تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805337375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز جشنواره تابستاني پايتخت/برنامه‌هاي اوقات فراغت بايد متناسب با شعائر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز جشنواره تابستاني پايتخت/برنامه‌هاي اوقات فراغت بايد متناسب با شعائر باشد
شهردار تهران صبح امروز در افتتاحيه بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت توجه به مسائل فرهنگي اجتماعي جامعه را از بارزترين وظايف شهرداري‌ها و مهمتر از كارهاي خدماتي و عمراني دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمدباقر قاليباف در اين مراسم در محل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان گفت: بدون شك از بارزترين وظايف شهرداري‌ها توجه به مسائل فرهنگي و اجتماعي جامعه است و بايد توجه به اين مسائل را مهمتر از كارهاي خدماتي و عمراني بدانيم.

وي افزود: بايد به نيازهاي اجتماعي فرهنگي به درستي پاسخ داد و به گونه‌اي حركت كرد كه با بهترين روش آسيب‌هاي اجتماعي در سطح شهر و محلات كاهش يابد. برنامه‌ريزي براي اوقات فراغت تابستان از مدت‌ها قبل در دستور كار بود. توجه به نيازهاي اساسي و پاسخ به آن از مهمترين كارهاست و بايد مهارت‌هاي زندگي را به ويژه به افرادي كه در آغاز راهند آموزش دهيم.

شهردار تهران با اشاره به اينكه بسياري از مشكلات به اين دليل است كه مهارت‌هاي لازم را در زندگي نداريم، گفت: بايد تلاش كنيم حقوق و تكاليف اجتماعي را خوب آموزش دهيم و شهروندان نيز با حقوق و وظايف خود آشنا شوند و در مجموع فرهنگ عمومي شهر را با روش‌هاي مناسب ارتقا دهيم.

وي روحيه تلاش، كار، اخلاص، محبت و صداقت را از نيازهاي جامعه در رفتار و گفتار دانست و افزود: امسال و سال‌هاي آينده اتفاق‌هاي فرهنگي خوبي خواهد افتاد و در تابستان امسال كه اعياد اسلامي ما نيز در آن قرار دارد، بايد برنامه‌هاي اوقات فراغت متناسب با شعائر ديني ما باشد و از هم اكنون به آن بپردازيم.

دكتر قاليباف در ادامه خاطرنشان ساخت: همانطور كه ماههاي حزن و اندوه را پاس مي‌داريم، بايد از ماههاي شادي و ايام سرور نيز كه جزو باورهاي ديني ما هستند بهره‌برداري عميق كنيم و سرور شادي را متناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي زنده نگه داريم.

شهردار تهران با بيان آنكه داشتن و نداشتن پول و توان مالي به معناي اوقات فراغت خوب يا بد نيست، افزود: اين ما هستيم كه در مديريت شهري با هدفمند كردن برنامه‌ها و تخصيص درست منابع مالي مي‌توانيم بهترين فرصت‌ها را براي اقشار مختلف در ابعاد مختلف و بر اساس نيازشان فراهم كنيم.

قاليباف با تاكيد بر اينكه مهمترين اتفاقي كه بايد در اوقات فراغت بيفتد استفاده حداكثري از همه ظرفيت نهادهاي عمومي، دولتي و سازمان‌هاي غيردولتي است، تصريح كرد: باور كنيم كه اگر كار را هدايت شده و با مديريت در اختيار مردم قرار دهيم بهتر از ما كار، كمتر اسراف و پول را به بهترين شكل و بنا به نيازهاي محلات خود استفاده مي‌كنند.

در ادامه اين مراسم محمدهادي ايازي مشاور عالي شهردار تهران گفت: مفتخريم امسال اولين جشنواره تابستاني را برگزار مي‌كنيم و زماني كه مي‌خواستيم براي اين كار تصميم بگيريم اين سئوال بود كه در جشنواره چه برنامه‌اي داريم. اين نشاندهنده آن بود كه ما نتوانستيم به طور كامل و دقيق به اين موضوع بپردازيم.

ايازي با بيان برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي تابستان 87 افزود: امسال در 971 محله تهران ستاد اوقات فراغت وجود دارد و در 122 بوستان شهري نيز سامانه‌هاي نشاط در بعد از ظهرهاي جمعه برنامه خواهند داشت كه البته اين سامانه‌ها سال گذشته در 66 بوستان بود و اميدواريم سال آينده به 371 بوستان افزايش يابد.

مشاور عالي شهردار تهران ادامه داد: جنگ شادي نيز به مدت پنج شب در بوستان لاله با حضور هنرمندان و ساير افراد در كنار جشنواره بزرگ تابستاني پايتخت برگزار خواهد شد و اميدواريم شهروندان استقبال خوبي از اين برنامه‌ها داشته باشند.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن