تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806879765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحليل مهر از فوتسال جهان /فوتسال جهان چشم انتظار ظهور پديده هاي جديد / ايران هم مي تواند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تحليل مهر از فوتسال جهان /فوتسال جهان چشم انتظار ظهور پديده هاي جديد / ايران هم مي تواند
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: مراسم قرعه كشي ششمين دوره مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 صبح روز يكشنبه 16 تيرماه در شهر برزيليا كشور برزيل برگزار خواهد شد تا تيم هاي شركت كننده حريفان خود را شناسايي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمين جام جهاني فوتسال در حالي پا به عرصه مي گذارد كه فوتسال جهان دستخوش تغييرات اساسي شده و مدعيان قهرماني رفته رفته از حدس و گمانهاي قبلي كه عمدتا نيز صحيح از آب در مي آمدند بيرون آمده و هر يك براي رسيدن به قهرماني جهان سرمايه گذاري قابل توجهي را انجام داده اند.

شايد هيچكس فكر نمي كرد كه روزي ايتالياي مدعي كه خود و بازيكنان اين كشور را سرآمد فوتبال و فوتسال جهان مي دانست ، براي دستيابي به آخرين تاكتيكهاي فوتسال جهان وتكنيكي ترين بازيكنان موجود، از وجود هشت بازيكن برزيلي كه مليت آنها را به ايتاليايي تغيير داده اند، بهره بگيرد.

" نوكريني" سرمربي فوتسال ايتاليا در مصاحبه اي گفته است كه ما امسال جام جهاني را در ماه اكتبر از برزيل و در مقابل چشمان برزيل هاي متعصب به ايتاليا خواهيم آورد.

در همين راستا روسيه نيز كه هيچگاه چه در زمان قبل از فرو پاشي سياسي و چه بعد از آن به ياد نداريم كه بازيكن را به مسكو بياورد و تغيير ملت به روسي بدهد، اين كار را كرده و در مسابقات نيمه نهايي جام ملت هاي اروپا در سال گذشته ديديم كه از وجود دو بازيكن برزيلي با پسوندهاي " اف" در پايان نام آنها چگونه ظاهر شد و انصافا تيم هايي مثل ايتاليا با تحت فشار مضاعفي قرار دارد.

اسپانيا همانند گذشته علي رغم از دست دادن سرمربي توانايش " خاوير لوزانو " در مسابقات جام ملت هاي اروپا خوش درخشيد و قهرماني خود را تكرار كرد و نشان داد كه " وننسيالونپر" نيز مربي توانايي است كه كار را همانند گذشته به پيش خواهد راند. اسپانيا واقعا كار دشواري را مقابل برزيل در پيش خواهد داشت. برزيلي كه تا امروز و از سال گذشته 42 بازي تداركاتي را در تورنمنت هاي مختلف انجام داده است و به گفته فرناندو مدير روابط بين الملل كنفدراسيون فوتسال اين كشور، برزيل سه تيم آماده را جهت حضور در جام جهاني در اختيار دارد، ضمن اينكه تماشاگران پر احساس برزيل نيز آنان را همراهي خواهند كرد. در هر حال به نظر مي رسد بيش از هر كشوري برزيل و اسپانيا كه به نوبت در 5 دوره گذشته قهرماني را از آن خود كرده اند جهت كسب جام قهرماني دندان تيز كرده اند.

اما بجز اسپانيا و برزيل امسال برزيليا و ريودوژانيرو شاهد درخشش تيم هاي ديگري نيز خواهند بود، پرتغال با سرمربيگري " دوآرته" خط و نشان هاي زيادي كشيده است. دوآرته گفته است، از سال گذشته تا اكتبر امسال (مهر ماه) 19 بازي تداركاتي را با بهترين تيم هاي فوتسال جهان پشت سر گذاشته ايم.

وي ادعا كرده است كه از نظر سرعت، تيم او سرآمد تيم هاي ديگر بوده و تاكتيك هاي سرعتي تيم او ياراي مقاومت را از همه مدعيان خواهد گرفت. به همين ترتيب تيم هاي ديگر نيز مانند آرژانتين ، چك و اروگوئه نيز مدعي هستند.

از سوي ديگر عده اي معتقدند كه امسال در برزيل شاهد ظهور چند پديده جديد نيز خواهيم بود از آن جمله مي توان به تيم مي فوتسال ليبي اشاره كرد كه به راحتي در قاره آفريقا ، مصر قدرتمند را پشت سر گذاشته و با عنوان قهرماني آفريقا پا بر صحنه مسابقات جام جهاني گذاشت. اين همان تيمي است كه حتي در طرابلس با برزيل يك مساوي با ارزش را در يك مسابقه دوستانه بدست آورده و حالا خود باور به برزيل مي رود و مي خواهد به همراه هر نمايندگان شايسته اي براي آفريقا باشند.

بجز اسپانيا، روسيه و پرتغال كه پيرامون آنان توضيح داديم ديگر نمايندگان اروپا عبارتند از مجارستان، جمهوري چك و اوكراين كه هر يك در مسابقات منطقه اي خود براي راهيابي به جام جهاني تلاش فراواني را انجام دادند و تيم هاي خوبي مثل هلند كه هميشه يك پاي ثابت جام جهاني بوده است را حذف كردند.

از منطقه آمريكاي شمالي نيز چهار تيم به صحنه خواهند آمد كه عبارتند از آمريكا، كوبا، گواتمالا و جزاير سليمان در اين گروه دو تيم آمريكا و گواتمالا برتر از دو تيم ديگر هستند. آمريكا عمدتا بازيهاي تداركاتي خود را با تيم هاي آمريكاي جنوبي انجام داده است و در مقابل تيم هايي مانند كلمبيا، شيلي و ونزوئلا در بازيهاي دوستانه برنده بوده است.

چهار تيم قاره آسيا نيز در مسابقات قهرماني آسيا در شهر بانكوك جواز حضور در برزيل را گرفتند. ايران كه در 4 دوره گذشته جام جهاني جواز حضور را داشته اين بار با ژاپن ، تايلند و چين به برزيل خواهند رفت.

بدون شك اگر فيفا تصميم بر تقسيم 20 تيم حاضر در برزيل به چهار گروه 5 تيمي بگير ، 4 تيم سيد يك كه در راس گروه قرار مي گيرند عبارتند از اسپانيا ، برزيل ، آرژانتين و ايتاليا و 4 تيم از گروه سيد 2 عبارتند از : پرتغال، اروگوئه، روسيه و پاراگوئه ديگر تيمهاي حاضر نيز در هر يك از اين گروه ها قرار خواهند گرفت، آنچه مسلم است تيم هاي آسيايي هر يك در يكي از گروه هاي 4 گانه قرار مي گيرند.

با كمي توجه مي توان فهميد كه با توجه به سطوح خوب تيم هاي شركت كننده ، نقش قرعه مي تواند فوق العاده تاثير گذار باشد واميد به عبور از بخش مقدماتي بستگي زيادي به گروهي دارند كه تيم ها در آن قرار گرفته اند؛ مثلا اگر تيم هاي پرتغال يا روسيه همگروه با اسپانيا و يا برزيل شوند كار براي تيم هاي سوم به بعد اين گروه ها مشكل مي شود.

درهرحال بايد تا دوشنبه صبح - 17 تيرماه - منتظر بمانيم و تابع قرعه باشيم ، تيم ايران مي تواند حريف بسيار قوي و خطرناكي براي تيم هاي مطرح چون اسپانيا باشد. تيم ملي فوتسال ايران بارها ثابت كرده است توانايي شكست دادن تيم هاي بزرگ را دارد و اين بار هم در آستانه قرعه كشي مسابقات جام جهاني يكي از تيم هايي خواهد بود كه شانس پديده شدن را خواهد داشت.

مراسم قرعه كشي ششمين دوره مسابقات فوتسال جام جهاني صبح روز يكشنبه 16 تيرماه در شهر برزيليا كشور برزيل برگزار خواهد شد تا تيم هاي شركت كننده حريفان خود را شناسايي كنند.

ششمين دوره مسابقات فوتسال جام جهاني است از تاريخ 30 سپتامبر تا 19 اكتبر( مهرماه سالجاري) سال 2008 ميلادي در كشور برزيل برگزار خواهد شد. اين مسابقات در سالن هاي نيسلون نلسون در برازيليا، آره نا خاراكوا در خاراكوا دو سول، ريو المپيك در ريودوژانيرو برگزار خواهد شد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن