تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803273207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره تابستاني اوقات فراغت در تهران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: جشنواره تابستاني اوقات فراغت در تهران آغاز شد


اوقات فراغت- جشنواره بزرگ تابستاني پايتخت، با حضور شهردار تهران در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گشايش يافت.

شهردار تهران در مراسمي كه به مناسبت برپايي اين جشنواره برگزار شده بود گفت: داشتن و نداشتن پول نبايد به معناي داشتن اوقات فراغت خوب يا بد باشد، بلكه مديريت شهري با هدفمند كردن برنامه‌ها و تخصيص درست منابع مالي بايد بهترين فرصت‌ها را براي اقشار مختلف در ابعاد مختلف متناسب با نيازشان فراهم كند.

شهردار تهران يكي از بارزترين وظايف شهرداري‌ها را توجه به مسائل فرهنگي و اجتماعي جامعه دانست و تأكيد كرد كه اين اقدام بسياربا اهميت‌تر از كارهاي خدماتي و عمراني است.

از نظر وي پاسخگويي مناسب به نيازهاي اجتماعي و فرهنگي و آموزش مهارت‌هاي زندگي به جوانان، آموزش حقوق و تكاليف اجتماعي و ارتقاي فرهنگ عمومي به كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در سطح شهر و محلات خواهد انجاميد.

قاليباف خواهان آن شد با توجه به همزمان شدن ايام اوقات فراغت امسال با ماه‌هاي پرسرور رجب و شعبان اتفاقات خوبي متناسب با شعائر ديني در حوزه فرهنگي بيفتد.

وي معتقد است: همان طور كه ماه‌هاي حزن و اندوه را به‌گونه‌اي مناسب پاس مي‌داريم، بايد از اعياد مذهبي ۲ ماه پيش رو نيز بهره‌برداري مناسب صورت گيرد تا باعث پويايي و زنده بودن جامعه شود و اين فرصت همان فرصت تاريخي دوران مسئوليت ماست.

وي در اين باره بر ضرورت استفاده حداكثري از همه ظرفيت‌هاي نهادهاي عمومي، دولتي و سازمان‌هاي غيردولتي تاكيد كرد.

به گزارش همشهري جشنواره تابستاني پايتخت كه تا 22 تيرماه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزارشده است در نظر دارد شماري از مجموعه فعاليت‌هاي شهرداري را در طول تابستان به‌طور متمركز در اين نقطه نمايش دهد، به همين منظور برپايي ده‌ها غرفه گليم بافي، عكاسي، قلاب‌بافي، نقاشي، موسيقي، خياطي، شيشه گري، و.... ازجمله برنامه‌هاي تدارك ديده شده در اين جشنواره است.

بنابراين گزارش، شهرداري تهران در ۳۷۱ محله شهر تهران پيش‌بيني ستاد اوقات فراغت و در ۱۲۲ بوستان، سامانه‌هاي نشاط راه‌اندازي كرده است. شهرداري تهران همچنين به‌مدت 5 شب جنگ شادي در محل بوستان لاله برگزارخواهدكرد در اين جنگ از حضور هنرمندان و ورزشكاران نيز استفاده خواهد شد.

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران نيز در فصل تابستان ۵ هزار عنوان برنامه با ۱۳ هزار و ۵۰۰ اجرا در نظر گرفته است و سعي كرده در نقاطي كه خلأ وجود دارد، با ايجاد خانه‌هاي فرهنگ تابستاني، و ديگر مراكزي از اين دست اين كمبودها را جبران كند.

مخالفت با واگذاري مسئوليت طرح ترافيك به شوراي‌عالي ترافيك

قاليباف، در حاشيه مراسم افتتاحيه جشنواره بزرگ تابستاني پايتخت، كه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي در مورد سپردن مسئوليت تعيين قيمت مجوز‌هاي طرح ترافيك از شهرداري به دولت(شوراي‌عالي ترافيك) اظهار كرد: اين طور كه معلوم است نه تنها تعيين قيمت مجوز ترافيك، بلكه مسئوليت تعيين تكليف محدوده ترافيك و نوع طرح ترافيك نيز ظاهرا بر عهده وزارت كشور و شوراي‌عالي ترافيك واگذار شده است كه اين تصميم يعني متمركز كردن كار در دولت و دخالت در امور شهرداري‌ها.

شهردار تهران در ادامه گفت: شهرداري تهران، مخالف اين اقدام است و به هيچ وجه در جريان واگذاري اين اختيارات به شوراي‌عالي ترافيك نبوده است اما با وجود انتقادات مطروحه خود را ملزم به اجراي تصميم دولت مي‌دانيم.

شهردار تهران در پاسخ به سؤال همشهري درباره ميزان تاثير شهرداري بر تغيير اين تصميمات درصورت برگزاري جلسات مشترك با مسئولين وزارت كشور گفت: به هيچ وجه در جريان برگزاري جلسه‌اي نيستم، اما اگر جلسه‌اي تشكيل شود، حتما در آن حاضر خواهم شد.

روزنامه همشهري در جشنواره

روزنامه همشهري درايام فعاليت نمايشگاه، با برپايي غرفه‌اي برنامه‌هايي را براي بازديد‌كنندگان اين جشنواره تدارك ديده است.

چاپ ويژه نامه ۱۶ صفحه‌اي با موضوع اوقات فراغت، راه‌اندازي پايگاه اينترنتي تهروني به‌منظور اطلاع رساني و انتشاراخبارنمايشگاه، برگزاري نشست‌هاي تخصصي وميزگردهايي با موضوع اوقات فراغت براساس هويت محله‌ها، برگزاري مسابقه عكس تابستان وچاپ كتابي نفيس ازعكس‌هاي برتر، مسابقه زنگ انشاي تابستان، انتخاب بهترين خاطره تابستان و ثبت نام ازخبرنگاران افتخاري همشهري محله ازجمله برنامه‌هاي اين غرفه دربزرگ‌ترين ونخستين جشنواره تابستانه شهرتهران است.

تاريخ درج: 15 تير 1387 ساعت 22:34 تاريخ تاييد: 16 تير 1387 ساعت 00:16 تاريخ به روز رساني: 16 تير 1387 ساعت 00:15
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن