تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804510829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سجادي در پاسخ به مهر:نامزد مورد حمايت جبهه پيروان رهبري هنوز قطعي نيست/ مدلي فراتر از6+5 طراحي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سجادي در پاسخ به مهر:نامزد مورد حمايت جبهه پيروان رهبري هنوز قطعي نيست/ مدلي فراتر از6+5 طراحي شود
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار نظر درباره احتمال انتخاب نامزدي جز محمود احمدي نژاد به عنوان كانديداي واحد اصولگرايان را به بررسي هاي بيشتر اين جبهه موكول كرد و روشنگري احزاب را در فاصله باقيمانده تا انتخابات رياست جمهوري ضروري دانست .

به گزارش خبرنگار مهر، كمال الدين سجادي سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري صبح امروز در نشست خبري در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبني بر اينكه در صورت كانديداتوري دكتر احمدي نژاد آيا گروه هاي اصولگرا بر روي وي به عنوان كانديداي واحد به اجماع خواهند رسيد ، گفت: تا زمان اظهار تمايل رسمي كانديداها نمي توانيم اظهار نظر كنيم و جبهه پيروان هنوز وارد تعيين مصاديق نشده است.

وي با بيان اينكه در مورد مصاديق كانديداها براي انتخابات آينده رياست جمهوري هنوز به جمع بندي نرسيده ايم گفت : بنا را بر رسيدن به يك كانديداي واحد گذاشته ايم ولي هنوز وارد مصاديق نشده ايم.

سجادي در پاسخ به سئوال ديگر مهر مبني بر اينكه آيا شروع بحث هاي انتخاباتي را زود هنگام مي دانيد، گفت: حدود يك سال تا انتخابات رياست جمهوري فرصت داريم و بحث هاي انتخاباتي زودهنگام ذهن مردم را خسته مي كند ولي روشنگري فكري در انديشه سياسي از سوي احزاب حائز اهميت است.

سخنگوي پيروان خط امام و رهبري پيگيري راهبرد تقويت و تحكيم و تعميق وحدت ميان اصولگرايان را در دستور كار جبهه پيروان خط امام و رهبري برشمرد و گفت: سعي مي كنيم همچون گذشته در اين مسير پيشتاز باشيم همانطور كه طرح 6+5 جبهه متحد اصولگرايان درانتخابات مجلس هشتم مدل بسياركارآمدي بود ونتايج مطلوب آن را شاهد بوديم درانتخابات رياست جمهوري هم بديهي است كه اصولگرايان از تجربيات مثبت و مفيد جبهه متحد استفاده خواهند كرد.

وي در ادامه تاكيد كرد : براي رسيدن به نتيجه اي مطلوب بايد مدلي فراتر از 6+5 طراحي شود تا چتر وحدتي كه ايجاد مي شود قاطبه اصولگرايان را در بر بگيرد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاكيد بر لزوم تعريف سازوكار براي انتخابات آينده از سوي اصولگرايان گفت: بايد مكانيزمي طراحي شود كه تعدادي از اصولگرايان واجد شرايط رياست جمهوري شناسايي شوند و در نهايت كانديدايي كه داراي صلاحيت، مقبوليت و نوعي جامعيت است با تدبير و شجاعت انتخاب شود.

سجادي با تاكيد بر اينكه تعدد كانديداها باعث خرد شدن آراء مردم خواهد شد، گفت: اين مسئله هم انتخاب مردم را دشوار مي كند و هم باعث پراكندگي آرا مي شود. اگر اصولگرايان از يك كانديدا حمايت كنند احتمال پيروزي قابل پيش بيني است.

وي در ادامه با تاكيد بر لزوم اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري گفت: كارشناسان بر اين نظر هستند قانون انتخابات رياست جمهوري و نوع ثبت نام كانديدا از ضعف هايي برخوردار است و به گونه اي است كه هر كس به خود اجازه مي دهد كانديداي رياست جمهوري شود. بايد سازوكار قانوني تعريف شود تا كساني كه نامزد مي شوند از حداقل صلاحيت و مقبوليت برخوردار باشند.

وي در بخش ديگري از اين نشست با بيان اينكه وزارت كشور درخواست گزارش عملكرد احزاب را به تشكل هاي سياسي ارائه داده است، گفت: اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري به اين درخواست پاسخ مثبت داده اند چرا كه ما با وقايع سياسي برخورد مقطعي نمي كنيم و در طول چند سال گذشته جلسات خود را به صورت مرتب دنبال كرديم.

وي با بيان اينكه در انتخابات مجلس هشتم موقعيت جبهه پيروان خط امام و رهبري براي همه مشخص است، گفت: 108 نفر از نمايندگان مجلس يا عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري هستند يا در فهرست پيشنهادي جبهه قرار داشتند در واقع اين نتيجه موقعيت ما را در صحنه سياسي كشور مشخص تر كرد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه اين تشكل در مورد تحولات مهم كشور استراتژي خود را خواهد داشت، گفت: در آينده قطعا در زمينه هاي مختلف فعالتر از گذشته خواهيم بود.

سجادي با تاكيد بر اينكه جديت و دوام فعاليت قواي سه گانه در كشور در ارتباط با مبارزه با مفاسد در راس آن مفاسد اقتصادي بايد مورد توجه قرار گيرد، گفت: قواي سه گانه بايد مبارزه با اخلالگران در امنيت كشور و اشكال ديگر مبارزه با مفاسد را به صورت جدي تداوم ببخشند چرا كه اين مورد خواسته جدي رهبري و مردم و ضرورتي اجتناب ناپذير است.

وي با اشاره به اينكه طرح برخورد با اشرار و اخلالگران امنيت رواني كشور درقوه مقننه با قيد يك فوريت تصويب شده است، گفت: سخنان رياست مجلس در اين ارتباط بسيار رسا بود و بنا بر اين است كه با همكاري قوه مقننه و قضائيه موضوع مفاسد ريشه كن شود و ازآنجا كه جمهوري اسلامي ايران بعنوان ام القراي جهان اسلام مطرح است بايد الگويي براي كشورهاي اسلامي باشد و اين انتظار از مسئولين ذيربط مي رود و مبارزه با مفاسد بايد منطبق بر شعارهاي اصيل انقلاب باشد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري درادامه با تاكيد براينكه اقدامات موثر و قاطع سه قوا موجب رضايت مقام معظم رهبري و الگوي مردم خواهد بود، گفت: براي اينكه به سرانجام نيكويي برسد پيشنهاد ما اين است كه كار كارشناسي علمي و دقيق و همراه با ارائه راهكارهاي قابل اجرا و با امكان سنجي صحيح صورت گيرد.

به گزارش مهر، سجادي در ادامه اين نشست خبري در بيان موضع جبهه پيروان خط امام و رهبري در مورد طرح تحول ساختار اقتصادي كشورگفت: مطرح شدن اين طرح ازسوي دولت نشانه همت ورويكرد دولت نهم براي حل معضلات وتنگناهاي اقتصادي در كشور است.

وي ادامه داد: از نظر جبهه پيروان اين طرح بسيار مثبت ارزيابي مي شود البته براي اينكه به سرانجام نيكويي برسد پيشنهاد ما اين است كه كار كارشناسي علمي و دقيق و همراه با ارائه راهكارهاي قابل اجرا و با امكان سنجي صحيح صورت گيرد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: اعضاي جبهه پيروان حاضر هستند كمك هاي لازم را به رئيس جمهور و دولت براي هر چه بهتر اجرا شدن طرح تحول اقتصادي داشته باشند و از آنجا كه تشكل هاي عضو جبهه هر كدام نماينده بخش هاي وسيعي از مردم هستند و در درون خود پتانسيل عظيم كارشناسي را دارند به جاست دولت نهم تفصيل اين طرح را در اختيار جبهه پيروان قرار دهد تا به طور جدي و علمي و كارشناسي طرح را بررسي كنيم تا بتوانيم نظرات خود را براي تسهيل و اجراي اين طرح در اختيار دولت و مجلس قرار دهيم.

سجادي در ادامه با يادآوري هجدهم تيرماه و وقايع اين روز در سال 78 گفت: 18 تير يادآور روزي است كه معاندين داخلي و خارجي گمان مي كردند مي توانند با ايجاد بلوا و آشوب و استفاده ابزاري از بعضي فريب خوردگان با نظام جمهوري اسلامي ايران مقابله كنند.

وي ادامه داد: اما از حمايت هاي مردمي و پايگاه مستحكم نظام و رهبري غافل بودند همانطور كه پاسخ خود را در 23 تيرماه 78 با حضور دشمن شكن مردم دريافت كردند و در حال حاضر شاهد هستيم كساني كه در اين ماجرا دخيل بودند سر از رسانه هاي بيگانه در آوردند و از طريق راديو، مطبوعات وتلويزيون هاي ماهواره اي نيات اصلي خود را فاش كردند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين اعتقاد كه در سال 78 و بعد از آن شاهد يك طنز تلخ بوديم، گفت: فراموش نمي كنيم بعضي از عناصر تندروي دوم خرداد كه بعضا مناصب مهم و كليدي را در دولت داشتند با اينكه در جايگاهي بودند كه مردم ونظام از آنها انتظار خدمت را داشتند نقش اپوزيسيون ومخالف را ايفا كردند و اظهارات عجيب برخي از اين عناصر كه بعد از بلوا و آشوب 18 تير ايراد شد ريشه بي اعتمادي مردم نسبت به اين عناصر است و بايد از اين موضوع درس عبرت بگيرند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به تهديدهاي رژيم صهيونيستي بر عليه كشورمان گفت: تهديداتي كه اخيرا تكرار شده است از حد اين رژيم نامشروع خارج است و رجزخواني برخي مقامات اين كشور را نشان مي دهد. هرچند كه مسئولين و استراتژيستهاي نظامي كشورمان پاسخ هاي كوبنده اي را ارائه دادند ولي رژيم صهيونيستي بايد بداند كه ايران با كشورهايي كه مورد حمله قرار گرفتند قابل مقايسه نيست و هر حركت نابخردانه اي كه انجام دهد به انهدام زودرس خود شتاب داده است و اين با روحيه سوداگرانه صهيونيست ها سازگار نيست.

سجادي در ادامه با اشاره به وضعيت تركيه گفت: متاسفانه لائيك هاي تركيه از تحولات جهاني غافل هستند و قانون منع حجاب يكي از شرم آورترين حركت لائيك ها عليه اعتقادات مردم مسلمان تركيه بود البته قطعا اين تصميم در آينده موجب پشيماني آنها خواهد شد.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر فعاليت هاي جبهه پيروان خط امام و رهبري براي انتخابات آينده گفت: جبهه پيروان از 14 تشكل و حزب سياسي تشكيل شده است و همواره پيشتاز بوده در حال تدوين استراتژي ورود به انتخابات رياست جمهوري هستيم هر چند كه تدوين اين استراتژي نيازمند تعريف ابعاد مختلف اين انتخابات است.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه جبهه پيروان در حال رايزني با ساير گروه هاي خارج جبهه نيز مي باشد گفت: بر مبناي تعميق و تحكيم وحدت در حال تدوين استراتژي هستيم تا بتوانيم به يك كانديدا برسيم.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن