تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خراسان شمالي براي هر دو هزار نفر يك صندلي سينما دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خراسان شمالي براي هر دو هزار نفر يك صندلي سينما دارد
بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي گفت: در اين استان براي هر دو هزار شهروند يك صندلي در سينما وجود دارد.

محمدرضا سوقندي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: استان خراسان شمالي داراي 811 هزار جمعيت است كه تنها يك سينما در شهر بجنورد مركز استان با 400 صندلي براي اين جمعيت وجود دارد.

وي خاطرنشان كرد: تنها سينماي استان خراسان شمالي در شهر بجنورد نيز فرسوده است و عليرغم مساعدت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارتخانه مربوطه مالك سينما حاضر به مرمت و بازسازي اين فضاي فرهنگي نيست.

اين مسئول اظهار داشت : اداره كل ارشاد استان خراسان شمالي زمينه لازم را براي سرمايه گذاري بخش خصوصي براي ساخت سينما فراهم كرده و از مالك سينماي فعلي نيز درخواست كرده تا با دريافت زمين از شهرداري براي ساخت فضاي جديد سينما اقدام نمايد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي گفت: اين اداره كل موافق تغيير كاربري فضاي سينماي فعلي از فرهنگي به تجاري نيز بوده تا بتواند مالك سينما را براي ساخت فضاي جديد ترغيب نمايد.

سوقندي افزود: متاسفانه مالك سينما خواهان تغيير كاربري براي فضاي فعلي سينما و فضاي قبلي كه تحت عنوان سينما سعدي فعاليت داشته است و ما اين شرايط را موكول به ايجاد فضاي سينماي جديد كرديم.

وي توضيح داد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي حاضر شده تا فضاي سينماي سعدي را تغيير كاربري داده و در صورت ساخت فضاي جديد سينماي از سوي مالك سينما قدس بجنورد براي اين فضا نيز تغيير كاربري صادر نمايد.

وي خاطرنشان كرد: ما در شرايط فعلي به دليل نياز مركز استان خراسان شمالي به فضاي سينمايي حاضر به تعطيلي فضا نبوده و به دنبال ترغيب مالك اين فضا براي بازسازي و مرمت مي باشيم.

به گفته وي در سال گذشته 147 هزار نفر از تنها سينماي موجود استان خراسان شمالي در شهر بجنورد مركز استان استفاده كردند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن