح مددكار شهر از سال گذشته آغاز شده است، از اجراي آزمايشي اين طرح در پنج نقطه تهران خبر داد.

به گزارش سما، احمد نوريان، با اشاره به اجراي طرح مددكار شهر، گفت: اين طرح در نقاط پر ازدحام و آسيب خيز شهر تهران و با همكاري اداره كل آسيب‌هاي اجتماعي شهرداري تهران، نيروي انتظامي، كميته امداد، بهزيستي و اساتيد دانشگاه اجرا مي‌شود.

اختصاص بودجه ديون شهرداري به تملك املاك‌

معاون مالي و اداري شهرداري تهران گفت: بخش عمده‌اي از رديف بودجه ديون شهرداري در سال 86 به تملك املاك واقع در طرح‌هاي عمراني اختصاص يافته است.

حسين محمد پورزرندي ديروز در گفتگو با ايرنا، افزود: توافق با مالكان در برخي املاك واقع در طرح‌هاي شهرداري تهران، با تاخير مواجه شده و برخي مالكان نسبت به اين توافقها اعتراض داشته‌اند، به همين علت پرداخت ديون از سال 86 به امسال به تعويق افتاده است.

وي خاطر نشان كرد: تعداد املاكي كه مالكان آنها درباره قيمت با شهرداري تهران به توافق نرسيده‌اند، زياد است.

وي با اين پيش بيني كه بتوان امسال يك هزار و 800 ميليارد ريال طرح بهره‌برداري كرد،‌ادامه داد: هر طرحي كه در اين بخش بهره‌برداري شود، براي فروش به اداره املاك شهرداري داده خواهد شد.‌

مشاركت شهرداري براي توسعه فرهنگ انتقال خون‌

مشاور شهردار تهران در امور سلامت از امضاي يادداشت تفاهمي با پايگاه انتقال خون براي استفاده حداكثري از امكانات شهرداري در جهت ارتقاي مشاركت شهروندان با بهره‌گيري ار فرهنگسراها خبر داد.

حسين گلمكاني ديروز به خبرنگار ايرنا، گفت: با توجه به نياز جامعه به توسعه فرهنگ انتقال خون با هدف ارتقاي سلامت شهروندان، شهرداري تهران امكانات خود را در مراكز فرهنگي و فرهنگسراها براي ترويج فرهنگ انتقال خون به كار مي‌گيرد.

نصب 20 دستگاه چراغ راهنمايي خورشيدي در تهران‌

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 20 تهران گفت: 20 دستگاه چراغ راهنمايي خورشيدي در شهرري نصب شد.‌

ايرج ولي‌نژاد در گفتگو با ايرنا افزود: چراغ‌هاي خورشيدي در مكان‌هايي كه امكان كابل كشي برق نبوده و فاصله محل نصب چراغ با كابل‌هاي برق زياد است،‌ نصب شده است.

وي خاطرنشان كرد: چراغ‌هاي خورشيدي مجهز به پايه فانوس و باتري است كه باتري در بالاي آن نصب مي‌شود و انرژي خورشيد را جذب مي‌كند.

اين مسئول گفت: اين دستگاه مي‌تواند با جذب انرژي خورشيدي تا 72 ساعت كار كند.‌




 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن