تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمليات نيروي انتظامي تهران بزرگ خبر داد : كنترل پارك هاي تهران از سوي پليس استفاده از گشت بانوان در ايام تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: معاون عمليات نيروي انتظامي تهران بزرگ خبر داد : كنترل پارك هاي تهران از سوي پليس استفاده از گشت بانوان در ايام تابستان


تهران- حيات

معاون عمليات نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت : در حال حاضر 40 پارك در تهران تحت نظارت ويژه پليس قرار دارد و مابقي نيز به صورت مستمر از سوي پليس كنترل مي شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات سرهنگ خان چرلي در نشستي با خبرنگاران با اشاره به آمار سه ماهه جرايم در سال جاري افزود: در وقوع سرقت منزل 5 درصد كاهش، سرقت مغازه 19 درصد كاهش ، سرقت لوازم اتومبيل 18 درصد كاهش، سرقت اتومبيل سواري 4 درصد كاهش، وانت بارها 18 درصد كاهش، سرقت دوچرخه 5 درصد كاهش، سرقت از بانك 100 درصد كاهش ، كيف قاپي 11 درصد كاهش و سرقت از اماكن 30 درصد كاهش داشته است.
وي با اشاره به وقوع قتل در سه ماهه سال جاري اظهار كرد: در سال جاري وقوع قتل نسبت به سال گذشته هيچ تغييري نكرده و همان 27 فقره بوده و به طور ميانگين در هر ماه 12 الي 13 فقره قتل در تهران به وقوع پيوسته كه بيشترين دليل آن اختلاف خانوادگي و انتقام بوده است. دستگيريها در سال جاري در اين زمينه 60 درصد افزايش داشته است.
خانچرلي ادامه داد: وقوع سرقت هاي مسلحانه نيز 81 درصد كاهش داشته و كشفيات 56 درصد كاهش و دستگيري در اين زمينه نيز 90 درصد افزايش داشته است.
توقيف بيش از 50 هزار دستگاه موتورسيكلت
معاون عمليات نيروي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به طرح برخورد با موتورسيكلت هاي متخلف گفت: در سه ماهه سال جاري 50 هزار و 928 دستگاه موتور سيكلت توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
وي ادامه داد: اين طرح همچنان تا نهادينه شدن قوانين در ميان موتورسيكلت سواران ادامه خواهد داشت.
4 درصد تلفن هاي مركز 110 از سوي مزاحمان تلفني است
سرهنگ خانچرلي افزود: در سه ماهه سال جاري 2 ميليون و 717 هزار و 537 بار تلفن مركز فوريت هاي پليسي به صدا در آمد كه به طور ميانگين در هر 3 ثانيه يك تماس و روزانه 30 تا 34 هزار تماس با اين مركز گرفته شده است.
وي تصريح كرد: در هر 10 ثانيه نيز يك عمليات از سوي ماموران پليس انجام شده است.
معاون عمليات پليس تهران گفت: 25 درصد زنگ هاي مركز فوريت هاي پليس عملياتي شده و 4 درصد مزاحمت هاي تلفني بوده است.
حضور ويژه پليس در 40 پارك تهران
وي خاطرنشان كرد: با توجه به فرارسيدن فصل تابستان از يك ماه پيش نظارت ويژه بر پارك ها در دستور كار پليس قرار گرفت و پليس خود را ملزم به افزايش نيروها براي نظارت بيشتر در پارك ها دانست.
سرهنگ خانچرلي گفت: در حال حاضر 40 پارك در تهران تحت نظارت ويژه پليس قرار دارد و مابقي نيز به صورت مستمر از سوي پليس كنترل مي شود.
وي افزود: در پارك بانوان نيز در ايام تابستان به صورت ويژه از گشت هاي بانوان استفاده مي شود و تعداد اين گشت ها نيز به 10 گشت افزايش مي يابد.
پايان پيام
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن