تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان جشنواره هنر آسماني براي فضلاء و طلاب هنرمند سراسر جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: فراخوان جشنواره هنر آسماني براي فضلاء و طلاب هنرمند سراسر جهان


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز:فضلاء وطلاب هنرمند سراسر كشور و جهان كه در حوزه هاي علميه ايران تحصيل مي كنند براي شركت در جشنواره بين المللي هنر آسماني فراخوانده مي شوند.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از واحد خبر حوزه هنري حجت الاسلام و المسلمين دكتر هادي صادقي ، رئيس مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما و دبير دومين جشنواره هنر آسماني در نشست خبري كه صبح امروز در تالار انديشه اين مركز برگزار شد با اعلام اين خبر افزود : اين جشنواره براي اولين بار در جهان اسلام و با هدف حمايت ، شناسايي و معرفي طلاب هنرمند و ايجاد بستري مناسب براي رشد و شكوفايي خلاقيت هاي هنري متعهد برگزار مي شود.
صادقي در مورد بخش هاي جشنواره گفت : طلاب و فضلاء هنرمند مي توانند در بخش هاي ادبيات ( شعر ، داستان ، نثر ادبي و طنز ) هنرهاي نمايشي ( فيلم ، فيلم نامه و نمايشنامه ) هنرهاي تجسمي ( طراحي ، نقاشي ، نگارگري ، خوشنويسي ، عكس ، گرافيك ، تصوير سازي و كاريكاتور ) و پژوهش ( هنر و دين ،‌رسانه و دين و مباحث نظري نقد هنري ) در اين جشنواره شركت كنند.
دبير جشنواره هنر آسماني تكميل بانك اطلاعات طلاب و فضلاي هنرمند و راه اندازي دبيرخانه دائمي جشنواره و سايت اينترنتي را از دستاوردهاي جشنواره دوره قبل عنوان كرد و گفت : با چاپ ، پخش از رسانه ها ، نمايش و عرضه آثار اين هنرمندان از آنها حمايت مي كنيم و در حد توان و وسع جشنواره نيز به آنها كمك مالي خواهد شد.
صادقي در مورد داوري آثار اظهار كرد : داوري در دو مرحله انجام مي شود در اين بخش از داوران حوزوي و غير حوزوي در سطح بين المللي بهره خواهيم برد.
طلاب و فضلاي هنرمند مي توانند آثار خود را تا 15 آبان به دبيرخانه جشنواره واقع در قم خيابان شهداء ، كوچه 23 ، شماره 30 ارسال كنند.
دومين جشنواره هنر آسماني با همكاري مركز مديريت حوزه علميه قم ، دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ، حوزه هنري و مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما ، بهمن ماه سال جاري در قم برگزار مي شود./120
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن