تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دري نجف آبادي:دستگاه قضايي موظف به برقراري امنيت براي سرمايه گذاران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دري نجف آبادي:دستگاه قضايي موظف به برقراري امنيت براي سرمايه گذاران است
كرج - خبرگزاري مهر: دادستان كل كشور گفت: آزادسازي سرمايه گذاري زمينه تحول اقتصادي را به وجود مي آورد و دستگاه قضايي در اين راستا موظف به برقراري امنيت براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، قربانعلي دري نجف آبادي پيش از ظهر امروز در حاشيه اولين همايش ضابطين قضايي شهرستان كرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث آزادسازي سرمايه گذاري اصل بر اجازه دادن براي فهاليتهاي سالم و سازنده براي همه ايرانيان مقيم و غيرمقيم و حتي غيرايرانيان است كه از اين طريق زمينه تحول اقتصادي و اشتغالزايي در كشور ايجاد مي شود.

وي افزود: در اين زمينه دستگاه قضايي بايد در جهت تضمين مسائل حقوقي و قضايي و برقراري امنيت و ثبات تلاش كند و نظارت لازم را براي حسن اجراي امور داشته باشد تا سرمايه گذار با رغبت بيشتري به اين سمت سوق پيدا كند.

اين مسئول يادآور شد: حمايت از سرمايه گذاران سالم بايد در كنار مبارزه با عناصر فرصت طلب و رانت خوار انجام شود تا از بروز هرگونه فساد جلوگيري و زمينه فعاليتهاي مثبت فراهم شود.

دري نجف آبادي عنوان كرد: در اين راستا دولت نيز موظف است زمينه اجراي اصل 44 قانون اساسي را به دور از شعار و احساس و با برنامه ريزي حكميمانه فراهم كند.

دادستان كل كشور در خصوص وجود چهار زندان بزرگ كشور در كرج خاطرنشان كرد: اين امر مورد توجه مسئولان امر بوده است و در مرحله اول قرار است مجتمع ويژه اي براي رسيدگي به امور زندانها ايجاد شود و مشكلات مربوطه از طريق اين مجتمع رفع شود و در مراحل بعدي نيز بايد چاره اي براي اين امر انديشيد.

وي تاكيد كرد: كرج با توجه به وسعت، موقعيت، جمعيت و عرصه هاي طبيعي نيازمند يك نگاه ويژه به خصوص در زمينه قضايي است و بايد اختيارات حوزه قضايي اين شهرستان در حد استان افزايش يابد.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن