تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزمون موتورسواري در آموزشگاه ها برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آزمون موتورسواري در آموزشگاه ها برگزار مي شود
خبرگزاري آريا- جانشين راهنمايي و رانندگي ناجابا اشاره به آزمون موتورسواري در آموزشگاه ها گفت : بر اساس آمارهاي موجود حدود سه ميليون موتورسيكلت سوار در كشور گواهينامه ندارند .

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سردار هاديان فر جانشين راهنمايي و رانندگي ناجا با اشاره به اينكه بر اساس آيين نامه جديد راهنمايي و رانندگي ، آموزش و آزمون موتورسواري بايد توسط آموزشگاه هاي رانندگي انجام شود، گفت : مقدمات اجرايي اين طرح فراهم شده و از سوي ديگر كتاب ويژه آيين نامه موتورسيكلت تدوين شده و هم اكنون در حال چاپ است .

سردار هاديانفر در ادامه افزود با وجود اينكه بر اساس آمارهاي موجود حدود سه ميليون موتورسيكلت سوار در كشور گواهينامه ندارند گفت ،

طرح ساماندهي موتورسيكلت ها از حدود 45 روز آينده در سراسر كشور آغاز مي شود كه بر اين اساس مالكان با پرداخت 70 هزار ريال پلاك ملي مي گيرند .

وي يكي از مشكلات موتورسيكلت سواران را گران بودن بيمه نامه شخص ثالث عنوان كرد و گفت : بيمه ارزان قيمت براي موتورسيكلت ها هم اكنون مراحل نهايي تصويب را سپري مي كند .

از سوي ديگر با اجراي طرح تعويض پلاك موتورسيكلت ها و طرح بيمه ارزان قيمت شخص ثالث براي آنها تمهيداتي انديشيده است تا جرايم بيمه نامه شخص ثالث موتورسيكلت ها نيز بخشوده شود .

سردار هاديانفر در ادامه به جزئيات طرح تسجيل نيز اشاره كرد و گفت : اجراي اين طرح از 10 روز آينده در كشور آغاز مي شود كه بر اساس آن مالكان خودروهاي زير مدل 57 كه نتوانسته اند معاينه فني دريافت كنند بايد به همراه مدارك با خودروي روشن به مراكز تعويض پلاك مراجعه كنند .

پس از بازديد فني توسط كارشناسان از خودرو و مدارك ، بدون هيچ گونه هزينه اي برچسب خودروي فرسوده به آنها داده مي شود و مالكان خودروها مي توانند تا زمان ارائه تسهيلات براي تعويض خودروي فرسوده تردد كنند .

جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي با اعلام اين خبر كه امكان ايجاد خطا و اشتباه در سامانه جديد هوشمند اجرائيات پليس وجود ندارد اظهار داشت : سامانه هوشمند اجرائيات پليس همه جرايم قابل رسيدگي در رانندگي را ثبت مي كند .

وي با اشاره به وجود 60 هزارخودروي سرقتي در كشور افزود :در سامانه هوشمند تنها خطايي كه مي تواند رخ دهد درباره خودروهاي سرقتي است .

هاديان فر به مالكاني كه خودروي خود را به ديگري براي كاركردن اجاره مي دهند گفت : مالكان تنها به فكر گرفتن اجاره ماهيانه خودروي خود نباشند چه بسا كه راننده خودرو در طول ماه تخلفاتي بيش از اجازه ماهانه به خودرو تحميل كرده باشد .

وي در پايان گفت : مالكان خودرو براي اطلاع از ميزان تخلف خودروي اجاره داده شده مي توانند از طريق پيامك 30005151 اقدام كنند .
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن