تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /تور كنسرت موسيقي شهرام ناظري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /تور كنسرت موسيقي شهرام ناظري
تور كنسرت موسيقي شهرام ناظري، نخستين نشست خبري مدير راديو جوان و انتشار بهترين آثار سينماي ايران عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 19 تيرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ "همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به اعتصاب بازيگران هاليوود پس از فيلمنامه‌نويسان و يادداشتي درباره انتخاب‌هاي آكادمي اسكار. تور كنسرت شواليه موسيقي ايران، اكران فيلم "نسكافه داغ" در اواسط تابستان، انتشار بهترين آثار سينماي ايران، پنج كمپ تابستاني ميزبان شهروندان تهراني و اخباري كوتاه از عزيزالله حميدنژاد، مريم معترف، مجيد انتظامي و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"ايران"‌ در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي درباره اكران عمومي فيلم‌هاي كوتاه در تهران، فيلم كوتاه در فراز و فرود سينما و يادداشتي درباره جهان شگفت‌انگيز ادبيات كودكان. ايرانگردي شهرام ناظري با كنسرت موسيقي، جشن سينماي عرب در قلب انگليس، ساخت سمفوني مقاومت توسط مجيد انتظامي، انتشار آثار كارگردانان و بازيگران سينماي ايران، يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ادامه تصويربرداري مجموعه "گل‌هاي گرمسيري"، پخش مجموعه انيميشن "روياي زيباي من"،‌ حرف‌هاي مدير جديد راديو جوان، جلسه نقد و بررسي فيلم "مارادونا" و اخبار كوتاه. گفتگو با حميدرضا صحراگرد مدير راديو اينترنتي ايران صدا، درباره اديب خوانساري و گفتگو با سعيد توكليان مدرس دانشكده صدا و سيما در صفحه راديو و تلويزيون و پخش مجموعه "هويت" به جاي "سايه‌اي در تاريكي"، يادداشتي بر شبكه‌هاي راديويي "آوا" و "نوا" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحات هنر مي‌پردازد به گفتگو با فرهاد ورهرام كارگردان سينماي مستند ايران، يادداشتي به مناسبت هشتادمين سال تولد داريوش صفوت، گفتگو با جمشيد بايرامي عكاس مستندساز، گپي با مينو امامي به مناسبت نمايشگاه اخيرش در گالري گلستان، گزارش تحليلي خبرگزاري فرانسه از رونق بازار هنر در ايران، نگاهي به نمايش "قرباني" و ... درباره تور كنسرت موسيقي شواليه شهرام ناظري، گفتگو با سهيل نفيسي، گپي با ميرجلال‌الدين كزازي، يادداشتي درباره مرحوم منصور بني‌مجيدي، ضيافت تخيلي هنرمندان در مان هنر نو و نمايش 10 مستند برتر در خانه سينما در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به متن سخنراني احمد ميراحسان در ورك شاپ و سمينار شهر و مستند: از ايده تا پخش، بخش پاياني گفتگو با رضا كريمي كارگردان "انعكاس" و اخبار كوتاه. نشست مطبوعاتي شواليه آواز ايران، نخستين نشست خبري مدير راديو جوان، نمايش فيلم "انعكاس" در سالن مراسم اسكار، نمايش چهار فيلم كوتاه در فرهنگسراي دانشجو، يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي درباره عكس‌هاي تاريخي و مطلبي به بهانه سالروز تولد ناصر تقوايي. نشست مطبوعاتي شهرام ناظري،‌ نگاهي به دومين جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي، نخستين گردهمايي بين‌المللي مجسمه‌سازان، گزارش مراسم تقدير از مرتضي پورصمدي و اخباري كوتاه از مجيد انتظامي و آرتور سي كلارك در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به مطلبي به بهانه ممنوع‌التصوير شدن حجت‌الاسلام پناهيان، افتتاح نمايشگاه استادان بزرگ نستعليق پس از 10 سال، موازي كاري سينما و تلويزيون، گزارش نشست نقد و برسي فيلم "مارادونا"، برنامه‌هاي فرهنگي هنري فرهنگسراي انقلاب و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به مشاهداتي درباره سلف پرتره، معرفي لوتالوكس عكاس و يادداشتي بر نمايشگاه پوسترهاي كسري عابديني. مطلبي درباره امير كوشتوريتسا، مجموعه مطالبي درباره فيلم جديد او "به من قول بده"، يادداشتي از پرويز نوري درباره كوشتوريتسا و نكته‌هايي درباره دنياي اين فيلمساز و فيلم جديدش در صفحه سينما و يادداشتي درباره حاشيه‌هاي جشن انجمن منتقدان، كنسرت‌هاي شهرام ناظري در هشت شهر تهران، نمايشگاه پيراهن هنرمندان نامي ايراني و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن