تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي موسسه مهد قرآن70 كلاس روخواني قرآن در مشاركت با طرح 1442 راه‌اندازي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: از سوي موسسه مهد قرآن70 كلاس روخواني قرآن در مشاركت با طرح 1442 راه‌اندازي شده است
گروه فعاليت‌هاي قرآني: آيين‌نامه و شرايط اجرايي طرح قرآني 1442 به تمام شعب استاني موسسه مهد قرآن ارسال و نزديك به 70 كلاس روخواني در مشاركت با اين طرح راه‌اندازي شده است.
«صابري» معاون امور استان‌هاي موسسه مهد قرآن كريم در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: موسسه مهد قرآن از سال گذشته با مشاركت در طرح قرآني 1441 با شبكه قرآن و معارف سيما همكاري كرده و به همين منظور معاون آموزشي اين موسسه نيز عضو شوراي سياست‌گذاري اين طرح است.

وي افزود: در حال حاضر نيز مقدمات اجراي طرح 1442 در مهدهاي قرآن سراسر كشور مهيا شده و آيين‌نامه و ضوابط اجرايي آن به كليه شعب استاني و شهرستاني ارسال شده است و نزديك به 70 كلاس روخواني نيز هم‌اكنون در اين مراكز داير است.

صابري اظهار كرد: كلاس‌هاي آموزشي روخواني و روان‌خواني قرآن كريم براي قرآن‌آموزان در دفاتر استان‌ها و كانون‌هاي مهد قرآن شهرستان‌ها داير خواهد بود و در پايان كلاس‌ها از شركت‌كنندگان آزمون روخواني گرفته مي‌شود و پذيرفته‌شدگان در قرعه‌كشي سراسري اين طرح شركت داده مي‌شوند.

يادآوري مي‌شود، برنامه محوري اين طرح كه شامل تدريس، تمرين روخواني و روان‌خواني صحيح سوره مباركه يوسف(ع) است، از روز چهارم تيرماه لغايت هفته سوم مردادماه در بيش از 40 برنامه تلويزيوني نيز پخش خواهد شد.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن