تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات كشتي آزاد جوانان آسيا هفت ‌ملي‌پوش فيناليست شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مسابقات كشتي آزاد جوانان آسيا هفت ‌ملي‌پوش فيناليست شدند
جام جم آنلاين: قهرماني تيم ملي كشتي آزاد جوانان ايران در مسابقات آسيايي قطر مسجل شد.


به گزارش ايسنا ، ديدارهاي نيمه نهايي مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا در دوحه قطر برگزار شد كه هفت ملي‌پوش ايران فيناليست شدند.

فرزاد جعفري ، حسن رحيمي ، مسعود اسماعيل‌پور ، مصطفي حسين‌خاني ، سعيد توكل ، كميل قاسمي و امير قاسمي هفت كشتي‌گيري بودند كه به فينال راه يافتند و علي‌رجب‌زاده براي مدال برنز پيكار مي‌كند.

در وزن 50 كيلوگرم، فرزاد جعفري ابتدا 1- صفر و 4- 2 بايارسايخان باتسوخ از مغولستان را شكست داد و سپس آسان علي خوجايف از قزاقستان را در سه تايم و با نتايج صفر – 1، 1- صفر و 2- صفر مغلوب كرد و عصر در مقابل كيم سونگ از كره جنوبي ديدار پاياني را برگزار مي‌كند.

در وزن 55 كيلوگرم، حسن رحيمي در دور اول 8- صفر و 5- صفر سعيد علي راشد زحمي از امارات را برد و در دور بعد 2- صفر و 3- صفر چو يونگ جين از كره جنوبي را شكست داد و با پيروزي در دو تايم و با نتايج مشابه 1- صفر مقابل فيروز نصرت‌اف از ازبكستان به ديدار پاياني راه يافت و عصر امروز در فينال مقابل بالراج از هند قرار مي‌گيرد.

در وزن 60 كيلوگرم، مسعود اسماعيل‌پور در دور اول استراحت كرد، در دور دوم 7-صفر و 6- صفر عبداله يعقوب از امارات را برد و در نيمه‌نهايي نيز 9- 2 و 6- صفر علي واحد از عراق را مغلوب كرد تا در فينال مقابل حارديپ از هند قرار گيرد.

در وزن 66 كيلوگرم، مصطفي حسين‌خاني پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در سه تايم و با نتايج 1- 6، 4- صفر و 1- صفر پروجا اونوربات از مغولستان را برد و در نيمه نهايي در سه تايم و با نتايج صفر – 1، 2-2 و 3- صفر از سد سئول اون بين از كره جنوبي گذشت، وي در فينال با نوروز اختياروف از ازبكستان كشتي‌ مي‌گيرد.

در وزن 74 كيلوگرم، سعيد توكل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم 1- صفر و 1- صفر كولبير سينگ از هند را برد و در نيمه‌نهايي با نتايج 5- 1 و 1- صفر كانات برديف از قزاقستان را مغلوب ساخت تا در فينال به مصاف آرتم پريسيانيوك از ازبكستان رود.

در وزن 84 كيلوگرم، علي رجب‌زاده ابتدا با نتايج 1- صفر و 6- صفر آيبك يوسوپوف از قرقيزستان را برد، سپس يوكي ايتا از ژاپن را 2- صفر و 3- 1 از پيش رو برداشت ولي در مصاف با اميدجون عثمان‌اف از ازبكستان با نتايج 2- صفر و 4- 2 شكست خورد تا براي كسب مدال برنز به مصاف محمود عباس از عراق برود.

در وزن 96 كيلوگرم، كميل قاسمي در دور اول استراحت كرد، در دور دوم خالد مزروعي از امارات را با نتايج 7- صفر و 6- صفر شكست داد و در ديدار نيمه‌نهايي با نتايج 1- صفر و 2- صفر ايزباگام بتوف از قزاقستان را مغلوب كرد. قاسمي در فينال با گانيام از مغلوستان مبارزه مي‌كند.

در وزن 120 كيلوگرم، امير قاسمي منجزي در دور اول استراحت كرد و سپس احمد حيدر از عراق را 7- صفر و 7- 2 برد تا در فينال با يوتو آيزاوار از ژاپن مبارزه كند.

قهرماني تيم كشتي آزاد جوانان ايران پيش از برگزاري ديدارهاي فينال مسجل شده است.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن